Too Good To Go / Overblijvers

Die bij de intratuin?

2 likes

Ik heb voor morgen een bon voor een feestdagenbox van Hema. Ben benieuwd!

3 likes

17 likes

Haha alleen de candy canes zijn feestelijk. Echt hema.

Maar ben er toch heel blij mee :joy:

Gelukkig.

Deze paar dagen is wel de kans om een pakket bij hema te scoren, vanwege de onverwachte sluiting doen ze extra pakketten.

1 like

Een feestelijke rookworst :grin:

3 likes

Ik heb net een feestelijke rookworst gekregen :tada:Dit is het Hema vega feestdagen pakket voor 3 personen voor €4. Op zich lekker, maar beetje… saai?

3 likes

Nou ik vind hier niet echt iets feestelijks aan haha

6 likes

Wat erg :joy: Hoe is dit een feestdagen pakket voor 3 personen? “Hier, een stuk groenteworst. Dip het maar in de ragout”

2 likes

Nee het ziet er ook totaal niet feestelijk uit. Die grijze ragout. Dit is op zich best handig en ik vind het denk ik ook wel lekker, maar toch zou ik het een teleurstelling vinden.

Bij feestdagen pakketten verwacht ik eigenlijk vreetwerk, chocoladeletters, kerstkransjes, dat soort dingen.

2 likes

Nou genoeg mensen die ragout eten met kerst natuurlijk. Gok dat het daarom in een feestdagenpakket zit. En helaas ziet ragout er altijd uit als grijze kots 🥲
Snap de wens voor koeken en chocola maar als je daar zo op hoopt kan je beter een pakket van de jamin ofzo kopen.

5 likes

Een zakje kerstkransjes had de boel wel opgefleurd, ja :laughing: En dan te bedenken dat ik bijna 2 pakketten had gekocht, omdat de aanbieding zo verleidelijk was :sweat_smile:
Ach ja, de worst (normaal 3,50 zag ik) gaat vanavond bij de boerenkool en ragout stond toch al op de planning voor de kerstlunch, dus het blik wat ik al in huis had gaat nog even de kast in

ENNE, als iemand nu heel veel zin in ragout heeft gekregen: ze hadden echt een kar vol met deze dozen staan dus dm me als je de locatie van de Hema wilt weten :wink:

4 likes

Ik heb gisteren een tgtg bij Dunkin donuts opgehaald:

35 likes

Ik had ook 2 keer de paddenstoelen ragout en ipv de worst paddestoelen risotto.

Ik lust geen paddenstoelen. :joy:
Maarja dat was t risico, ik geef het weg aan familie, komt het alsnog goed terecht.

Noem t dan geen feestpakket zeg, wat zielig.

Het is feestdagenpakket, dus inhoud komt uit het assortiment voor de feestdagen. Daarmee is die ragout helemaal in het thema. De rookworst wat minder :laughing:

Meer kans op chocola bij een hema zonder versafdeling :evergreen_tree:

4 likes

Blijf bij mn standpunt :joy:

Wij hebben ook een feestdagenbox. Maar denk dat 90% van het kerstsnoep zaterdag al was uitverkocht dus ben ook reuze benieuwd wat ze daar in hebben gedaan.

2 likes

Ik had afgelopen maandag een normale TGTG van de Hema en dat was voor ons wel een feestbox😅 Een grote mokka taart, soesjes, banketstaaf, kitkat, hummus, filet american, York ham en eiersalade!

3 likes

Ik wilde ook net komen posten dat ik een Hema box heb kunnen bemachtigen. Bij ons in het dorp zijn die niet zo vaak beschikbaar, dus was wel heel benieuwd. En ben niet teleurgesteld!

18 likes