Iemand wel eens een pakket gehaald bij de Oesterzwammenkweker in Elspeet?
1 kg oesterzwammen zitten er in het pakket, €5.
Twijfel ff over de hoeveelheid
Iemand wel eens een pakket gehaald bij de Oesterzwammenkweker in Elspeet?
1 kg oesterzwammen zitten er in het pakket, €5.
Twijfel ff over de hoeveelheid
ik zou er absoluut voor gaan, maar paddestoelen staan ook in mijn eet top 5 ![]()
![]()
Haha idem ![]()
Ik heb hem gewoon besteld, ben benieuwd!
Ik heb een brood/fruit/groente pakket gehaald bij de Vomar voor 4 euro. Ik ben er super blij mee, vooral met 2x een heel volkoren brood. Ik had liever meer groente dan fruit gehad, maar dit komt sowieso wel op:
En gisteren had ik een pakket voor 5 euro bij de visboer: kabeljauw aardappel/kaas pastei, krokante krab sushi rol en spaghetti met scampi volgens mij. Vond ik ook erg geslaagd:
Heeft er iemand een tip voor een bakker in de omgeving van Eindhoven waar je ook brood krijgt in het pakket?
(Bij Godvried de Vogt krijg je meestal gebak, daar heb ik nu iets minder behoefte aan)
Bij Godvried de Vocht op de Huufkes in Nuenen (Eeneind) krijg je op zaterdag ochtend altijd 5/6 broden. Staat elke week een hele rij ![]()
Ik haalde gisteravond bij een bakker een verrassingspakket op van €7.50. Het was een goede bakker en ik kreeg 2 broden, 2x zak met zachte bolletjes, 1x zak harde bolletjes en een gebakje. Ik vond het echt een fantastisch pakket dus dat zei ik en bedankte ze daarvoor.
Ze reageerde met dat ze dat nou nooit horen en mensen altijd klagen/vragen dat het weinig is en of er niet nog iets bij kan. Vond het zo sneu! Ze keek er ook echt verdrietig bij.
Even afgezien van dat klagen niets te maken heeft met het duurzame karakter van TGTG, hoe schaamteloos ben je dan!?
Ik had gisteren echt een bizar goede TGTG bij de bakkerij van een supermarkt (Carrefour). Ik mocht alles qua brood, koffiekoeken etc meenemen. Er waren ongeveer 40 broden, 50 koffiekoeken en croissants en 15 stokbroden over. Ik heb maar een deel meegenomen.
Mijn ouders en een groep thuislozen ook blij kunnen maken.
Slechte foto maar pakket van de Plus, 4,99… Haalt de waarde van het pakket ook niet (krap 12 euro). Voorheen was het een Coop en was ik altijd erg blij met mijn pakket.
Krijg je dan je geld terug nadat je een melding maakt?
Geen idee eigenlijk, heb nog nooit eerder iets te klagen gehad maar nu heb ik dus voor het eerst een melding gemaakt. Dus even afwachten wat het antwoord van tgtg gaat zijn.
Update: heb vanmiddag netjes een mail gehad van tgtg met dat ze het er mee eens waren dat de waarde van het pakket niet is zoals het zou moeten zijn. Ze nemen ook contact op met de desbetreffende supermarkt en ik heb netjes mijn gehele bedrag teruggestort gekregen. Ondanks dat ik aangaf dat dat niet nodig was. Maar heel netjes en snel opgelost!
Dat is inderdaad erg netjes
Wat doen jullie met teveel aan zuivel op datum, veel producten kan ik wel wat mee, maar zuivel vind im lastig, vooral vla etc
Soms probeer ik het in een of ander baksel te verwerken (cake of taart).
Veel kwark en yoghurt enzo kun je ook een paar dagen later nog wel eten. Vooral kwark nog wel een flink aantal dagen is mijn ervaring. Wat ik niet opkrikg/verwacht te krijgen geef ik weg. Volgens mij kun je met sommige zuivelsoorten ook taart of koek bakken. Maar dat is aan mij niet echt besteed ![]()
Naan maken!
Ik heb mijn yoghurt uit zo’n vla pak wel eens in de vriezer gelegd, omdat ik op vakantie ging en ik niks wilde weggooien. Is wel minder lekker, maar voor mij prima