Carrefour (BE) voor €4. Was alweer een tijdje geleden, erg tevreden met de buit!
Mozzarrella, 2x hummus, groenteburgers, ijsbergsla, kwark, een grote bak gesneden fruit en aardappelsla.
Carrefour (BE) voor €4. Was alweer een tijdje geleden, erg tevreden met de buit!
Mozzarrella, 2x hummus, groenteburgers, ijsbergsla, kwark, een grote bak gesneden fruit en aardappelsla.
Wat een leuk/lekker pakket voor dat bedrag!
Ik had laatst ook een magic box met uitgedroogde hamburgerbroodjes (zonder vulling dus), een aangebrande koek en een 2 bekers tomatensaus. Vond dat heel vreemd en zeker geen 15 euro waard. Ik had ook een soort van maaltijd verwacht (was bij een restaurant) en niet dit. Daar had ik toen over gemaild naar toogoodtogo en toen kreeg ik ook zo’n non-reactie
Ja ik had gister zelf ook weer een deceptie bij de Hema. Ging een box halen, na mij kwam er nog een man binnen die er ook voor kwam, maar ze waren helemaal verward en leken maar op één nog te vergeven box berekend te zijn. Dus dat werd toen “opgesplitst”. Tussen haakjes, want totaal onlogische verdeling ook nog. En ik had een gebakje en verder vlees/visdingen, ik eet vegetarisch (dat is natuurlijk eigen risico met zulke boxen) dus alles op t gebakje na ook weggegeven, maar het was dus ruim onder wat de ‘eigenlijke waarde’ minimaal had moeten zijn volgens de app. Toch gemeld maar verwacht ook weer een non-reactie. En je kan het hier tussen 18.00-19.00 halen op vrijdag, vind ik ook wat tricky als je dan vooral vis en (bewerkt) vlees van tot die datum krijgt (één van die dingen gaat nog wel op, maar bijv die man had wel 6-7 van dat soort producten). Kan beter iets meer een mengeling zijn dan. Ik zou er iig niet snel nog een box halen erdoor.
Pff, zeker niet de bedoeling om de waarde van 1 box op te splitsen. Ben benieuwd wat de reactie wordt! Ik heb het idee dat tgtg in het begin best vrijgevig was, maar dat ze tegenwoordig over veel klachten heel moeilijk doen.
Ik heb verder trouwens nooit problemen met vlees/vis bij een avondbox ontvangen. Ik vries bijna alles in: vlees in porties in de vriezer, vleeswaren met een plasticje ertussen ook in de vriezer. Alleen met dingen als filet American en een maaltijdsalade met vlees/vis vind ik dat lastig.
Ja het waren dingen als tonijnsalade en verschillende soorten paté, dus dat moet dan gewoon heel snel op. Die man had ook allerlei vlees-broodbeleg, dat kan je wel invriezen indd en komt iets minder nauw ook! Ja dat het is opgesplitst kan je toch niet aantonen dus dat niet gemeld, maar viel duidelijk op gezien de verbazing bij het personeel. En voor 1 persoon was het ook over die eigenlijke waarde heen geweest (maar had je dus wel met 6 pakjes paté gezeten bijv )
Verwacht niet dat ze er iets mee gaan doen, gezien dat de laatste paar keer ook niet zo was (voel me ook wel een zeikerd 2x in korte tijd), maar vind het wel zonde want doordat bedrijven zich niet aan het concept houden neemt voor mij de behoefte om een pakket te halen wel af. Dan kan ik hetzelfde geld beter besteden aan zelf uitgekozen producten die niet z.s.m. opgegeten hoeven te worden.
Net weer een pakket bij de Lidl gehaald:
5 appels
2 peren
2 sinaasappels
peterselie
spruitjes
bietjes
sperziebonen
prei
komkommer
4 citroenen
sjalotten
witlof
Ben er helemaal blij mee voor 2,99 maar alles ziet er echt nog piekfijn (bietjes zelf nog houdbaar tot maart 2022) dus is eigenlijk niet helemaal het TGTG concept. Heb dat eigenlijk altijd bij de Lidl pakketten. Maar goed ik vind het prima zo, lekker wekelijks een berg groente en fruit voor een prikkie.
Voor eerste keer Lidl fruit/groente box en helemaal blij. En dat voor €3,-
-snack tomaatjes
-3 kiwi’s
-3 sinaasappelen
-knoolraap
-spinazie
-munt
-rode bieten
-druiven
Ik kom dit net tegen in de app, ken het nog niet. Hebben jullie hier al ervaring mee? Vraag me af of het de moeite waard is, want dit soort producten zijn ook vaak 1+1 gratis en dan kun je kiezen wat je koopt…
Net zoals bijna alle mooie initiatieven gaat het weer fout zodra het eindelijk een succes is. Dit heeft toch niks meer te maken met voedselverspilling.
Nee dat klopt! Verbaasde me hier ook over, het lijkt me meer iets wat je op scoupy oid tegen komt.
Ook bij de ah to go:
Halfje tijgerbrood, vers sapje, Stoommaaltijd, kitkat donut, meergranen Triangel, Focaccia mozzarella en margherita, borek, choco- en oreo muffin, Stroopwafel, Oatmeal cookie en vla
Dat wordt bananenbrood bakken
Bananen kun je heel goed invriezen. Wel even in stukjes snijden, is makkelijker als je het eruit haalt Als je het nog bevroren in de keukenmachine of blender gooit krijg je een soort ijs, heel lekker.
Ik had diy gekocht maar het ging mis. Ze zouden dit naar een post nl punt sturen maar ze hadden allemaal rare adressen erop gezet waardoor post nl het niet vertrouwdr dus die hadden het terug gestuurd. Heb wel mn geld terug tho.
Maar post nl heeft t ook weer nog een x naar dat post nl punt gestuurd dus ik zou m nog wel kunnen halen… haah
Invriezen of een smoothie maken. Mandarijnen kun je ook prima uitpersen en door je smoothie doen.