Too Good To Go / Overblijvers

Is dat niet gewoon een algemene allergie tekst? Het staat namelijk ook bij bakkerij overblijvers, en volgens mij heeft AH daar geen enkel product met schaaldieren. Of zag je het ergens anders staan?

12 likes

Vond het al zo raar als dat echt bewust zo zou zijn.
Dit is gewoon iets waar je mee moet leven als je veganistisch bent.
Goed dat ze het vermelden want dan kan je ervoor kiezen om dus niet zo’n box te nemen.

1 like

Aah, nee dat was inderdaad die tekst! Bij mij was er alleen die vega, dus bij de bakkerij kon ik niet kijken. Dus dan zou het wel algemeen zijn gelukkig, vond het al zo raar

3 likes

Weet iemand hoe laat de boxen in de app komen?

5 likes

Ik heb er net 2 (vegetarisch en bakkerij, zal posten wat erin zat) gereserveerd en alle Albert Heijns in m’n lijst hadden overblijvers, dus het lijkt ergens in de nacht te gebeuren.

5 likes

Zojuist een verrassing & bakkerij overblijver gereserveerd, ik ben benieuwd!

4 likes

Ik ook net een verrassingsdinges bij AH gereserveerd!

2 likes

Ik heb ook een vega en bakkerij overblijver gereserveerd! Ben ontzettend benieuwd

Zijn dat niet de openingstijden?

Bij mij in de buurt leek maar 1 AH boxen te hebben dus ik wacht wel even tot die hier om de hoek er een keer een paar heeft! Ben benieuwd naar de vegabox.

1 like

Volgens mij wisselt het per winkel. Mijn AH had toen ik vanochtend keek niks en nu opeens wel. Ik heb een bakkerij en vegabox gereserveerd.

In mijn vega overblijver zat het volgende:
Biologische geraspte bietjes
Grootverpakking rucola slamelange
Activia yoghurt pruim
Bofkipburger van de vegetarische slager
Verspakket voor groentesoep
Kokosmakronen

20 likes

Vegetarisch:
2 stukken vegan appeltaart (tot vandaag goed)
AH vegan tartaar (tot morgen goed, heb ik ingevroren. Nog nooit op dus ben benieuwd!)
Zakje AH rauwkost komkommer (tot vandaag goed)
AH vegetarische filet americain (tot de 10e goed. Ook nog nooit op dus ook benieuwd naar)
Bonrill veggie sea salad (tot overmorgen goed. De smaak van vis is niet mijn ding dus deze heb ik aan de buren gegeven)
Quorn vegan chicken curry salade (tot overmorgen goed. Is dit de smaak die mensen hier zo vies vonden of was dat alleen de ham smaak? :joy:)

€4,95 voor €15,55. Net iets meer dan het minimum van €14,95.

Bakkerij:
2 Twix koeken (tot vandaag goed)
2 crème brûlée donuts (tot vandaag goed)
Een pistolet (denk officieel tot vandaag goed maar kan je morgen vast ook nog eten)
Soma Limburgs rogge- tarwebrood (tot morgen goed)
SUNT bananenbrood (tot overmorgen goed. Kon ingevroren worden dus dat heb ik gedaan.)

€2,95 voor €9,13. Ook iets meer dan het minimum van €8,95.

8 likes

De vega filet americains van ah huismerk of smaeck zijn niet van echt te onderscheiden. Echt een uitkomst voor mij, ben er gek op en zwanger dus alleen die gegeten. Ga ook echt geen filet americain van vlees meer kopen hierna, vega versie is top.

3 likes

Oh wat goed! Helemaal zin in nu, lekker op een toastje. Echt al jaren niet meer op

2 likes

Mijn vega box:

Een zak sperziebonen.
Italiaanse salade.
Pastasalade met champignons
Vivera kroketburgers
Bofkipburgers
Een pak havermelk.

De bakkersbox kon hier pas na 19.00? Terwijl in de app 17.00 stond. Beetje jammer want ga niet speciaal daarvoor twintig minuten fietsen.

3 likes

Ja die van AH eigen merk zijn echt m’n favoriet! Tijdje terug hadden ze wat extra varianten toegevoegd maar die zijn er helaas alweer uitgehaald :cry: (maar gewoon basis blijft toch favoriet, en dan zelf rode uitjes en witte peper toevoegen mmm)

3 likes

We kregen echt heeeeeel veel. Waarde denk ik zeker 50 euro, alleen al de zalm was 8 euro nog wat. Verrassingsbox bij een AH XL.

20 likes

Vega overblijver (vivera’s zijn nog tot oktober goed dus heel chill):

Bakkerij overblijver (hoooooly shit wat veel hahaha):

En lekker veel gebak, komt goed uit want ik ben ongesteld en ellendig

17 likes

Broodbox AH:

• 1/2 bakkersbrood mais
  • 1 bakkersbrood volkoren
  • 4 gevulde koeken
  • 2 kleine boterkoeken
  • 2 mega muffins triple chocolate

Verrassingsbox AH:

• Granaatappelpitjes
  • Kipsatestokjes (ongekruid) (bewaren we in de vriezer voor een keer door de nasi ofzo)
  • Spaanse gehaktballetjes (bewaren we ook in de vriezer voor door de pastasaus ofzo)
  • Een grote, verse pizza salami
  • Danio chocolade kwark

Al met al niet ontevreden! Die koeken en muffins is wel echt heel veel, wij eten ook relatief gezond thuis dus dat komt niet op. Neem ik mee naar mijn werk om daar uit te delen haha. De rest kunnen we goed gebruiken! Aankomende tijd maar weer proberen, dan gaan we ons weekmenu er omheen proberen te bouwen. Scheelt wel enorm qua prijs zeg!

3 likes

Ik ga ook een keer de overblijvers proberen. Wist niet dat vivera kroketburgers had, lijkt me lekker.