Too Good To Go / Overblijvers

Hema staat hier ook in de lijst, maar zie echt nooooit een bon. Al een jaar staat er altijd ‘niets vandaag’. Dan denk ik echt, kunnen ze het filiaal niet van de app halen of zo? Echt nutteloos. We hebben sinds kort ook Doppio erop, maar die heeft ook nooit wat.

3 likes

Ooh ik zag dat ik nog twee boxen van de markt kon halen. Een van de visboer en een van de bakker. Ben weer tevreden met de buit!

25 likes

2.99 bij de laaaidel, blij mee!

15 likes

Goeie buit

1 like

Late reactie maar ja, die bij de Intratuin!

1 like

Mijn moeder had een box van de big bazaar.

18 likes

Ik zag ze er gisteravond ook tussen staan en ook één gehaald

Er zitten wat dingen tussen waar ik niet van hou, maar op zich gewoon een prima pakketje qua variatie en waarde! Vind die bloemenzaadjes erbij ook leuk! :hibiscus:

11 likes

Van de toko, drie maaltijden van 5euro. En we kregen ook nog spekkoek erbij

55 likes

Zo heb net nog wat bij Jamin gehaald, 6.70 bij elkaar. Echt een top buit

8 likes

Echt bizar veel oliebollen en appelbeignets gekregen van de kraam :joy:

24 likes

Ooooh lekker!!!

3 likes

Ik las dat de AH een soortgelijke app heeft ontwikkeld voor hun winkels: AH overblijvers.
Helaas pas een paar locaties dus denk nog in de testfase en voor mij niet in de buurt maar wellicht voor anderen een tip!

1 like

Ik probeerde een Coop uit die redelijk in de buurt zit. Was een goed idee haha. Niet normaal dit. Denk dat de waarde wel tussen de 35/40 zit ofzo.

25 likes

Wow heeel chill die kaas.

6 likes

Vind dit altijd een leuk topic om te volgen en nu eindelijk zelf ook voor de eerste keer een box gehaald! Was even doorkrijgen hoe laat de boxen toegevoegd worden, maar verder vond ik het systeem qua betalen en ophalen super makkelijk.

De buit bij een bakker in de buurt:

Lekker wat brood voor komende dagen en vanavond hamburgers eten met de bolletjes haha, het hele brood heb ik in de vriezer gestopt. Verder dus wat gebak en vier appelflappen. Super leuk want appelflappen maak ik normaliter zelf of haal ik gewoon bij de supermarkt, maar deze zagen er echt lekker uit dus zin om te proeven :drooling_face:

15 likes

We kregen 2 tassen mee van de spar voor maar 3,99 iemand was zijn tas niet op komen halen en ze vroegen of wij die tas gratis wilde want anders werd het weg gegooit.

Morgen gaat een deel naar de buurvrouw :grin:

40 likes

De bakker op de markt was enthousiast.

64 likes

Wow, ik hoop maar dat je een grote vriezer hebt haha.

5 likes

Op zich wel maar die zit ook gewoon vol. We houden 3 hele en 3 halve. En de rest delen we maar uit.

1 like

Wow goede buit zeg. Ik heb het 2x bij 't Stoepje op de markt geprobeerd maar beide keren viel de inhoud onwijs tegen zowel qua waarde als inhoud (oa zak verbrande croissants, dusdanig dat ze ook kneiterhard waren en niet meer te eten). Wie weet moet ik het nog een 3e x proberen, iets met 3x is scheepsrecht :wink:

1 like