Ook geen foto, maar leuke box van de bakker:
Heel volkoren brood
8 zachte witte bolletjes
10 diverse harde broodjes
3 croissants
2 puddingbroodjes
Ook geen foto, maar leuke box van de bakker:
Heel volkoren brood
8 zachte witte bolletjes
10 diverse harde broodjes
3 croissants
2 puddingbroodjes
Ik heb ook echt een toppakketje opgehaald bij de bakker!
2 broden
Zak bolletjes
2 kaiserbroodjes
2 muffins
En onderop als verrassing mijn favoriet: 2 tompoucen met slagroom en banketbakkersroom
Ik heb een bon kunnen scoren voor de Bakker Bart! Helemaal excited. En ik geef de Lidl nog één kans.
Oké oké, misschien heeft de Lidl wel meegelezen () want ik heb een super chille box!
En Bakker Bart, was mijn tasje vergeten dus toen pakte ze deze tas. Check hoe groot, lol. Heel tevreden ook met deze inhoud!
Ga zo even wat donuts en kaasstengels afleveren bij de buren.
Dadels schijnen een bevalling op te wekken. Wordt in Azië vaak in rondom de uitgeregende datum gegeten (daarvoor alleen in in beperkte mate).
Oooh nou dat is al helemaal mooi meegenomen! Zou die baby er graag uit hebben voor het straks 30 graden wordt.
Van een bakschool. Vind het zo cute dat alles is gemaakt door de leerlingen en het was allemaal superlekker, wat mij betreft mogen ze hun diploma alvast ophalen!
Geen foto maar een lijstje, voor 3 euro had ik een groente- en fruitbox van de Lidl:
Nog even een bestelling opgehaald zo vlak voor het voetbal begint. M’n bakker speelt er blijkbaar op in gezien het voetbalbrood dat erbij zit Fijn pakketje iig!
Ik zal niet snel klagen, ik heb zoiets van je moet de too good to go niet in de bek kijken.
Maar zes zakken waspeen?!
Heb je ook nog iets anders gehad? Of was dat het?
Van de lidl:
Oh ja drie zakken radijs
En twee zakjes aardappelen (daar kan ik nog wel wat mee)
Lol, carrotcakes maken dan maar?
Vandaag voor het eerst besteld en gelijk 3 zal zo foto’s posten