Too Good To Go / Overblijvers

Jaaa ik ben ook weer helemaal geinfluenced. Heb net een box besteld bij de bakker, ben erg benieuwd!

1 like

Ik vind het altijd zo leuk dat je zo uitgebreid vertelt wat je ermee gaat doen. Ik wil ook zo’n box!!

4 likes

Ik heb een AH overblijver opgehaald, maar ben niet zo enthousiast. Het waren voornamelijk van die overpriced gemaksproducten waardoor de prijs al snel oploopt en je dus wel aan de eigenlijke waarde zit, maar waardoor het alsnog niet veel is. Zo zaten er 2 bakjes met cantaloupe meloenstukjes in (3euro p.st.) en een bakje gesneden snoepgroente (normaal ook 3euro). Ook een biologische broccoli en een klein zakje thaise wokgroente (die al helemaal bol stond)

Weet dus zelf niet of ik het snel weer zou halen, vond het ook wat tegenvallen dat het alleen maar groente en fruit was, en zelfs voor de 5euro die ik betaald heb zou ik meer kunnen halen dan ik nu kreeg.

6 likes

Even wat anders, maar hoe smaakte de vega carpaccio? Ben benieuwd!

1 like

Woooow wat goed deze!

3 likes

Je vroeg het niet aan mij maar ik vind deze zooooooo lekker met rucola, truffelmayo, pijnboompitjes en geraspte kaas :drooling_face: van wat ik me kan herinneren zou ik het eerder een soort kruising van carpaccio en rookvlees noemen, maar pin me daar niet op vast want ik heb al jaren geen vlees meer gegeten. Wel echt een aanrader vind ik!

4 likes

Ja eens hoor! Ik vond het wel lekker, maar je moet het wel echt in de combi met de pesto pijnboompitjes en parmezaan eten. Zou er zelf nog iets meer pesto op hebben gewild!

5 likes

Via welke app?

Whieeee Lidl is gelukt!!! En ook de box van de bio winkel tegenover mijn huis. Morgen fotos!! Mission accomplished :smiley:

6 likes

Staat ook op tgtg!

2 likes

Ik heb net 2 overblijfpakketten opgehaald van de ah:

Broodbox:
Liefde en passie brood 100% spelt
6 mini chocolade donuts
2 donuts met chocola en aardbeienjam
3x Carrot cake

Verrassingsbox:
Snack quiche lorraine
Stokbrood gehaktbal
Indonesische wokgroenten
Actimel
Rucola

Leuk om een keer te doen, maar hoeft voor mij niet nog een keer. Behalve de wokgroenten (maar staan al bol) en het brood zou ik dit zelf niet snel kopen.

Voor morgen heb ik sinds lange tijd weer een Lidl box besteld. Ben benieuwd!

2 likes

Net voor ‘t eerst een box van de lokale groenteboer: never again. Het was heel veel, maar zeker 80% was visueel al rot. Een ananas snijdt ik open: helemaal bruin en als ik beter kijk zitten er ook al witte schimmelplekjes aan de buitenkant… Normaliter doe ik er graag boodschappen maar ze hebben me gewoon een giga doos shit gegeven…

Heb een bericht naar tgtg gestuurd maar ik had de ergste rottigheid al weggegooid voor ik überhaupt het huis binnen stapte en geen foto’s van gemaakt…

2 likes

Mijn AH bakkerij box was wel oké: drie doosjes met vijf gedecoreerde donuts en een volkoren brood.

De bakkerij box van de AH:
3 verschillende liefde & passie broden
2 appelflappen

6 likes

Nou de Lidl groenten en fruit box is gelukt! Zal morgen foto’s plaatsen als ik hem opgehaald heb.

3 likes

Ik heb dit ook een keer gehad bij de plaatselijke groenteboer, foto’s van alles gestuurd naar too good to go en ze deden er precies helemaal niets mee (zowel tgtg als de groenteboer). Alleen ‘oh sorry, we geven het door, is inderdaad niet de bedoeling’. Die winkel sla ik dus tegenwoordig over

Die liefde & passie broden lopen niet echt lekker zeker bij de ah? Die heeft tot nu toe bijna iedereen in de box :joy: ze zijn me in de winkel ook nog nooit opgevallen

2 likes

En @zonderslaap ooee Thanks voor de reacties! Ik ga het dan denk ik binnenkort maar even kopen en proberen.

2 likes

Oh grappig, toen ik een miljoen jaar geleden op brood werkte was dat juist het meest populaire product. Als die in de bonus kwamen met tweede gratis was ik eindeloos dozen aan het uitpakken en afbakken.

7 likes

Ah dat zou ook wel goed kunnen! En als mensen dan niet die kiezen blijven ze over voor zo’n box