Too Good To Go / Overblijvers

Gister 2 ontbijtboxen opgehaald bij het eurohotel.
Waren €2,- per stuk.

Totale inhoud:
3 croissants
4 Kaiser broodjes
1 pistoletje
1 ei
1 sinaasappel

3 likes

Weer eens gehaald en dit x ook daadwerkelijk met producten waarvan de meesten echt al heel rijp waren, een deukje/bruin plekje hadden of waarvan de verpakking open was. De laatste x was een aantal maanden geleden en toen stonden er 5 pakketten klaar met alle 5 precies dezelfde inhoud, zelfs precies hetzelfde ingedeeld :sweat_smile: en alles nog super vers (in deze lidl mocht je het zelf pakken dus viel op). Dat had dus weinig met too good to go te maken (al is het als klant niet erg allemaal hele verse producten nog).

Maar blij met de box iig, lekker gevarieerd!

19 likes

Voor het eerst sinds een hele lange tijd weer een box gehaald:

Niet op de foto:

• twee zoete broodjes
  • pizza broodje

Echt veel te veel kaiserbroodjes dus een deel gaat naar de buren en m’n ouders haha! (Kookplaat is vies, I know)

6 likes

AH Overblijvers zijn vanaf nu in de reguliere AH app te reserveren! Vanaf september zouden alle winkels mee moeten doen.

14 likes

Box van de hoogvliet, meestal krijg ik enorm veel dit x gewoon normaal dus dat maakt dat ik er voor vanavond nog 1 heb besteld :grin: helemaal niet erg dus haha.

9 likes

2 boxen van de spar, heel erg tevreden!

Verspakketten zijn terryaki noodles en gado gado

Edit: foto vergeten :grimacing:

17 likes

Ik heb pas een wijnbox opgehaald met 6 flessen wijn. 2 (dezelfde) flessen witte wijn, 1 fles rosé en 3 rode wijnen (2 verschillende soorten). Niet echt mooie foto gemaakt maar het geeft een idee.

6 likes

Ohh super chill dat je ook vega kunt kiezen!

2 likes

Van Flink.

9 likes

Pakket van de coop, vleeswaren is dubbel. Enorm weer.

11 likes

Ik heb voor de 2de keer in mijn leven een box besteld. 1ste keer was best lang geleden bij een supermarkt maar dit keer bij backwerk. Erg benieuwd wat ik krijg. :slight_smile: Normaal ben ik altijd te laat om 1 te scoren bij zoiets maar toen ik gisteren keek stond er ineens nog 1 open dus tja ik moest wel haha. Kan om half 5 ophalen.

3 likes

Ik ben tevreden. :ok_hand:t2::drooling_face:
20220810-165039

23 likes

Ook nog een bak witte druiven maar die heeft mijn kind al in beslag genomen.

19 likes

In Berlijn is er blijkbaar ook TGTG (en veel meer keus dan alleen de plaatselijke bakker thuis of een Lidl box haha) dus hier om de hoek wat opgehaald.

26 likes

Ik ging net langs bij de Turkse bakker en kreeg letterlijk alles mee wat over was :smiling_face_with_tear:

Ik schat 6 stokbroden, vier Turkse broden, tas met harde broodjes, koffiebroodjes, en nog aantal gewoon brood. Heb net al wat aan buren uitgedeeld en mijn vriend neemt wat mee voor hem en zijn buurman maar ik ga zo ook maar fb aanslingeren om het een en ander weg te geven.

(Zit ook wat van de supermarkt tussen maar dat was voornamelijk vlees en magnetron maaltijden)

42 likes

Ik had een bakkerij overblijver vandaag gehaald. Er zat in:
2 donuts, gevuld met hazelnoot
1 vega frikadellen broodjes
Een doosje met 3 rocky roads brownies
4 muesli bollen
1 red velvet muffin
2 kaasbroodjes

En de bakkerij was maar 2.95!

43 likes

Ik had met de vega overblijver:

• ah vega grill worst
  • ah vega filet Americain
  • jonge veldsla
  • 250gr witte druiven
  • liefde & passie mini afbakbroodjes
  • berliner bollen uit de bakkerij
  • linze stukje uit de bakkerij
37 likes

Ik wilde de vega (van de AH overblijvers) ook gaan reserveren, maar toen zag ik dat ze er ook vis en schaaldieren in kunnen doen, dat vind ik echt raar. Dus ik dacht ik wacht nog even af of dat vaak gebeurt

2 likes

Oh wat raar zeg, goed om te weten wel…

2 likes

Waar zag je dat? Zou wel heel raar zijn indd!

3 likes