Too Good To Go / Overblijvers

Wow… de meeste hier hebben een goeie score… ik had vandaag ook voor het eerst het ah vega pakket uitgeprobeerd. Ik dacht kan ook interessant zijn om een keer creatief te koken. Maar ik ga het niet meer doen; kreeg 2 vleesvervangers van garden gourmet, verder 2 zakjes munt, een zakje sla, en een zakje gesneden rauwkost.

2 likes

@Solsikke Klopt hoor, had maar 1 product met sticker, dat is de parmezaanse kaas, de rest is echt nog lang houdbaar :woman_shrugging: Ben benieuwd of dat eenmalig was of dat ik gewoon geluk had

Plus een verse aardbeien limonade :partying_face:

Rijst, kikkererwten curry & een wortel/broccoli/paneer curry voor 5 euro

19 likes

Net een box bij de bakker opgehaald:
3 hele broden
4 halve broden
Een zak met harde broodjes

Heel blij mee!

5 likes

La Place overblijver.
Dat groene is denk ik een smoothie maar ik kan niet alle smaken goed thuisbrengen. Ik denk spinazie en komkommer, maar verder? Wel lekker fris!
Worteltaart had ik vandaag ook al zelf gebakken maar dat is geen probleem. Hoe meer worteltaart hoe beter. :orange_heart:

16 likes

Welke worteltaart is lekkerder?!

7 likes

Mijn man vindt die van mij lekkerder omdat er in mijne meer wortel en walnootjes zitten. Ik heb geen voorkeur, ik vind ze beiden erg lekker. Het glazuur van die van La Place vind ik heel goed! Steviger dan mijne, daar hou ik van.

6 likes

Wat lekker zeg! Toevallig niet in de buurt van den Haag denk?

Ik had eindelijk een verrassingsoverblijver.
De waarde is prima, alles is tot vandaag houdbaar. De rosbief en wokgroente heb ik in de vriezer gedaan en de rest komt morgen wel op met van alles.

6 likes

Omg las heel snel en dacht even dat je het over een smoothie van aardappel had :woman_facepalming:t4:.

4 likes

Gisteren weer een erg fijne too good too go box bij de lidl gehaald. Alleen die kilobak kiwi’s is al duurder dan 2,99

56 likes

Na het zien van de Lidl-boxen hier, ook een te pakken kunnen krijgen. Ben alleen matig enthousiast: 2 bakken champignons, wortels, sinaasappels en uien. Heb er natuurlijk alsnog mee bespaard, maar denk niet dat ik het nog eens doe.

4 likes

Enorme hoeveelheid uien, losse knoflook en een verdwaalde wortel en pastinaak. Lekker soepje :heart_eyes:

20 likes

Lidl box: appels, peren, kaki fruit, citroen, 2 vijgen, komkommer, peultjes, broccoli, worteltjes en witlof :+1:

18 likes

Ze zijn hier echt altijd uitverkocht bij de ah. Moet je dat al in de ochtend gaan halen ofzo?

1 like

Om 6u in de ochtend kun je meestal nog kiezen. Je moet er echt vroeg bij zijn

1 like

Ik was vanmorgen vroeg genoeg om een overblijver te reserveren. Wilde iets van de bakkerij, omdat bij TGTG de bakkers altijd snel uitverkocht zijn en mijn lievelings voor brood (Gorillas) al weken niet meer mee doet.

Maar ik kwam daar, niemand had een idee waar ik het over had en die jongen wilde me alleen een brood van 2,70 meegeven :joy: Nou ik had geen zin om het concept aan ze uit te leggen, deze winkel doet volgens mij al langer mee ook, dus ik ben zonder brood weer weggegaan :woman_shrugging:t2:

9 likes

Ik wil heel een box van de Lidl bemachtigen. Dan staat er dat je om 19.15 een box kunt kopen. Eindstand is dat er niet eens boxen beschikbaar zijn en direct om 19.15 uur staat dat het uitverkocht is (terwijl er dus niks online is gekomen) :face_with_diagonal_mouth: doe ik iets verkeerd of kloppen de aangegeven tijdstippen niet?

Ik denk dat die wel beschikbaar waren maar binnen een paar seconden zijn uitverkocht. Het gaat echt heel snel. Hier is een Lidl die niet elke dag mee doet en dan staat er ook niet bij vanaf 19.15 beschikbaar

3 likes

Vanaf 19.13 oid moet je hem blijven refreshen en soms zie je dan ineens de knop reserveren ;)!

2 likes