Mijn vega pakket viel wat tegen vond ik:
- Ereburgers van Vegetarische Slager
- Stuk kaas
- Zakje gesneden prei
- Vegan cheddar plakken
Mijn vega pakket viel wat tegen vond ik:
Weet iemand hoe laat de overblijvers van Ah erop komen ?
7 uur in de ochtend volgens mij, maar ‘mijn’ AH heeft nog in de loop van de dag boxen toegevoegd.
Ik heb een bakkerij-box gereserveerd! Ben heel benieuwd en zal foto’s maken.
In mijn stad en de steden/dorpen eromheen waren er toen ik eergisteren rond 05:30 ‘s nachts keek overblijvers, rond 00:00 was dat nog niet zo. Dus ik denk ergens in de nacht? Maar weet niet of dat dan overal is of dat per regio ofzo verschilt
Ik vond mijn gisteren ietwat tegenvallen… 2 zakken gemengde sla, zakje rauwkost, empenadas voor in de oven/airfryer, kant en klaarmaaltijd kipsaté (mag geen pinda’s) en een portobello.
Dit is ons vega pakket. Ik vind het niet superveel, maaaar kids zijn dol op mango. Wij eten zo de bowl, met vega carpaccio en een stokbroodje. Vega worst op brood gaat morgen wel op. Dusss al met al scheelt het wel knaken!
Oh super dankjewel !
Ik vind het dus irritant dat ik er niet eens iets op zie komen op het aangegeven tijdstip. Gewoon al weg voor er iets is??
Edit: bedoel dus vooral lidl haha…
Wij vonden onze overblijver ook echt minimaal.
Ereburgers, geschrapte worteltjes, Aviko opbakaardappelen, gesneden ananas, een groene smoothie en een blendsoep.
Voor de volle prijs was het ongeveer €16, maar met de kortingstickers (die er dus opzaten) €10
Ik heb gister echt de beste too good to go ooit gehad
we eten er al 2dagen van met 4mensen voor maar 5euro haha
Mega veel rijst
Linzencurry
Kikkererwten curry
Nice!! Wat voor tent heb je dit gehaald?
Zit in Leidschendam
heb ook al vaker bij een toko dingen gehaald en dat was ook altijd veel’
Bakkerij-overblijver:
2 naturel donuts, 2 donuts met een smaakje, 2 Zeeuwse bolussen, 2 mini boterkoeken en een pakje gevulde koeken.
De kat had ik al. ![]()
Stiekem had ik gehoopt dat er iets van brood bij zat maar hier ben ik ook heel tevreden mee. Normaal zou het overigens €8,94 hebben gekost.
In mijn bakkerij overblijver zit:
2 mini boterkoeken
2 oat cookies
Mini roombroodjes
Speculaasjes van de bakkerij
3 stukjes kersencake
Ik had ook graag iets van brood gehad, maar originele prijs was net onder de €14 dus dat maakt veel goed
Als ik deze boxen tot nu toe zie vind ik ze meer dan prima. Hopelijk is dat niet omdat ze in t begin leuk willen doen maar blijft t ook zo.
Ik krijg er nooit 1 te pakken, maar ik denk ook dat het verrassingselement wat speelt? Dat je het leuk vindt om voor een kleinere prijs iets nieuws te proberen?
Het gaat mij niet alleen om besparing, maar ook om eten te redden van de vuilnisbak.
De boterkoek ga ik invriezen, de rest komt hier wel op. Ik heb -als ik iets echt niet lekker vond of teveel had- ook uitgewisseld met familie en gedeeld.
En wat @chasingrainbows zegt; nieuwe dingen proberen en het verrassingselement. Een beetje het gevoel van een kerstpakket; wat zit er in?
Als ik echt wil besparen zorg ik voor veel ruimte in de vriezer en koop ik een broodbox via TGTG waar echt alleen broden in zitten en geen banket. Die gaan dan meteen na aankoop in de vriezer.
Aah door al jullie fotos en posts heb ik vet veel zin om boxen te halen, maar mijn vriezer moet eerst leeg. De hamsteraar in mij heeft goed gepresteerd de laatste maanden
ik heb echt oneindig veel zakken roerbakgroenten in de vriezer dus gaat lang duren
Ik heb een bakkerij box voor vandaag, ben benieuwd. Kon alle boxen helaas pas ophalen vanaf 20u ipv de 17u die ik hier las.
Zouden er door die boxen minder producten met 35% sticker in de winkel komen te liggen denken jullie? Zou ik wel zonde vinden, ik vind het altijd leuk om naar die stickers te azen en hoef niet meteen een box met meerdere afgeprijsde producten.