Sla ligt onder de witlof
Vandaag een bakkerij overblijver gehaald:
- 2 kleine appeltaartjes
- 2 chocolate cookies
- 3 kaiserbroodjes
- halfje muesli notenbrood
- halfje donkerbruin brood
Wat een fijne, mooi gebalanceerd! Niet alleen maar brood of alleen maar zoetigheden.
Vega overblijver, eerste keer. Best tevreden! Vleesvervangers zijn nog lang houdbaar. Alleen die croissants… beetje van die skeere zachte dingen allemaal los verpakt en tot vandaag houdbaar. Dus denk dat ik daar misschien broodpudding oid mee ga maken. En als iemand aanraders heeft voor een recept met veel ui en rode kool let me know!
Rodekoolstamppot!
Mijn dichtstbijzijnde AH doet nu ook mee, dus ik had daar een normale verrassingsoverblijver gereserveerd. Ik eet vaak vegetarisch en anders vegan, maar een vriendin niet en we waren benieuwd naar wat er in een ‘normale’ overblijver zou zitten.
Nou, ik kom daar aan, ligt er niks klaar? Ging iemand met een zakje even snel de winkel in om er 1 zakje spitskool (tot vandaag goed), 1 bakje kwark (tot vandaag goed) en 1 zakje wokgroente (tot vandaag goed) in te doen. Toen ik in die zak keek dacht ik echt… meen je dit haha no way dat dit €15 waard is. Ik weet niet waar deze vestiging mee bezig was maar ik heb het niet afgerekend/meegenomen, vond dit echt te karig.
Edit: ik vind het dus niet erg dat alles tot vandaag goed was, dat is het hele punt van overblijvers dus dat snap ik. Mijn ‘probleem’ was dat het €4,17 waard was en een overblijver €4,95 is (normale prijs opgeteld zonder kortingssticker)
Omg wat schandalig!!! Goed dat je het niet hebt meegenomen.
Ja ik ga hier echt geen overblijvers meer kopen, als ik het überhaupt nog een keer doe ga ik wel weer naar de vestiging waar ik vorige keer was. Ben benieuwd wat andere mensen hebben gedaan, want ze waren vandaag allemaal uitverkocht/gereserveerd in de app.
Nee dat het tot vandaag goed zou zijn vind ik niet erg, dat snap ik. Maar 1 zakje spitskool, 1 bakje kwark en 1 zakje wokgroente? Heb net even gekeken en het zou bij elkaar €4,17 waard geweest zijn. Een overblijver kost €4,95 :’)
Bakkerij overblijver gehaald, haalde de waarde van zogezegd minimaal 8.95 niet. Je zou denken dat je als je net een nieuwe actie hebt dat je er als medewerker extra op let dat je dat bedrag ermee haalt.
Moet de waarde eigenlijk 15 euro zijn met normale verkoopprijs of met 35% korting? Dat maakt nog best verschil qua hoeveelheid denk ik.
Oh nee dat was gewoon om aan te geven wat erin zou hebben gezeten, had ik bij m’n vorige overblijver post ook gedaan. Maar ik snap dat het zo over kan komen ja haha, bedoelde het niet zo. Zal het er even bij zetten.
@Chesirecat zonder de sticker, dus de normale prijs. Maar die normale prijs was in dit geval dus €4,17
Wauw dus als je het zelf uit de winkel had gepakt zou je €2.70 kwijt zijn (neem tenminste aan dat het 35% artikelen waren). Nee dat kan echt niet. Goed dat je het hebt laten liggen.
Ik heb een Lidl TooGoodToGo die ik morgen op kan halen. Ben heel benieuwd!
Waar zien jullie die boxen van Lidl in de app? Of verschijnen ze spontaan rond 19:15?
Wow! Er zat in:
• een zak spinazie
• doos champignons
• 3 stronken witlof
• een prei
• een zak spruiten
• een doos druiven
• een doos pruimen
• 5 bananen
• een doos rode besjes
Voor de mensen met Gorillas in de buurt: doen ze bij jullie nog mee met TGTG?
Ik heb al meer dan een week geen aanbod, terwijl ik juist zo graag hun broodbox haalde. Of heb ik gewoon pech?