Too Good To Go / Overblijvers

Misschien bij verkoop voor toeristen
Wat een gewelllldig pakket trouwens

1 like

Late reactie (ben aan het teruglezen), maar voor spruitjes in de toekomst is dit recept misschien een optie

Vond het zelf heel lekker :drooling_face: Sowieso gek op haar recepten

2 likes

Kwartier na ophaaltijd einde. Dus einde ophaaltijd 19.00 uur dan om 19.15 komen nieuwe pakketten erop (flink refreshen)

Vergeten een foto te maken, maar ik had vandaag een box van de lidl met:

Een verspakket groene curry
2 bio puntpaprika’s
Een doosje kastanjechampignons
Een courgette
Een komkommer
Een winterpeen
Een avocado
2 kiwi’s
2 sinaasappels
Een doos druiven

Heel blij mee, kan alles goed gebruiken :blush: Morgen ook nog een pakket van de bakker, ben benieuwd wat daar in zit.

11 likes

Mooie vangst :ok_hand:

Ik had echt super honger toen we het op gingen halen, dus ik zat al te dromen over croissants en appelflappen… maar ben achteraf wel blij dat het vooral praktisch spul is :sweat_smile:

10 likes

Bakker Bart voor €5 :+1:t3:

20 likes

Iemand ooit een tgtg-box van een toko gehad?

1 like

Ik heb voor morgen een bon van 't Stoepje :heart_eyes:. Opende toevallig net mijn app toen de bon online kwam.

5 likes

Ik kan weer even vooruit!

17 likes

Meest recente tgtg box van de Jumbo in Diemen, veel groente en proteine :+1:

7 likes

Lidl

De champignons en paddestoelen waren beide niet goed meer dus die zijn als nog weg gegaan.

Hoogvliet

Yoghurt melk ossenworst likkepot en filet American

4 likes

Van de LIDL :grin:

24 likes

Van een nieuw plantaardig afhaalconcept denk ik? Althans kende het niet, weet ook niet of de datum bijna afloopt, maar kostte 6,99 voor 2 maaltijden. Heb 1 maaltijd net op en die was in ieder geval lekker.

En van de ah to go 3,99

14 likes

Ik heb nu 3 keer een box van lidl opgehaald, en die was alle keren teleurstellend. En die van jullie zien er altijd zo goed uit

Ik vis elke keer achter het net. Morgen maar eens een poging wagen!

Poe 17 bananen voor een eenpersoonshuishouden, ik ga maar bananenbrood maken, haha

33 likes

Mocht je een blender of keukenmachine hebben: je kunt bananen in schijfjes invriezen. Als je die dan vervolgens nog bevroren in de keukenmachine gooit, krijg je een soort bananen sorbetijs, heel lekker!

2 likes

Ja ik gebruik veel bananen (uit de diepvries) in mn smoothies!

2 likes

Ah to go box 3,99 :+1:t4: Ben zeer tevreden.

19 likes

Bakker in Poeldijk :smiley:

10 likes