Too Good To Go / Overblijvers

Bij de bakker. (5€, maar blijkt 25€ te zijn geweest)
De tompoucen hier zijn ook zó lekker! :drooling_face:
Stokbrood is echt een belediging voor stokbrood, maar daar maak ik wel bruschetta van.

15 likes

Heb dit besteld voor donderdag, omdat ik gewoon heel erg van verrassingsboxen hou. Ben benieuwd, als het niks is weten we dat ook weer

1 like

Ik bestelde bij de AH een brood box en ik kreeg… 4 taarten :sweat_smile: :joy: Ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen eigenlijk, want ik gooi het overgrote deel alsnog weg. Al kan ik misschien nog wat bij een vriendin kwijt. Maar ik kan het ook niet invriezen, dus dat is jammer

3 likes

Die taarten kun je gewoon invriezen! Volgens mij worden ze bij de appie ook soms ingevroren

Maar er staat op de doos ‘niet geschikt om thuis in te vriezen’ :face_with_hand_over_mouth:

Dat is waarschijnlijk omdat de taarten eerder zijn ingevroren. Ontdooid voedsel nogmaals invriezen is niet echt een goed idee, maar je kan het altijd proberen.

De inhoud van de Unileverbox! Producten zijn op zich wel leuk, maar had voor 15 euro wel meer verwacht. Voor een tientje had ik wel overwogen 'm nog eens te kopen.

1 like

Haha ligt het nou aan mij of is “thaise pad thai” net zoiets als “Bossche bossche bollen” :sweat_smile:

3 likes

Ik heb een vraagje; mogen ze in een TGTG box ook dingen doen die al over de datum zijn? Ik heb een broodbox van de AH, maar alles is al over de datum. Ik dacht dat TGTG ervoor was als iets tot bv vandaag of morgen ‘goed’ is. Dat ben ik ook gewend van andere boxen.

Nee dat mag niet. Je kunt het via de app aangeven en dan krijg je als het goed is je geld terug. Kan wel zijn dat ze om foto’e vragen als bewijs.

1 like

Gisteren deze gehaald :drooling_face:
Mn vriend had toevallig bijpassende sokken aan haha

34 likes

Ben je misschien is de war met de datum van afbakken? Brood bij de AH is altijd dagvers toch? Dus misschien is het logisch dat ze het brood van gisteren (met datum van gisteren) dan vandaag weggeven bij TGTG.
Of is het echt een THT datum? Want dat mag idd niet.

2 likes

Jaa had 2 x een brood en die waren idd op verpakkingsdatum van gisteren, maar de andere dingen (muffins, donuts en wafels) hadden echt THT gisteren…

4 likes

Bij Delhaize (Belgische supermarkt). Waarde 40 euro!!!

Sorry voor de vage foto.

5 likes

Voor €12,- bij Cheese en More in Uutje. Heel blij mee

16 likes

Omg wat een droom

1 like

Foodmaker, 3.99

8 likes

Ik heb die wel eens gehad maar vond het een tegenvaller. Veel vieze gebakjes en weinig oliebollen. Uiteindelijk wel zijn geld waard trouwens maar koop hem niet nog een keer.

1 like

Die bij de intratuin?

2 likes

Ik heb voor morgen een bon voor een feestdagenbox van Hema. Ben benieuwd!

3 likes