Mooie buit!
Wat ga je doen met de venkel? Ik ben op zoek naar inspiratie voor een eventuele volgende keer.
Drie bossen bosui opmaken is ook wel een uitdaging. Heb dat ook een keer gehad en m’n vriend heeft echt de hele week over ieder gerecht bosui-ringetjes gestrooid ![]()
Of bosui soep ![]()
Nee totaal niet. Love bosui en zag laatst ook bosui olie voorbij komen. ![]()
![]()
@FrauHelga ik denk groentesoep. Anders weet ik het ook niet ![]()
En van het stuk bosui wat je over hebt kun je weer nieuwe bosui maken door het in een glaasje water te zetten!
Risotto met venkel en citroen is heel lekker vind ik!
Edit: ik heb niet een specifiek recept wat ik gebruik maar als je googlet zijn er verschillende te vinden.
Ben door dit recept echt van venkel gaan houden! Venkel en Bulgur met Mozzarella en Vijgen - Wat Schaft de Podcast
Ik ben echt dol op venkel! Net zoals Jamie Oliver haha. Als je hem Google en venkel kom je op veel dingen terecht! Heb het een x met een gehaktbrood in de oven laten stoven en dat was echt mega lekker. Ook risotto, soep of een pasta ermee is lekker.
Ik had deze gister. Enorm blij met de box, wel van sommige producten ontzettend veel, vraag me dan echt af of in de andere box dan ook 5 zakken wortels zitten
Je hebt al veel reacties, maar dit is ook een favoriet recept van mij. Mijn ultieme comfort food, mis het wel eens nu we thuis alleen vega eten (en met vega worst is het lang zo lekker niet)
Oeps op z’n kop. Vind m wel oké maar had gehoopt op een vlees vervanger.
Morgen eet ik die bloemkool mix met champignons dan maar.
€13,48 bij elkaar. Incl €0,77 bonus van de kaas nu.
Het is mij 1x gelukt. Meestal vergeet ik het, maar laatst dacht ik eraan om 19.10 ofzo, dus zat ik echt klaar. Weer mislukt
idd wat jij zegt, volgens mij moet je er echt binnen 10 sec bij zijn. Lijken wel festivalkaartjes
Waarvan veel dingen na een week nog steeds eetbaar zijn. De keer ervoor zelfs twee maiskolven en een zakje rode kool die nog houdbaar zijn tot half 2023
Ik heb voor morgen een Lidl box weten te bemachtigen, binnen 10 seconden waren ze allemaal al weg. Gaat echt bizar snel hier de laatste tijd.
Ik vind het concept van overblijvers / too good to go echt heel goed om zo voedselverspilling tegen te gaan. Maar naast het tegengaan van voedselverspilling is het natuurlijk ook goed voor de portemonnee (ook één van de redenen dat de pakketten zo snel gaan).
En daar wringt het voor mij. Ik heb (nog) genoeg te besteden om gewoon boodschappen te kunnen doen en om met regelmaat buiten de deur te eten.
Dan voelt het niet helemaal ok om een overblijver of Lidl-pakket te reserveren omdat er met de stijgende prijzen genoeg mensen zijn die deze pakketten beter kunnen gebruiken.
Straks voor het eerst een Overblijver ophalen, ben benieuwd.








