Too Good To Go / Overblijvers

Bakkerij-overblijver:

2 naturel donuts, 2 donuts met een smaakje, 2 Zeeuwse bolussen, 2 mini boterkoeken en een pakje gevulde koeken.
De kat had ik al. :sweat_smile:
Stiekem had ik gehoopt dat er iets van brood bij zat maar hier ben ik ook heel tevreden mee. Normaal zou het overigens €8,94 hebben gekost.

15 likes

In mijn bakkerij overblijver zit:
2 mini boterkoeken
2 oat cookies
Mini roombroodjes
Speculaasjes van de bakkerij
3 stukjes kersencake
Ik had ook graag iets van brood gehad, maar originele prijs was net onder de €14 dus dat maakt veel goed

1 like

Als ik deze boxen tot nu toe zie vind ik ze meer dan prima. Hopelijk is dat niet omdat ze in t begin leuk willen doen maar blijft t ook zo.

2 likes

Ik krijg er nooit 1 te pakken, maar ik denk ook dat het verrassingselement wat speelt? Dat je het leuk vindt om voor een kleinere prijs iets nieuws te proberen?

5 likes

Het gaat mij niet alleen om besparing, maar ook om eten te redden van de vuilnisbak.
De boterkoek ga ik invriezen, de rest komt hier wel op. Ik heb -als ik iets echt niet lekker vond of teveel had- ook uitgewisseld met familie en gedeeld.
En wat @chasingrainbows zegt; nieuwe dingen proberen en het verrassingselement. Een beetje het gevoel van een kerstpakket; wat zit er in?

Als ik echt wil besparen zorg ik voor veel ruimte in de vriezer en koop ik een broodbox via TGTG waar echt alleen broden in zitten en geen banket. Die gaan dan meteen na aankoop in de vriezer.

7 likes

Aah door al jullie fotos en posts heb ik vet veel zin om boxen te halen, maar mijn vriezer moet eerst leeg. De hamsteraar in mij heeft goed gepresteerd de laatste maanden :grimacing: ik heb echt oneindig veel zakken roerbakgroenten in de vriezer dus gaat lang duren

Ik heb een bakkerij box voor vandaag, ben benieuwd. Kon alle boxen helaas pas ophalen vanaf 20u ipv de 17u die ik hier las.

1 like

Zouden er door die boxen minder producten met 35% sticker in de winkel komen te liggen denken jullie? Zou ik wel zonde vinden, ik vind het altijd leuk om naar die stickers te azen en hoef niet meteen een box met meerdere afgeprijsde producten.

3 likes

Ik denk dat het de 35% producten zijn, die niet zijn verkocht.

Althans mijn producten hadden allemaal eerst een 35% sticker gekregen en stonden vanaf 20.00 uur klaar in een Bakkerij-overblijver. Mensen die vroeger zijn dan dat kunnen denk ik alsnog de 35% producten scoren die ze willen.

4 likes

Hoe laat komen de overblijvers er meestal op? Zie bij mijn supermarkt in de app dat ze er geen meer hebben maar vraag me af of ze überhaupt mee doen.

Is al een paar keer gevraagd en beantwoord

2 likes

Ik heb eergisteren een Overblijver gehaald en qua prijs/waarde ben ik zeker enthousiast! Bij mij zat het volgende erin:

Rucola
Skyr yoghurt
Boerenpaté
Pastasalade met kip
Peijnenburg bananenbrood met chocola
Kitkat repen met popcorn/caramel
Chocoladereep van M&M’s

Qua waarde zit dit rond de 17 euro als ik op de website kijk, maar de Kitkatrepen en de chocoladereep waren nog lang niet over datum (eind volgend jaar pas). De rest had allemaal een THT datum van die dag. Ik kijk niet zo naar de THT datum en het was nog allemaal prima, maar het gaf toch een beetje druk dat sommige dingen eigenlijk dezelfde avond nog op moesten ofzo haha. Bij mijn box waren het dan denk ik ook de 35% korting producten die de dag ervoor over waren gebleven, dus dat scheelt gelukkig een hoop weggooien!

7 likes

Ik had net een groente- en fruitbox van Lidl. Ik sta echt versteld, zo veel zit er in!

Kosten: €2,99.

74 likes

Ah top, kan ik lekker naar stickers blijven speuren :pray:

3 likes

Ik ben jaloers. Vertel me het geheim, ik wil er ook 1!!

2 likes

Domme mazzel. Ik was de app aan het checken en er kwam 1 bonusbox bij de Lidl in een aangrenzend dorp beschikbaar, en die heb ik meteen gekocht. Aan 3 euro kan je je geen buil vallen, en groente en fruit is in mijn huishouden eigenlijk altijd goed.
Maar dat het zoveel was had ik echt niet verwacht. Met de helft van deze hoeveelheid was ik al heel blij geweest, dus inderdaad ben ik heel gelukkig met dit alles.

Venkel lust ik niet, maar mijn man wel, dus die ga ik wokken voor hem. De maiskolven worden maiskoekjes, diverse groenten gaan gegrild worden of in soep.
De citroenen ga ik raspen en persen en afzonderlijk vries ik dat in voor in cakes. De boontjes ga ik blancheren en invriezen.

Omdat dit mijn eerste groente- en fruitbox was bij dit filiaal weet ik niet of dit ‘gewoon’ is, maar ik vind het echt een meer dan royale box.

5 likes

Ja lidl is bijna altijd goed! Wij doen die meestal twee keer per week. Gisteren hadden we bijvoorbeeld:
een meloen
een pompoen
een netje uien
twee aubergines
twee courgettes
een prei
een zak appels
een netje mandarijnen
een zak aardappels
een bloemkool

@zonderslaap Lidl komt altijd om 19.15 online. Behalve op zondag want dan is het 19.00. Ze gaan wel altijd heel snel dus ik zou een timer zetten.

7 likes

Ja ik kijk dus al vaak op dat tijdstip. Open je de pagina dan steeds opnieuw of kan je hem open laten staan als je wacht?

2 likes

Ik houd de app dan open en refresh totdat de boxen online komen.

2 likes

Ik voel me voel me een beetje obsessed, maar influenced door het forum wil ik het nu gewoon haha. Fingers crossed vanavond!

4 likes