Too Good To Go / Overblijvers

Ik snij champignons soms in plakjes en vries die zo rauw in, makkelijk om te gebruiken in een wok!

2 likes

hoe lang zijn de donuts houdbaar ?

3 likes

Deze zijn van die zelfde dag (avond ophaal tijd) en waren na de volgende dag al op. Ze worden natuurlijk uiteindelijk minder vers. Zou 2 dagen aanhouden voor lekkere versheid en erna worden ze minder maar wel eetbaar

2 likes

Bij ons komen mensen zelfs extra vroeg bij de AH om al het brood van gister te kopen. Ik vind het eigenlijk alleen maar goed als mensen dat doen

1 like

Lidl box (ja het flesje piri piri saus zat er ook bij :sweat_smile: was nog lang goed maar van een themaweek dus ze zullen er wel vanaf gemoeten hebben, maar was voor het eerst dat er iets anders dan groente of fruit bij zat bij me dus opvallend)

15 likes

Zo zien de zakjes bij ons er vaak ook uit (laatst eentje met 1! verlepte citroen). Volgens mij verschilt het heel erg per winkel, maar hier is het niet je geld waard.

3 likes

Ik had er vandaag twee. Eentje van de bakker

En eentje van Havery. Een kilo granola die nog tot eind van de maand goed is.

15 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling was. Lijkt mij dat er mensen zijn geweest die van het ene zakje wat in het andere hebben overgedaan (en zo zelf meer hebben voor de prijs van 1 zakje).

1 like

Ik heb ze 1 keer gezien en toen waren ze wel beter gevuld. Ik had toen een limoen, een ui, een kleine dunne courgette + aubergine (allebei superschattig zoals ze die normaliter helemaal niet hebben) en volgens mij nog iets… maar dat weet ik niet meer zeker. 1 losse limoen is ook al 0,70 en zo’n zakje 0,30.

Wow, echt wat weinig! Bij mijn ah heb ik altijd hele goede, volle zakken!

Ik had er van de week 1 met 8 aardappels, 2 sinaasappels, een groene en een rode paprika, sruk gember, rode peper, citroen gras, 3 wortelen en 2 limoenen.

3 likes

Dat is echt goed.

Hier is het zo raar, ze doen er meestal maar 1 soort in. Dus dan ligt er een zak met 3 bloemkolen en een zak met een kilo verlepte prei. Verdeel dat zodat je een beetje van allebei hebt denk ik dan :woman_shrugging:

3 likes

Klinkt oprecht alsof ze in jouw AH niet helemaal snappen wat de bedoeling is :joy:

3 likes

Dat betwijfel ik, ook omdat je het label kapot moet maken om de zakjes te openen. Ik heb ze ook wel eens met erg karige inhoud zien liggen, dus verschilt gewoon erg per winkel denk ik.

1 like

Bij mijn AH zie ik die zakken nooit, maar had op vakantie eindelijk zo’n zak gezien en het was nog goed gevuld ook. Was er blij mee!

7 likes

Ik heb lange tijd niks gehaald maar dacht er ineens weer aan om dat te doen, dit komt van de AH to go:

Was benieuwd of ze nog steeds zulke goed gevulde boxen hadden, maar ja dus!

34 likes

Wow!!! Goeie buit!

1 like

Dit zat allemaal in een zakje gepropt voor €1,- bij de AH :grin:

43 likes

De rode kool, pijnboompitten en pompoenpitten zijn houdbaar tm ergens in 2023. Schiet mij maar lek

18 likes

Huh ik moet die boxen ook wel eens ooit maken maar dat soort producten is indd echt niet de bedoeling :see_no_evil: Wel echt heel chill voor jou natuurlijk!

2 likes

Ik moest bij kruidvat zijn en zag deze liggen. Twee repen tony’s voor 2.50 :+1:t4:

17 likes