Too Good To Go / Overblijvers

En, was het wat?

Ik haal regelmatig coop magic boxen en ook soms hun broodbox. De inhoud wisselt enorm, maar vandaag kreeg ik een huge ass doos mee met onder andere: 6x yoghurt/kwark/vla producten, boterhamworst, speklapjes (9 stuks), pangasiusspies (2x) met citroen dille sausje, 2x andijvie, rauwkostsalade, mozarrella, 2 fruitsapjes, aardappelpuree, 3x roomkaas producten, roerbakgroenten, verse dille en een broodje bapao.

Ik heb nog nooit zo’n groot pakket gehad volgens mij.

7 likes

Het was een beetje een tegenvaller, maar dat is persoonlijk. Had beetje pech met de producten die ik kreeg. Veel zuivel wat ik niet eet.

Pak melk (die al bol stond, en ik drink geen melk dus die heb ik helaas weggedaan).
Optimel vanille kwark
Stukje Port Salut kaas (die heb ik aan mijn vader gegeven)
zakje snijbonen
Bakje gemixt fruit
Flesje ijsthee
Kabeljauw vis (die heb ik in m’n vriezer gestopt en eet iemand vast binnenkort op)
paprika/abrikoos brood (dat hebben ze er gewoon in gedaan omdat echt niemand dit koopt? Maar ga ik morgen proeven).
Vega kipfilet met tuinkruiden van Stegeman, die eet ik ook morgen op, was ik al benieuwd naar.

2 likes

Heel benieuwd of dit een paprika én abrikoos brood is of een paprika brood en een abrikoos brood? Want indien dat eerste: wat voor combi is dat 🥲

1 like

Het is een combi. Ik dacht eerst YAY toen ik paprika las, want dat leek me superlekker (en t ziet er ook lekker uit) maar toen las ik in kleinere letters Met Abrikoos en nu verwacht ik dus dat er van die vieze zoete brokken in zitten.
Maargoed, zal t morgen laten weten of t wat was haha.

1 like

Hahaha, nee!! Paprikabrood lijkt me ook lekker inderdaad. Naja misschien valt het mee… :grin:

1 like

Ik had een pakket van Haai 2 go, maar het groentebakje met komkommer en paprika stonk zuur en de komkommer was snot en ik had een gembershot dat houdbaar was tot januari 2021. De koekjes en het rozijnbrood met kaas wat ik ook had gekregen was prima, maar die andere dingen was wel echt teleurstellend.

Als je TGTG een mailtje stuurt met een klacht, heb jr wel kans dat je je geld terugkrijgt.

3 likes

Ja, heb ik inderdaad gedaan. Wel echt stom, want ik heb eerder ook een pakket van hen gehaald dat echt top was dus beetje dubbele teleurstelling. Maar goed, ik zou 't een volgende keer wel alsnog weer proberen.

Wat een aanfluiting zeg. Het is niet de bedoeling om via TGTG van je bedorven producten af te komen en 4 maanden over datum is voor gembershots ook echt heel lang.

Geen TGTG maar ik kwam er gister ook achter dat ik zondag (16/05) Philadelphia heb gekocht bij de supermarkt die houdbaar was tot 02/05, dus al 2 weken over datum. Had helaas geen bon meer om terug te gaan maar wel echt raar dat zoiets nog in de schappen ligt.

Moederdag box gehaald bij de HEMA. Mijn aan chocolade verslaafde vriend is heel blij.

18 likes

Grappig dat ze die boxen nog steeds hebben. Ik kijk vrij vaak in de app, maar de Hema hier heeft echt nooit bonnen…

Ik ga zo een Lidl-box ophalen.

3 likes

Lidl

Bakker

9 likes

Dat is natuurlijk ook heel slecht, maar daarbij kan ik me nog voorstellen dat je een keer een verpakking over het hoofd ziet en dat het dus per ongeluk is.
Maar bij TGTG zijn de producten uitgezocht waarbij naar de datum gekeken is, dan vind ik het nog veel schandaliger als er zulke oude producten tussen zitten. Is zoals jij zegt gewoon niet de bedoeling inderdaad (waarom zou iemand ook bedorven producten willen kopen, het heet too good to go niet ripe for the bin)

Ja ik heb deze een keertje kunnen scoren, we kregen een hele aardbeien bavarois taart, een mocca snit en 4 gebakjes mee voor maar 5 euro!

5 likes

Die vega burgers zijn wel helaas al 2 dagen over de datum. :sweat_smile:
Iemand ideeën wat met die groente te doen?

8 likes

@Hejira laat ons niet hangen, hoe was dat rare combi brood :tipping_hand_woman:?

2 likes

Roerbakken? :crazy_face: ook wel lekker met rijst.

1 like

Soep van maken

1 like

Ik heb al jaren de app op m’n telefoon maar nooit wat besteld. Nav dit topic die ik net even doorscrollde de laatste box van de Plus hier gereserveerd. Vanavond ophalen en dan zal ik een foto posten. :slightly_smiling_face:

6 likes

Opzich was het heel lekker maar er zaten dus stukjes zoete abrikoos doorheen waardoor ik t gewoon niet op kon eten. Ik lust ook geen krentenbollen of gedroogd fruit door m’n hartige eten etc. dus het was gewoon niet voor mij. Maar zonder die abrikoos was het heel lekker hartig op smaak, fluffy brood.
Zag toevallig in de Coop folder dat ze van t zelfde merk ook plukbroden met paprika en olijf etc hebben, en die zijn zonder rare brokken fruit dus die ga ik zeker een keer kopen!

2 likes