Mijn AH broodbok:
- een klein liefde en passie brood
- vier gevulde koeken
- twee oatmeal koeken
- twee chocolade muffings
Mijn AH broodbok:
Mijn AH broodbox:
Liefde en passie meergranen brood
3 rocky road brownies
2 kleine boterkoeken
2 creme brulee donuts
Zuivel is echt mega lang houdbaar in afgesloten verpakking, veel langer dan de datum die erop staat. En van die pakken zakken vaak uit. Dus zou gewoon ruiken als je het wil gebruiken.
Wat leuk om te zien!
Maar; wat doen jullie dan met al die dingen die vandaag over de datum gaan en niet in te vriezen zijn?
Nog een dagje rekken ofzo?
Oprechte vraag hoor! Als ik sommige pakketten zie zou ik niet weten hoe ik dat op moet krijgen zo snel.
Ja een dag later kan prima! Mits het gewoon goed ruikt natuurlijk. We hebben ook een aantal spullen aan de buren gegeven.
Een (of zelfs meerdere) dag(en) later kan inderdaad vaak prima als het er gewoon nog goed uitziet/ruikt/smaakt. Het is vaak een THT-datum, geen TGT.
Het brood heb ik in de vriezer gemikt en wat er niet inpaste geef ik vandaag mee aan vrienden (zij hebben drie kinderen en dat zijn broodmonsters).
Mijn vega pakket viel wat tegen vond ik:
Weet iemand hoe laat de overblijvers van Ah erop komen ?
7 uur in de ochtend volgens mij, maar ‘mijn’ AH heeft nog in de loop van de dag boxen toegevoegd.
Ik heb een bakkerij-box gereserveerd! Ben heel benieuwd en zal foto’s maken.
In mijn stad en de steden/dorpen eromheen waren er toen ik eergisteren rond 05:30 ‘s nachts keek overblijvers, rond 00:00 was dat nog niet zo. Dus ik denk ergens in de nacht? Maar weet niet of dat dan overal is of dat per regio ofzo verschilt
Nog niet alle winkels die in het lijstje staan doen mee, dus daar zou je ook nog tegenaan kunnen lopen. Mijn AH staat er bijv inmiddels wel tussen, maar heeft nog niet meegedaan.
Zou wel chiller zijn als je kon zien hoe laat de laatste uitverkocht was.
Ik vond mijn gisteren ietwat tegenvallen… 2 zakken gemengde sla, zakje rauwkost, empenadas voor in de oven/airfryer, kant en klaarmaaltijd kipsaté (mag geen pinda’s) en een portobello.
Dit is ons vega pakket. Ik vind het niet superveel, maaaar kids zijn dol op mango. Wij eten zo de bowl, met vega carpaccio en een stokbroodje. Vega worst op brood gaat morgen wel op. Dusss al met al scheelt het wel knaken!
Oh super dankjewel !
Ik vind het dus irritant dat ik er niet eens iets op zie komen op het aangegeven tijdstip. Gewoon al weg voor er iets is??
Edit: bedoel dus vooral lidl haha…
Wij vonden onze overblijver ook echt minimaal.
Ereburgers, geschrapte worteltjes, Aviko opbakaardappelen, gesneden ananas, een groene smoothie en een blendsoep.
Voor de volle prijs was het ongeveer €16, maar met de kortingstickers (die er dus opzaten) €10
Ik heb gister echt de beste too good to go ooit gehad we eten er al 2dagen van met 4mensen voor maar 5euro haha
Mega veel rijst
Linzencurry
Kikkererwten curry
Nice!! Wat voor tent heb je dit gehaald?
Zit in Leidschendam heb ook al vaker bij een toko dingen gehaald en dat was ook altijd veel’