Too Good To Go / Overblijvers

Oh dat is netjes! Had ik gewoon de verkeerde klantenservice medewerker haha

3 likes

Oké dit is echt heel lekker om met croissants te doen die te uitgedroogd zijn om nog gewoon zo op te eten :star_struck: Fruit komt uit zo’n bakje met gesneden fruit van AH, met zo’n kortingsticker gekocht :clap:

42 likes

Croissants van de dag ervoor even 5 min in de oven, smaakt dan een stuk beter

10 likes

Vega overblijver van vandaag, echt dikke prima!

35 likes

Wow nice!!

2 likes

Net weer een groente en fruit pakket van de Lidl opgehaald. Vooral veel fruit deze keer:

• mango
  • grapefruit
  • 6x cactusfruit
  • 2x appel
  • peer
  • 2x banaan
  • 500 gr abrikozen
  • 8x kiwi
  • 3x tomaat
  • komkommer
  • 3x snackkomkommer
  • bosui
  • avocado
  • 3x grote ui
  • 1 kg aardappelen

Op zich weer een heel mooi pakket natuurlijk, al hoop ik altijd op veel groenten. Vaak eten we daar een week van. Dat gaat deze keer niet lukken, maar wel lekker veel fruit natuurlijk dus dat komt ook wel op.

12 likes

Mijn Lidl buit.

25 likes

Mooie buit!
Wat ga je doen met de venkel? Ik ben op zoek naar inspiratie voor een eventuele volgende keer.

2 likes

Drie bossen bosui opmaken is ook wel een uitdaging. Heb dat ook een keer gehad en m’n vriend heeft echt de hele week over ieder gerecht bosui-ringetjes gestrooid :joy:

8 likes

Of bosui soep :grinning:

3 likes

Nee totaal niet. Love bosui en zag laatst ook bosui olie voorbij komen. :heart_eyes::heart_eyes:

@FrauHelga ik denk groentesoep. Anders weet ik het ook niet :sweat_smile:

3 likes

En van het stuk bosui wat je over hebt kun je weer nieuwe bosui maken door het in een glaasje water te zetten!

3 likes

Risotto met venkel en citroen is heel lekker vind ik!
Edit: ik heb niet een specifiek recept wat ik gebruik maar als je googlet zijn er verschillende te vinden.

3 likes

Ben door dit recept echt van venkel gaan houden! Venkel en Bulgur met Mozzarella en Vijgen - Wat Schaft de Podcast

5 likes

Van de plaatselijke bakker, had liever broden gehad :smiling_face_with_tear: maargoed komt wel op

13 likes

Ik ben echt dol op venkel! Net zoals Jamie Oliver haha. Als je hem Google en venkel kom je op veel dingen terecht! Heb het een x met een gehaktbrood in de oven laten stoven en dat was echt mega lekker. Ook risotto, soep of een pasta ermee is lekker.

Ik had deze gister. Enorm blij met de box, wel van sommige producten ontzettend veel, vraag me dan echt af of in de andere box dan ook 5 zakken wortels zitten :laughing:

15 likes

Je hebt al veel reacties, maar dit is ook een favoriet recept van mij. Mijn ultieme comfort food, mis het wel eens nu we thuis alleen vega eten (en met vega worst is het lang zo lekker niet)

2 likes

Oeps op z’n kop. Vind m wel oké maar had gehoopt op een vlees vervanger.
Morgen eet ik die bloemkool mix met champignons dan maar.
€13,48 bij elkaar. Incl €0,77 bonus van de kaas nu.

2 likes

Niet zoveel als ik gewend ben van de Lidl maar wel prima!

7 likes

Bakkerij overblijver + gratis rozen van vorige week

Vega overblijver van gisteren

16 likes