Too Good To Go / Overblijvers

Oehhhh hoe laat kon je m halen? Dan weet ik wanneer ik paraat moet zitten

2 likes

Tussen 17:35 en 17:50

2 likes

AH to go, €4,-.

20 likes

Was de 2l pot één soort pindakaas of meerdere soorten? Ik las een keer dat je dan een grote pot krijgt met meerdere smaken en hoewel ze het vast niet door elkaar mengen maar gewoon bovenop elkaar erin doen leek me dat toch een beetje raar.

2 likes

Het leek me 1 smaak maar ik heb er niet goed op gelet omdat het formaat (± zo groot als mijn hoofd) me al afschrok haha

2 likes

Ik had een vegan pakket van gorillas en ik ben er heel blij mee. Er zat in

2 brocolis
2 venkels
Bietenwraps
Tempeh (meh)
2 avocados
Pak soi
2 pakken veldsla
Een grote bak peren
En een aubergine

9 likes

Zo’n “verspil me niet” zakje van AH voor €1,- Ik wilde vanavond nacho’s uit de oven maken dus daar kan ik de peper, rode ui, paprika en tomaten mooi voor gebruiken. En de zoete aardappel en mini bloemkool doe ik denk ik in blokjes in de oven met lekkere kruiden voor een andere keer. En heel veel gemberthee drinken haha.

14 likes

Maar krijg jij (en anderen met een gelijksoortige hoeveelheid) dit op tijd op? Of hoe doe je dat? Uitdelen?

3 likes

Ik ben maar alleen, dus ik deel eigenlijk altijd met vrienden en/of buurjongen.

3 likes

Ik heb zojuist voor het eerst een to good to go box besteld. Ik heb er eentje voor Dunkin donuts dus ik ben heel benieuwd welke smaken ik allemaal krijg!

2 likes

Van de bakker gister. Allemaal wit (helaas), maar wel lekker gevarieerd!

34 likes

Misschien ben ik spuit 11 maar AH heeft nu ook zakken groente/fruit die over of tegen de houdbaarheidsdatum aan zitten voor 1 euro. Ik had een zak met 5 bananen, 5 grapefruits en 1 nectarine, goeie deal wel!

4 likes

Vandaag 2 boxen bij een kaaswinkeltje opgehaald. Boxen waren €5,- per stuk. Zeer tevreden hiermee.

29 likes

Nice dit! Wat is dat Amsterdammetje linksonder?

Ik had vandaag last-minute Dudok gehaald met het idee taartjes te delen met een vriendin vanavond. We waren helemaal enthousiast. Krijg ik 5 borek :joy:

21 likes

Een chocolaatje, verpakking binnen 5 minuten leeg, heel raar

3 likes

Voor het eerst bij Flink eentje opgehaald!

• pink lady appels
  • drie passievruchten
  • optimel aardbei
  • haricots verts
  • aubergine
  • plakken oude kaas
  • blikje coca cola
  • komkommersalade
  • twee zakken met zachte broodjes
  • bakje met vers fruit

Niet verkeerd!

15 likes

Erg tevreden met deze tgtg van Getir :).

(En even wat Skyr aan de buren gedoneerd :rofl:)

15 likes

Gister 2 ontbijtboxen opgehaald bij het eurohotel.
Waren €2,- per stuk.

Totale inhoud:
3 croissants
4 Kaiser broodjes
1 pistoletje
1 ei
1 sinaasappel

3 likes

Weer eens gehaald en dit x ook daadwerkelijk met producten waarvan de meesten echt al heel rijp waren, een deukje/bruin plekje hadden of waarvan de verpakking open was. De laatste x was een aantal maanden geleden en toen stonden er 5 pakketten klaar met alle 5 precies dezelfde inhoud, zelfs precies hetzelfde ingedeeld :sweat_smile: en alles nog super vers (in deze lidl mocht je het zelf pakken dus viel op). Dat had dus weinig met too good to go te maken (al is het als klant niet erg allemaal hele verse producten nog).

Maar blij met de box iig, lekker gevarieerd!

19 likes

Voor het eerst sinds een hele lange tijd weer een box gehaald:

Niet op de foto:

• twee zoete broodjes
  • pizza broodje

Echt veel te veel kaiserbroodjes dus een deel gaat naar de buren en m’n ouders haha! (Kookplaat is vies, I know)

6 likes