Too Good To Go / Overblijvers

Van de Bakker Bart. Ben er erg blij mee! Lekkere broodjes voor ontbijt en lunch de komende dagen haha

14 likes

Mn nieuwe hobby

20 likes

Taaart!!

Deze box was van de hoogvliet.

Dr zit in :
Corgettini
Hamlappen
Taart
Appelcakjes
Melk
Watermeloen
En salami borrelhapjes dingen gebeuren.

En alles is og 2/3 dagen houdbaar.

12 likes

Geniet ervan! :wink:

Edit: gaat om de tekst op het doosje waar ik om moest lachen.

1 like

Oke sorry dat ik spam maar ik wil jullie even de teleurstelling van de eeuw laten zien.

2 likes

Want je eet vegan?

Nee want ik haalde dit laat op en het was allemaal nog maar tot die dag houdbaar. Nu vind ik dat normaal niet erg maar met vis en filet american ben ik wel een beetje huiverig. Plus die tong worst maakte me misselijk

1 like

Oh ja ik zag geen data. Maar idd teleurstellend dan. En die worst, bah.

2 likes

Een lidl box en een brownie box. Voor de lidl bpx moest ik echt klaar zitten en hem heeel snel bestellen. Want het is een fantastische box.
Bij die brownie box heb ik meer t idee dat ze t maar via too good to go proberen te verkopen. Maar het zijn 2 brownies voor de zelfde prijs als dat je ze vers besteld…

11 likes

2 flinke boxen vandaag gehaald, Lidl en Jumbo

25 likes

Dat wordt gehaktballen draaien

3 likes

Morgen staat er gehaktbrood op het menu :wink:

1 like

Ik heb net deze opgehaald bij KEEK in Utrecht :relaxed: 3 chocoladebroodjes, een plak brood/cakeachtig iets, focaccia (Denk ik), 2 soort botercreme achtige dingen (die ronde bakjes), een wortel-feta hummus en spinazie-amandel spread. Ik zou zeker de spreads/hummus zelf niet gekocht hebben, maar het is verrassend lekker.

12 likes

Ziet er goed uit! Geniet er van

1 like

4,99 van de Starbucks. Twee croissantjes, twee chocoladebroodjes, twee chocolate chip cookies, een reep met chocolade en nootjes/pitjes, een cinnamon rol, en die twee twisters zijn ook iets met chocolade. Blij mee!

49 likes

Lidl

26 likes

Ik heb net bij t stoepje (brood kraam op de markt) een box gehaald. En daar zat in :
2 hele broden
2 halve broden
1 stokbrood
Zeeuwse bolussen
En 2 appelflappen

12 likes

Goede buit! Ik heb 't daar 2x geprobeerd maar kreeg beide keren hoofdzakelijk witte afbakbroodjes :roll_eyes: vind ik sowieso heel gek bij een bakker. Maar lijkt bij hun ook vooral een manier om extra te verkopen dan daadwerkelijk overgebleven dingen te verkopen. Er staan er namelijk standaard ‘5+’ te koop (geen idee wat het aantal is dat de zaak dan in kan voeren, maar dit is de max die de koper ziet iig), en dan zie je het aantal aflopen en dan wordt t steeds weer opnieuw gewijzigd naar 5+. Het was er ook echt bizar druk bij die kraam.

Ik laat 'm voortaan aan me voorbij gaan iig, balen wel want ik ben binnen 2 minuten op en neer (loopafstand, drukte niet meegerekend :sweat_smile:). Was ideaal anders.

1 like

Ah dit zag ik laatst ook dat iemand meerdere keren 5+ had vraag me af of je dat kan melden. Want zo heeft het niks meer met verspilling te maken.

1 like

Ja gaat zo totaal aan het concept voorbij. Oh vergeet helemaal te noemen dat ik naast de afbakbroodjes de vorige keer een zak verbrande croissants kreeg. Als in knoerhard, nog net niet zwart en zeker niet te eten. Had daar wel melding van gemaakt, want dat gaat ook aan het idee voorbij (anders dan een ietwat verbrande korst bij brood die je er nog af kunt snijden). Ze vroegen toen of ik verder wel tevreden was, toen wel aangegeven dat ik 't zonder die croissants al helemaal de waarde niet vond, ook omdat er verder afbakbroodjes in zaten wat ik niet passend vond. Toen kreeg ik als reactie dat ze wellicht niet door hadden gehad dat de croissants verbrand waren. Nou dan ben je echt een waardeloze bakker :sweat_smile: en zij was zelf dan ook scheel gezien ik een foto had meegestuurd en je er niet omheen kon, helemaal zo naast die witte afbakdingen leken ze zo goed als zwart :upside_down_face: ofwel ik verwacht niet dat ze er veel aan gedaan hebben dus ik sla 'm voortaan over haha

2 likes