Ik heb deze vandaag uit die bak bij de Jumbo gevist. Super chill want hier had ik al een paar dagen best wel zin in. Pakket is eigenlijk voor 4 personen (zit 500gr asperges in) maar ik ben alleen dus ik dacht: ik maak de helft aan soep en de andere helft v.d asperges maak ik op de klassieke manier. Ik vond dat best wel slim van mezelf.
Ik loop ook gewoon met mijn roze iPhone 11 en airpods in door de lidl om mn pakket met 50 cent spullen op te halen, boeiend!!!
Ik heb voor morgen een moederdagbox van Hema. Heel benieuwd wat daarin zit!
Veel chocola en hartjes dingen denk ik. Zag ik op foto’s in de fb groep
Oh nou dan is mijn vriend weer gelukkig. Ik eet geen chocola .
Vraagje: hoe zie je op welke dag en welke tijd het pakket opgehaald moet worden alvorens je het koopt? Soms heb ik dezelfde dag, soms de volgende dag.
Is dat de tijd achter het klokje?
Edit: ik heb trouwens geen moederdagbox, dit was even een voorbeeld
Staat achter het klokje inderdaad.
Thanks! Ik twijfelde, maar dit helpt. Nu zal ik niet meer verrast worden als ik ineens op de fiets moet springen
Ik wil wel meer spammen, maar woon in een klein dorp waar alleen een bakker meedoet
Ja ik heb wel geluk met echt heel veel keuze en betrek het ook in onze week boodschappen.
Wel jammer, al zie ik tegenwoordig ook in dorpen (bij mijn ouders) steeds meer komen!
Vergeten een foto te maken maar had echt weer eens een chille lidl box.
Twee meloenen
Twee bakken druiven
Een netje uien
Twee avocado’s
Een aantal appels
Snijbonen
Sperziebonen
Prei
Twee paprika’s
Een bloemkool
Wauw, dat is een droombox voor mij!
Ja ik ben er ook blij mee! Sowieso heb ik al mijn hele zwangerschap enorme trek in meloen dus ik was helemaal gelukkig toen ik die zag .
Ik heb mijn 1e box besteld! Coop magic box, vanavond ophalen. Ben zo benieuwd voel me net jarig
Ervaringen met Coop boxen?
Ja, weleens gehad, maar kan er niet veel over zeggen, haha. Je krijgt altijd wat anders, gewoon heel random supermarktproducten, maar wel een oké waarde.