Een Hoogvliet box. Deze blijft altijd best lang staan in de app, dus had niet echt verwachtingen… maar dit is echt een flinke box, was al blij toen ik even wat ‘toetjes’ zag maar erna thuis uitpakken was ik erg verbaasd hoe hoog de waarde is hiervan. Hier ga ik vaker halen!
Morgen vul ik het aan met een Lidl box en kunnen wij er weer een week tegenaan!
Hmm beetje matig wel ja!
Mocht iemand nog aanraders hebben wat te maken ermee graag!
Waldorf salade met little gem erbij dacht ik al en morgen wortels bij de vis. Maar verder nog weinig inspiratie

Wat een lekkere dingen! Met de aubergine en basilicum zou ik spaghetti alla norma maken van Jamie Oliver. Verder misschien een bloemkoolsoep met peterselie. Boontjes en spinazie zou ik in een curry of noodle soepje doen. Of misschien een smoothie maken met spinazie erin.
Die pasta is wel een goed idee! Kan makkelijk voor 2 personen en inderdaad met die basilicum.
Die is superlekker, maar bedoel je niet van Ottolenghi? Of heeft Jamie Oliver ook een pasta alla Norma?
Pasta alla Norma is een klassiek gerecht dus denk dat er van diverse koks varianten op zijn.
Haal je begin van de afhaaltijd op of tegen einde?
Lidl boxen die ik had was halverwege de tijd en de eerste viel tegen en tweede was wel oke.
Ottolenghi is niet de uitvinder van pasta alla norma
Ze zijn beide heel lekker trouwens.
Ik heb alleen die van Jamie Oliver gemaakt! Ik heb net die van Ottolenghi opgezocht en zie dat de aubergine in zijn recept in de oven gaat. Dat is misschien ook wel eens leuk om te proberen. Al gooi ik er dan alsnog kappertjes in denk ik, daar hou ik echt van en vind ik echt een goede toevoeging aangezien ik de kaas weg laat.
Het is geloof ik een ‘standaard’ Italiaans recept net zoals pasta carbonara bijvoorbeeld.
Ik probeer ook weer boxen te bemachtigen maar grijp echt constant net mis
Dat wordt maar weer wekkertjes zetten voor morgen
Wij hebben vandaag voor de eerste keer een box van Bakker Bart gehaald en het is zoooo veel:
- 12 verschillende harde broodjes
- zak met 6 bruine bolletjes
- zak met 6 krentenbollen
- 3 croissantjes
- 1 stokbrood
- 1 donker brood
- 1 lichtbruin brood
- half donker brood
We hebben vorige week onze eerste box bij Jan Linders opgehaald, maar die vond ik een beetje tegenvallen . Gisteren een andere box bij de Spar gehaald die vond ik wel goed!
Ik ga nu proberen om er eentje bij de bakker te scoren, maar die is telkens binnen 1 min uitverkocht. Dus als iemand nog tips heeft…
Omg wat fantastisch
Zo random die zure kersensnoepjes haha of is dat gebruikelijk in een kaaszaak?
Ik vond het ook zeer random. Mijn vriend had het tasje opgehaald dus hij haalde alles eruit en het begon al met de speculaas. Toen die zure kersjes. Daarna chocola. En ik dacht ik wil kaas!! Haha maar dat kwam helemaal goed.