Vandaag een andere kaaskraam geprobeerd. Deze was 5 euro. Het is niet heel duidelijk op de foto maar het zijn best flinke stukken kaas. In het zwarte bakje zit tomaten tapenade.
Niet normaal deze hoeveelheid. Is van een franchise AH en hun pakketten zijn altijd meteen uitverkocht, heb moeten zitten verversen ![]()
Maar dit kost in totaal €48…
Had gehoopt op groente of vleesvervanger erbij maar ben hier echt super blij mee! De coleslaw is tot zondag houdbaar de rest echt tot midden oktober ofzo
Wow… de meeste hier hebben een goeie score… ik had vandaag ook voor het eerst het ah vega pakket uitgeprobeerd. Ik dacht kan ook interessant zijn om een keer creatief te koken. Maar ik ga het niet meer doen; kreeg 2 vleesvervangers van garden gourmet, verder 2 zakjes munt, een zakje sla, en een zakje gesneden rauwkost.
@Solsikke Klopt hoor, had maar 1 product met sticker, dat is de parmezaanse kaas, de rest is echt nog lang houdbaar
Ben benieuwd of dat eenmalig was of dat ik gewoon geluk had
Plus een verse aardbeien limonade ![]()
Rijst, kikkererwten curry & een wortel/broccoli/paneer curry voor 5 euro
Net een box bij de bakker opgehaald:
3 hele broden
4 halve broden
Een zak met harde broodjes
Heel blij mee!
La Place overblijver.
Dat groene is denk ik een smoothie maar ik kan niet alle smaken goed thuisbrengen. Ik denk spinazie en komkommer, maar verder? Wel lekker fris!
Worteltaart had ik vandaag ook al zelf gebakken maar dat is geen probleem. Hoe meer worteltaart hoe beter. ![]()
Welke worteltaart is lekkerder?!
Mijn man vindt die van mij lekkerder omdat er in mijne meer wortel en walnootjes zitten. Ik heb geen voorkeur, ik vind ze beiden erg lekker. Het glazuur van die van La Place vind ik heel goed! Steviger dan mijne, daar hou ik van.
Wat lekker zeg! Toevallig niet in de buurt van den Haag denk?
Ik had eindelijk een verrassingsoverblijver.
De waarde is prima, alles is tot vandaag houdbaar. De rosbief en wokgroente heb ik in de vriezer gedaan en de rest komt morgen wel op met van alles.
Omg las heel snel en dacht even dat je het over een smoothie van aardappel had
.
Gisteren weer een erg fijne too good too go box bij de lidl gehaald. Alleen die kilobak kiwi’s is al duurder dan 2,99
Na het zien van de Lidl-boxen hier, ook een te pakken kunnen krijgen. Ben alleen matig enthousiast: 2 bakken champignons, wortels, sinaasappels en uien. Heb er natuurlijk alsnog mee bespaard, maar denk niet dat ik het nog eens doe.
Lidl box: appels, peren, kaki fruit, citroen, 2 vijgen, komkommer, peultjes, broccoli, worteltjes en witlof ![]()
Ze zijn hier echt altijd uitverkocht bij de ah. Moet je dat al in de ochtend gaan halen ofzo?
Om 6u in de ochtend kun je meestal nog kiezen. Je moet er echt vroeg bij zijn
Ik was vanmorgen vroeg genoeg om een overblijver te reserveren. Wilde iets van de bakkerij, omdat bij TGTG de bakkers altijd snel uitverkocht zijn en mijn lievelings voor brood (Gorillas) al weken niet meer mee doet.
Maar ik kwam daar, niemand had een idee waar ik het over had en die jongen wilde me alleen een brood van 2,70 meegeven
Nou ik had geen zin om het concept aan ze uit te leggen, deze winkel doet volgens mij al langer mee ook, dus ik ben zonder brood weer weggegaan ![]()









