En de HEMA, €4

Oooo lekker! Ik opende toevallig dit topic om te zoeken naar Hema ervaringen
Ik vind het brood van BROOD erg lekker, maar had echt spierpijn na het snijden van het stevige zuurdesem brood🤣
Lijkt wortelsoep je ook lekker? Ik heb daar een recept van en die moet ik nog proberen, maar klinkt erg goed. Kan die zo voor je overtypen.
Ik ben wel benieuwd naar die soep!
Sushi time €6
Lidl, €2,99 (van m’n vriend)
Ben echt helemaal fan haha! En m’n vriend zit ook steeds te kijken
Dan hierbij het recept @Nescio voor het geval je toch nog benieuwd bent tag ik je nog maar even.
Ingrediënten
Bereiding
Doe de olijfolie in een grote pan en zet op middelhoog vuur. Doe de uien en wortels erin en bak ze een par minuten - niet bruin laten worden.
Doe de kruiden erbij en schep alles goed om zodat de olijfolie en kruiden goed verdeeld zijn over de uien en wortels.
Voeg de tamarindepasta, water en de peper en zout toe en roer weer goed.
Zet het vuur wat lager en laat de soep in ongeveer 30 minuten of totdat de wortels en uien gaar zijn, zachtjes pruttelen. Mix het glad met een staafmixer. Serveer de soep met een scheutje olijfolie en bestrooi eventueel nog met wat kaneel.
Dit recept komt uit het boek ‘Simply’ van Sabrina Ghayour. Vind haar kookboeken echt aanraders! Dit boek heeft heel veel simpele recepten en vaak met een leuke twist. In haar kookboek Feasts heeft ze echt super veel toffe recepten om een grote feestmaaltijd te maken die je heel gemakkelijk kan combineren. En ook die recepten zijn over het algemeen ook goed te volgen en zeker geen hogere wiskunde.
Ik ga eens naar haar boeken kijken, bedankt voor het recept!
Zo goede buit. Een deel invriezen?
———————
Ik kijk nu al een tijdje op de app maar ben elke keer te laat. Alles uitverkocht…
Oh, dat probleem ken ik haha.
Het is me net gelukt een broodbox te kopen van een biologische winkel. Ben benieuwd!
Ik zou gewon dezelfde foto’s nog een keer sturen.
Wow wat ontzettend veel!
Wat stom dat ze zo reageerden. Alsof je zelf niet ziet of er schimmel op zit
Hema is ook een leuke in de buurt, al mooie pakketten gehad daar!
Ja het is inderdaad niet makkelijk om een pakket te pakken te krijgen maar dat vond ik bij Lidl ook. Ik keek altijd wanneer het de dag voordien uitverkocht was en dan keek ik rond hetzelfde uur in de app en had ik er meestal wel eentje. Maar ik doe het niet zo vaak dus misschien al geluk gehad. Supermarkten heb ik alleen nog maar in België gedaan, daar heb ik nog niet echt een goede voor ontdekt.
Geen tgtg, maar gister bij de Lidl 2x 200gr Hollandse garnalen voor 25 cent per bakje gekocht. Echt top!
Oh boxfood had ik nog niet geprobeerd! Klinkt wel echt niet goed.
Hopelijk is Hema een goede
Is jullie ervaring met de Makro goed?
Ik had echt een idioot goede box vd Makro.