Ik ga stuk, dit lijken wel een soort pixar figuurtjes die naast elkaar zitten te chillen
Ik had vandaag een broodbox van coop voor 3 euro, ik had drie broden en drie zakken bolletjes. Ik vond het een goede deal!
Van de lidl, blij mee! De shiitake zijn een beetje twijfelachtig en de tomaat is geplet door mijn eigen onhandige inpakskills

Heb nu een paar keer een box van de bakker gehaald en ben zeer tevreden! Kost €4 en de waarde is veel hoger. Plus een hoop nieuwe lekkere dingen ontdekt
Box 1
Box 2
En nog een box waar ik geen foto van heb, maar waar een brood, 4 luxe broodjes, 2 croissants, foccacia en eierkoeken in zaten.
Heel divers ook, het is telkens een verrassing wat je krijgt
Ik had gisteren ook een broodbox! 3 hele broden (gewone), 1 witte bol gesneden en nog allerlei kleinbrood. Super chill
Ja, brood van de bakker is toch lekkerder dan van de supermarkt en nu helemaal niet zo duur! Plus de gebakjes/koeken zijn dan zo’n lekkere traktatie
Wow als ik dat zo zie lijkt mijn pakketje ineens zo klein . Maar heerlijk, geniet ervan!
Jumbo Westerstraat Amsterdam, er was iets mis gegaan met de bestelling dus ze hebben alaminute dit fantastische pakket bij elkaar geraapt met voedsel tegen de datum aan
Lidl Hemonystraat Amsterdam, ook een fantastisch pakket, dit kan soms verschillen, maar vandaag had ik geluk!
Mijn eerste too good to go box, bij de AH to go gehaald. Ben er blij mee!
Zijn twee bakjes kruidenboter trouwens, en dat zwarte naast de krentenbollen is een oreo muffin. Nu ga ik de komende dagen azen op de Lidl box.
Wat een chille boxen allemaal!
Ben een beetje teleurgesteld in de mijne: een box van het Vlaamsch Broodhuys voor 5 euro twv 15, met 2 belegde boterhammen en 1 gebakje 🥲 Vast heel lekker hoor, en is ook wel de 5 euro waard, maar toch zeker geen 15.
Dat belegde brood is volgens mij normaal minimaal 7 euro. Lijkt nu wat karig maar denk dat het op zich wel klopt.
Die taartjes daar zijn ook echt aan de prijs
Denk wel dat het lekker is, lijkt mij een goede bakker!
Ja op de menukaart is het 9 euro oid, maar dat is dan natuurlijk wel inclusief de service die je nu niet krijgt. Zal er niet moeilijk over doen hoor, die zaken hebben het moeilijk zat, maar was wel even sip toen ik die zak open trok
De box van 3,99 van de Spar
Vind em meh had meer verwacht
En wilde graag een salade voor lunch morgen, haha!
Ik zag dit topic en ging weer keer eens kijken. En er was zowaar een broodbox beschikbaar. Snel gekocht, alleen zag daarna pas dat de ophaaltijd is tussen 7 en 9 in de ochtend is ipv vanavond
Yeah bon voor de marktbakker morgen gescoord.
M’n vriend was helemaal blij met de vorige box dus vandaag weer een box van AH to go gehaald. Deze is nog beter dan de vorige. En het is me gelukt om die van de Lidl te reserveren, die zijn echt gewild hier zeg Steeds na één minuut al uitverkocht. Had nu dus als een gek zitten refreshen met succes
direct daarna was het ook alweer uitverkocht. Ben benieuwd!
Waaauw deze is echt te gek!
Via Wish kun je nu voorraadboxen bestellen met snoepgoed/snacks via big bazar, dus wat bijna niet meer te verkopen is vanwege de datum. Heb ik gister gedaan en kon het net ophalen in de winkel. Krijg echt een hele big shopper gevuld met vreten hahahaha echt top dit. Niet to good to go maar vond ‘m hier wel passen