Ja de vriezer was laatst ontdooit dus hadden ruimte. Maar dit was wel bizar veel. Er waren wel meerdere pakketten dus denk dat ze een hele slechte dag hadden. We hebben ook nog een deel weggegeven, want dit was wel erg veel.
Zakje van Albert Heijn. Heel chill want mijn uien waren op. En vanavond waarschijnlijk gewokte rode kool met appel eten .
Ik had een zak van AH met 4 grapefruits waarvan er 2 rot bleken, oeps…
Mijn AH doet altijd 2 dagen mee aan dit soort acties en daarna zie ik nooit meer iets?
- Brood van gister
- Groente zakjes voor 1 euro
Ik zat even terug te lezen in dit topic, maar holy shit 10 broden! Bij 2 broden zit mijn vriezer vol
Ligt toch ook aan de tijd waarop je gaat? Voor deze beide dingen hoef ik niet pas na 10en aan te komen zetten. Dan is het op en zijn ook die trays weggehaald
Klopt zeker! Al ligt het er om 8.30 ook al niet (meer?).
Vandaag voor het eerst een Flink pakket.
Vergeten foto te maken maar er zat in:
500 gram asperges
Broccoli kokos soep (eet ik nu, erg lekker)
Maaltijd rode curry met rijst, kip en kokos
Italiaanse roerbakgroente
Oosterse roerbakgroente
Een perfecte avocado
Paprikahummus
Dadels met roomkaas
Taugé
Een witte kool
Zak andijvie
Echt top! Voor 4,99.
Ik had pas 2x eerder die verspil me niet zakjes van 1euro met groente of fruit bij de AH zien liggen, toen had ik niks van wat erin zat nodig/was toen niet denderend en daarna nooit meer gezien. Zie ik ze net toen ik de winkel in liep dat karretje met zakjes neerzetten, dacht nog; oh komt goed uit dit x! Maar toen greep een man die er eerder bij was gewoon alle zakjes eruit, 5 dacht ik. Ik weet niet, vind dat toch wat aso/egoistisch met zulke “acties” ook al zit er geen max aan, wat vinden jullie? Leek ook in ieder zakje een verspakket te zitten naast wat losse dingen, dus extra balen haha was handig geweest! Maar helaas.
Straks wel weer voor het eerst in tijden een tgtg-box halen, bij de bakker, ben benieuwd!
Ja vind ik gewoon aso.
Ik vind dat niet echt aso eigenlijk, is zijn goed recht toch om ze allemaal te kopen? Je kan ook niet in iemand z’n portemonnee kijken en misschien kan hij het goed gebruiken.
Maar als hij ze echt snel heeft weggegrist terwijl er meer mensen stonden is het wel beetje aso ja hahah maar ik weet niet hoe het er aan toe ging natuurlijk
Ja zoals gezegd zit er geen max aan dus hij doet in die zin ook niks verkeerds. En hij zal het vast goed kunnen gebruiken, maar anderen (zoals ikzelf) ook, dus als er dan in totaal 5 zakjes worden neergelegd en hij pakt ze alle 5 meteen weg vind ik dat toch iets egoistisch/aso’s hebben ofzo? Zou ik zelf iig niet doen. En helemaal als ze zo goed gevuld zijn. Mgoed voelt dus wat dubbel omdat het indd wel mag.
Ik snap dit wel. Als één persoon steeds de hele bak leeg koopt dan lopen grijpen meer mensen mis dan dat er blij mee gemaakt worden. Misschien kan diegene het hard gebruiken, maar er zijn genoeg andere mensen die er ook gebruik van willen maken.
Ja dat heb ik ook eens meegemaakt bij de Lidl bij iemand voor me bij de kassa. Die had brood en broodjes uit het afgeprijsde schap voor 25cent per zak, maar een stuk of 8 zakken. Volgens mij mocht hij er toen maar 2 (?) meenemen per productgroep (dus als er ook diepvriesdingen met zo’n afprijsactie zouden zijn mocht ie die wel nog nemen, maar dan ook max 2 daar weer van), indd zodat meer mensen gebruik ervan kunnen maken!
Soep!
Of ragout maken. Het is ook lekker om opgebakkrn champignons op geroosterd brood te doen.