Too Good To Go / Overblijvers

Dat dacht ik al. Ik ga ‘t wel tegen ze zelf zeggen als ik er langs ga.

1 like

Haha ja, als die in de bonus zijn sla ik ook in. Vind het erg lekker!

1 like

Lidl box:

Selderij (groentesoep?)
Broccoli (wordt soep)
2 peren
2 appels
2 kiwis
1 bio citroen
Bakje bramen
Bak pruimen
2 vijgen
Komkommer
Krop sla
Bak druiven

Eigenlijk ziet alles er nog perfect uit, alleen de druiven zijn een beetje gelig

17 likes

Mijn Lidl box!

21 likes

Wow zelfs eens kat. Goede deal voor 2,99.

8 likes

Ik heb dit hier vaker gelezen maar ik snap eigenlijk niet waarom AH er producten in stopt die nog langer dan drie dagen goed zijn

Wel chill voor jou natuurlijk

3 likes

Waaaauw deze is nice! Als de vijg alleen zacht is, is het denk ik geen probleem!

2 likes

Bakker ammerlaan ook nog :blush:. Alles nog super vers!

9 likes

Denk dat die uit het assortiment gaan

4 likes

:frowning_with_open_mouth: maar dat zijn toch hun meest populaire producten?

9 likes

Soms komt er ook een nieuwe verpakking oid! Of gaat het bij die specifieke AH uit het assortiment

1 like

Mijn vega box van de appie, beetje saai maar ik ben wel benieuwd naar de wings en kibbeling.

12 likes

Mijn eerste box. Zijn het altijd items die tegen de datum aanzitten?

1 like

Ja, dat en artikelen die uit het assortiment gaan. Daarom zijn het overblijvers haha

19 likes

Ja is ook wel logisch idd haha. Ik had vandaag ook een tgtg uit de noten winkel , 1,5 kilo verdeeld over 3 zakken, mixen ook voor 4,95

3 likes

Bij de bakker vandaag:

• Vers, heel volkoren brood. De helft voor in de vriezer want we hadden toevallig nog wat brood liggen.
  • Vers, half wit brood. Goed excuus voor tosti’s of wentelteefjes.
  • Krentenbrood, tht vandaag. Twee sneetjes apart voor morgen in de broodrooster en de rest in de vriezer.
  • 4 volkoren eierkoeken. 2 vandaag gegeten en de andere 2 gaan denk ik weg (waren al wat droog)
  • Pak stroopwafels, tht 12-09.

Voor 5 euro. We kopen bij deze bakker normaalgesproken 1.5 a 2 broden + 1 keer iets lekkers en zijn dan ca 15 euro kwijt. Goede deal dus!

4 likes

Bij de hema:

• doosje eieren
  • pak kaas voor op brood
  • filet americain
  • kipsalade
  • hotdogsaus
  • en een halve slagroom-abrikoos taart😋

Heel chill

5 likes

Hoelaat moet je kijken voor de overblijvertjes van de appie. Ik heb t idee dat mijn appie dr eigenlijk helemaal niet aan mee doet maar miss kijk ik op t verkeerde tijdstip

4 likes

Bij mij in de buurt is het tussen 06:00 en 08:00!

4 likes

Is dat geen spitskool :face_with_monocle:

4 likes