Voor eerste keer Lidl fruit/groente box en helemaal blij. En dat voor €3,-
-snack tomaatjes
-3 kiwi’s
-3 sinaasappelen
-knoolraap
-spinazie
-munt
-rode bieten
-druiven
Voor eerste keer Lidl fruit/groente box en helemaal blij. En dat voor €3,-
-snack tomaatjes
-3 kiwi’s
-3 sinaasappelen
-knoolraap
-spinazie
-munt
-rode bieten
-druiven
Ik kom dit net tegen in de app, ken het nog niet. Hebben jullie hier al ervaring mee? Vraag me af of het de moeite waard is, want dit soort producten zijn ook vaak 1+1 gratis en dan kun je kiezen wat je koopt…
Net zoals bijna alle mooie initiatieven gaat het weer fout zodra het eindelijk een succes is. Dit heeft toch niks meer te maken met voedselverspilling.
Nee dat klopt! Verbaasde me hier ook over, het lijkt me meer iets wat je op scoupy oid tegen komt.
Ook bij de ah to go:
Halfje tijgerbrood, vers sapje, Stoommaaltijd, kitkat donut, meergranen Triangel, Focaccia mozzarella en margherita, borek, choco- en oreo muffin, Stroopwafel, Oatmeal cookie en vla
Dat wordt bananenbrood bakken
Bananen kun je heel goed invriezen. Wel even in stukjes snijden, is makkelijker als je het eruit haalt Als je het nog bevroren in de keukenmachine of blender gooit krijg je een soort ijs, heel lekker.
Ik had diy gekocht maar het ging mis. Ze zouden dit naar een post nl punt sturen maar ze hadden allemaal rare adressen erop gezet waardoor post nl het niet vertrouwdr dus die hadden het terug gestuurd. Heb wel mn geld terug tho.
Maar post nl heeft t ook weer nog een x naar dat post nl punt gestuurd dus ik zou m nog wel kunnen halen… haah
Invriezen of een smoothie maken. Mandarijnen kun je ook prima uitpersen en door je smoothie doen.
Bij de bakker. (5€, maar blijkt 25€ te zijn geweest)
De tompoucen hier zijn ook zó lekker!
Stokbrood is echt een belediging voor stokbrood, maar daar maak ik wel bruschetta van.
Heb dit besteld voor donderdag, omdat ik gewoon heel erg van verrassingsboxen hou. Ben benieuwd, als het niks is weten we dat ook weer
Ik bestelde bij de AH een brood box en ik kreeg… 4 taarten
Ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen eigenlijk, want ik gooi het overgrote deel alsnog weg. Al kan ik misschien nog wat bij een vriendin kwijt. Maar ik kan het ook niet invriezen, dus dat is jammer
Die taarten kun je gewoon invriezen! Volgens mij worden ze bij de appie ook soms ingevroren
Maar er staat op de doos ‘niet geschikt om thuis in te vriezen’
Dat is waarschijnlijk omdat de taarten eerder zijn ingevroren. Ontdooid voedsel nogmaals invriezen is niet echt een goed idee, maar je kan het altijd proberen.
Haha ligt het nou aan mij of is “thaise pad thai” net zoiets als “Bossche bossche bollen”