Invriezennnnn
Vleeswaren zitten per (x aantal) plakjes in vershoudfolie ingepakt en in de vriezer dus gewoon even een setje eruit halen en je kan 2 boterhammen beleggen!
Je kunt nu ook de Overblijvers-app downloaden (beta-versie).
Van de Albert Heijn. Prima buit voor een euro.
Vanavond gegrilde courgette en mijn vriend maakt van avocado vaak healty chocolademousse .
Ik heb vandaag m’n eerste Lidl box opgehaald.
Inhoud
4 appels
2 sinaasappels
Selderij
Broccoli
Zak rode ui
Bos ui
Rode bieten
Sperziebonen
Avocado
Bakje champignons
Alles is nog heel vers en sommige dingen zijn nog wel even houdbaar, dus ben er heel blij mee!
Heeft iemand misschien een (vega) receptje met de peultjes, snijbonen ofspruiten, bij voorkeur in combi met de iets kruimige aardappels?
Haha yep, hadden ze best over twee boxen kunnen verspreiden he?
Stamppot?
Spruitjes zijn echt top uit de oven. Beetje olie, peper, zout, en dan half uurtje grillen. Gewoon als bijgerecht dan.
Neeee juist niet in de koelkast.
Is dit 1 zakje? wat bizar veel voor 1euro!
Ja ik was ook verbaasd! Dit had makkelijk in twee zakjes gekund. Maar de hele bak lag vol met zulke volle zakjes.
Mijn AH zou 't ws in minstens 8 zakjes hebben gedaan Wat ik tot nu toe heb zien liggen is namelijk steeds nogal karig, dus dit verbaasde me even haha. Super chill wel!
Wauwie, ik had afgelopen maandag ook een zakje en vond het echt top, zaten appels, aardappelen, gember, knoflook en peper, direct een stampot van kunnen maken en we kunnen er nu twee dagen van eten!
Vandaag een bon van de lokale bakker: 4 hele broden, 2 halfjes, 2 roomboter croissants, 2 meergranen croissants. Had stiekem gehoopt op iets zoets, maar heb nu lekker brood voor 2 weken ongeveer dus dat is top
Ik had een fijne broodbox bij de Vomar!
We hebben een extra vriezer en dan vind ik zo’n broodbox heel chill.
Wat bizar joh, waarom maken ze hier niet twee of drie mensen blij mee?
Wel chill voor jullie natuurlijk, vries je het in of zo?