Too Good To Go / Overblijvers

Mijn moeder vroeg of ik even twee TGTG boxen bij de bakker wilde kopen voor haar.

Dikke bult joh, ze hadden veel over vandaag (denk vanwege Pinksteren)

• Kaasuibrood
  • vijf hele broden (verschillende)
  • twee halfjes
  • twee stokbroden
  • zak pistoletjes
  • grote zakken bolletjes (3x)
  • puddingbrood
  • vier gebakjes
11 likes

de naam van de bakkerij staat erop waardoor het heel makkelijk is om te weten uit welke plaats je komt! just so you know :slight_smile:

5 likes

Oh ja thanks!

1 like

Deze box bij de plus voor 4,99

6 likes

Die shit is echt magie. Ze staan echt met 5 min voor je deur

3 likes

Sooo ziet er goed uit!

2 likes

Groente&fruit box van de lidl !

21 likes

Voor maar 3,99

31 likes

Wow die Lidl boxen die ik hier voorbij zie komen zijn zo geweldig altijd, ik bedoel dit is gewoon een klein goudmijntje. T ziet er allemaal ook gewoon nog uit alsof je t minstens nog een week kan gebruiken.

2 likes

Jaaa ik was er ook erg blij mee! Zijn ook echt producten die ik zelf regelmatig koop. En dat voor maar 2,99 :grin:

3 likes

Ja, de boxen die mijn Lidl uitgeeft bevatten nog niet eens de helft aan inhoud, en de laatste keer was de hleft daarvan ook nog eens echt rot.

1 like

Het is sowieso heel verschillend per Lidl wat en hoeveel je krijgt. Ik zie het vaak op FB voorbij komen. Zelf heb ik nu een fijne gevonden die mooie afwisselende pakket maken, is echt uitproberen. Al heb ik het geluk meerdere in de buurt te hebben…

De bakkerij hier stelt echt nooit teleur

21 likes

HEMA voor 3,99. Blij mee!!

29 likes

5 euro :heart_eyes:

44 likes

Wow!!

Hahaha precies mijn reactie. Deze bakker is altijd al best veel maar dit is echt een berg. Gelukkig heb ik een grote vriezer.

1 like

Ja same hier, meerdere filialen van de Lidl in mijn buurt en allemaal al meerdere keren een box van gekocht. Allemaal vielen ze tegen :slightly_frowning_face:

1 like

Lidl!

25 likes

Mijn vriend is altijd te snel met opruimen maar we hadden weer echt een goede lidlbox.

750 gram blauwe bessen
Een zak appels
Mandarijnen
Nectarines
Bakje pastasaus
Asperges
Broccoli
Courgette
Twee komkommers
Bak tomaten

11 likes