Too Good To Go / Overblijvers

Ben door dit recept echt van venkel gaan houden! Venkel en Bulgur met Mozzarella en Vijgen - Wat Schaft de Podcast

5 likes

Van de plaatselijke bakker, had liever broden gehad :smiling_face_with_tear: maargoed komt wel op

13 likes

Ik ben echt dol op venkel! Net zoals Jamie Oliver haha. Als je hem Google en venkel kom je op veel dingen terecht! Heb het een x met een gehaktbrood in de oven laten stoven en dat was echt mega lekker. Ook risotto, soep of een pasta ermee is lekker.

Ik had deze gister. Enorm blij met de box, wel van sommige producten ontzettend veel, vraag me dan echt af of in de andere box dan ook 5 zakken wortels zitten :laughing:

15 likes

Je hebt al veel reacties, maar dit is ook een favoriet recept van mij. Mijn ultieme comfort food, mis het wel eens nu we thuis alleen vega eten (en met vega worst is het lang zo lekker niet)

2 likes

Oeps op z’n kop. Vind m wel oké maar had gehoopt op een vlees vervanger.
Morgen eet ik die bloemkool mix met champignons dan maar.
€13,48 bij elkaar. Incl €0,77 bonus van de kaas nu.

2 likes

Niet zoveel als ik gewend ben van de Lidl maar wel prima!

7 likes

Bakkerij overblijver + gratis rozen van vorige week

Vega overblijver van gisteren

16 likes

Het is mij 1x gelukt. Meestal vergeet ik het, maar laatst dacht ik eraan om 19.10 ofzo, dus zat ik echt klaar. Weer mislukt :sob: idd wat jij zegt, volgens mij moet je er echt binnen 10 sec bij zijn. Lijken wel festivalkaartjes

3 likes

Box van de lidl

18 likes

Waarvan veel dingen na een week nog steeds eetbaar zijn. De keer ervoor zelfs twee maiskolven en een zakje rode kool die nog houdbaar zijn tot half 2023

1 like

Keer ervoor was ook al zo veel

9 likes

Ik heb voor morgen een Lidl box weten te bemachtigen, binnen 10 seconden waren ze allemaal al weg. Gaat echt bizar snel hier de laatste tijd.

1 like

Ik vind het concept van overblijvers / too good to go echt heel goed om zo voedselverspilling tegen te gaan. Maar naast het tegengaan van voedselverspilling is het natuurlijk ook goed voor de portemonnee (ook één van de redenen dat de pakketten zo snel gaan).

En daar wringt het voor mij. Ik heb (nog) genoeg te besteden om gewoon boodschappen te kunnen doen en om met regelmaat buiten de deur te eten.
Dan voelt het niet helemaal ok om een overblijver of Lidl-pakket te reserveren omdat er met de stijgende prijzen genoeg mensen zijn die deze pakketten beter kunnen gebruiken.

28 likes

Straks voor het eerst een Overblijver ophalen, ben benieuwd.

4 likes

Misschien een stomme vraag, maar wanneer moet je in de app kijken om een overblijver te kunnen reserveren? Altijd als ik kijk staat er niks, en kan er online ook niks over vinden.

1 like

Vroeg in de ochtend, rond 6/7 is het mij gelukt

2 likes

‘S ochtends vroeg meestal, maar het verschilt ook wel een beetje per filiaal. Ik keek om 07:00 (je moet er wat voor over hebben👍) en toen stond er nog best veel op.

4 likes

Ik was toevallig vanochtend rond 6 uur wakker en toen stonden ze erop, dus je moet wel vroeg zijn inderdaad haha. Ik begon al te twijfelen of mijn AH wel meedoet, maar wel dus.

4 likes

Herkenbaar! Vind het concept echt goed en zo’n verrassingspakket superleuk, maar vaak heb ik het na 1 of 2 keer weer gezien, zitten er toch dingen bij die ik liever niet had gehad en ik heb idd ruim genoeg geld om te kopen wat ik wil. Dus dan denk ik ook dit concept loopt ook goed zonder dat ik het steun. Maar vind het wel echt top dat steeds meer winkels hieraan meedoen!

2 likes

Net 2 boxen opgehaald! Een van Starbucks, daar zaten iets van 10 dingetjes in (cake, taart, wafels, croissantjes ed), echt fantastisch. En een overblijvers box bij de Ap, met echt veeeeeel dingen:

1 verse truffel/paddenstoelen pizza
2 pastasalades (kleintjes)
1 coleslaw
3 leverworst
3 pakjes boterhamworst
2 zakken krieltjes
1 pakje van die borrelkipstukjes

Echt blij mee!

5 likes