Bij mij alleen de AH franchise.
Witlof met ham en kaas uit de oven
Vandaag mijn eerste box ooit opgehaald. Het was bij een bakker, dus erg veel brood. Heb even dit topic doorgescrold en ga voor de volgende keer bij een supermarkt, zoals de Lidl. Zie dat je daar ook veel fruit en groente krijgt!
Ohh al die lekkere broodjes
Twee bruine broden, halfje wit, stokbrood, krentenbollen, zachte witte bolletjes en bruine broodjes. Goede buit. Had stiekem gehoopt dat er een taartje bij zou zitten.
Ik had sinds tijden weer een box van de Lidl. Kwam daar, geen boxen meer. Echt annuleer dan gewoon mensen, nu ging ik er voor niks heen. Mag nu morgen terugkomen met een briefje waarop ze schreven dat er vandaag niks meer over was dus zal het zien
Ik merk dat op een bepaalde tijd tgtg boxen online kwamen haha. Want bij mij was ook alles steeds uitverkocht tot een vriendin vertelde (ze woont in mijn omgeving) dat de boxen meestal rond 16:00 online kwamen!
“dingetjes”
Sorry, weet me soms ongelukkig uit te drukken ik heb dingetjes aan gepast naar tgtg boxen
Nee ze komen online na de ophaaltijd. En het kan soms idd heel snel gaan.
Bij mij ook hoor! Je moet net geluk hebben dat je op het juiste moment kijkt.
Oh joh je hoefde t niet aan te passen haha, ik zat mijn gedachten te posten dat was nog stommer dan ‘dingetjes’ schrijven:P
In mijn regio (zuid Holland) komen de boxen van de Lidl komen rond 19:15 online.
Haha ik vergeet telkens foto’s te maken van mijn heerlijke pakketten van mijn favo TGTG-bakker. Nu voor het eerst een bon van een andere goede bakker kunnen bemachtigen en OMG weer precies al mijn lievelingsdingen haha. Lijkt identiek op een eerdere foto maar het is echt een ander pakket en andere bakker
Lange broodje is iets met kaas
@Tas Bij de meeste winkels zie je wanneer de bonnen uitverkocht waren, bijv: ‘Uitverkocht om 16:28’. Dan weet je dat de bonnen van die winkel ongeveer 16:20 online kwamen die dag. Het loont dus om dat een beetje in de gaten te houden van je favo winkels, dan herken je misschien een ritme en ben je de volgende dag op tijd
Maar de bonnen voor de volgende dag komen toch gewoon online 15 min na de ophaaltijd? Ik vind het altijd alleen irritant dat bij zaken met de tekst ‘Vandaag niks over’ (of zoiets) je dus niet weet hoe laat je er volgende keer bij moet zijn…
Niet altijd, hier heb je ook zaken die pas in de loop van de dag boxen online zetten. Dus een bakker die op random tijden opeens bonnen erop heeft voor ophalen om 4, maar nooit kwart over 4 alweer bonnen voor de dag erop.
Ohhh mijn eerste Too Good To Go-ervaring was ZEER teleurstellend, haha echt lachwekkend. Ik had een magic box gekocht bij een vers supermarkt/winkeltje bij een tankstation, hebben ze veel zuivelproducten enzo. Krijg ik twee hele broden, drie halve broden en een bakje cherrytomaten. Niet helemaal passend bij de treat yo self-vibe waar ik op hoopte.
Ja op de één of andere manier heb ik altijd geluk met mijn boxen. Had deze gekocht met de hoop dat ik 's avonds een gebakje zou hebben. Nu heb ik de rest van de week taart