Too Good To Go / Overblijvers

@jojo ik zag net dat ik m’n geld terug heb nav het rotte doos verhaal bij de groentenboer!

5 likes

Ik ga zo voor t eerst sinds maaaanden weer een box bij een bakker ophalen. Ben benieuwd! Ik hoop op croissants en taart enzo maar vrees dat het hele broden zullen zijn haha. We gaan 't zien.

Edit: ik keur t goed!

47 likes

Ooh dit ziet eruit als echt een perfecte mix!

3 likes

Jaaa, ik ga de croissants morgen vullen met banketbakkersroom en vruchtjes. Ben benieuwd :yum:

3 likes

Oh dat is netjes! Had ik gewoon de verkeerde klantenservice medewerker haha

3 likes

Oké dit is echt heel lekker om met croissants te doen die te uitgedroogd zijn om nog gewoon zo op te eten :star_struck: Fruit komt uit zo’n bakje met gesneden fruit van AH, met zo’n kortingsticker gekocht :clap:

42 likes

Ziet er echt zo mooi en lekker uit! Ik wil het

Ik had met de croissants die ik laatst had gekregen inderdaad broodpudding gemaakt, supersimpel recept met chocola erdoor. Zag er niet zo mooi uit maar was ook echt lekker.

2 likes

Croissants van de dag ervoor even 5 min in de oven, smaakt dan een stuk beter

10 likes

Vega overblijver van vandaag, echt dikke prima!

35 likes

Wow nice!!

2 likes

Net weer een groente en fruit pakket van de Lidl opgehaald. Vooral veel fruit deze keer:

• mango
  • grapefruit
  • 6x cactusfruit
  • 2x appel
  • peer
  • 2x banaan
  • 500 gr abrikozen
  • 8x kiwi
  • 3x tomaat
  • komkommer
  • 3x snackkomkommer
  • bosui
  • avocado
  • 3x grote ui
  • 1 kg aardappelen

Op zich weer een heel mooi pakket natuurlijk, al hoop ik altijd op veel groenten. Vaak eten we daar een week van. Dat gaat deze keer niet lukken, maar wel lekker veel fruit natuurlijk dus dat komt ook wel op.

12 likes

Mijn Lidl buit.

25 likes

Mooie buit!
Wat ga je doen met de venkel? Ik ben op zoek naar inspiratie voor een eventuele volgende keer.

2 likes

Ik vind dit lekker: Traybake van venkel, worstballetjes en aardappel recept - Allerhande | Albert Heijn
Maar dan vegaballetjes maken van vegagehakt of gewoon kant en klaar, maar met gehakt is wel specialer want dan kan je er ook de extra ingrediënten doorheen mengen

4 likes

Drie bossen bosui opmaken is ook wel een uitdaging. Heb dat ook een keer gehad en m’n vriend heeft echt de hele week over ieder gerecht bosui-ringetjes gestrooid :joy:

8 likes

In 1 van mijn kookboeken (volgens mij Veg) staat een recept voor plaattaart met bosuien. Heel makkelijk en lekker en er gaan er veel op! Ik kan wel een foto maken, is dat eigenlijk toegestaan vanwege auteursrecht oid?

3 likes

Of bosui soep :grinning:

3 likes

Nee totaal niet. Love bosui en zag laatst ook bosui olie voorbij komen. :heart_eyes::heart_eyes:

@FrauHelga ik denk groentesoep. Anders weet ik het ook niet :sweat_smile:

3 likes

En van het stuk bosui wat je over hebt kun je weer nieuwe bosui maken door het in een glaasje water te zetten!

3 likes

Risotto met venkel en citroen is heel lekker vind ik!
Edit: ik heb niet een specifiek recept wat ik gebruik maar als je googlet zijn er verschillende te vinden.

3 likes