Too Good To Go / Overblijvers

Er staan bij ons in de buurt heel veel oliebollenpakketten op Tgtg. Even een tip voor iedereen die nog oliebollen wil halen.

Edit: zelf had ik 1 box gehaald, maar lang niet alles was verkocht. Dus ik kreeg 4 zakken oliebollen mee. Het waren er 30 in totaal. :open_mouth:

6 likes

Feestdagenbox van de Hema

44 likes

Jouw schuimkransjes ruilen tegen mijn mok? :santa:t3: Wat een verschil haha.

6 likes

Hahahaha nou toevallig ben ik geen fan van schuimkransjes.

3 likes

Kransjes zijn voor mij nostalgisch, mijn tante had deze vroeger ieder jaar wanneer we daar kerst vierden. :smiling_face_with_three_hearts: Hopelijk kun je ze delen met familie/vrienden!

1 like

Door dit topic nog eens in de app gekeken en een verrassingsdoos babyvoeding gekocht. Mijn baby’s houden niet van verse hapjes momenteel :sweat_smile: misschien meer succes met potjes. Ik post een foto als ik de doos binnen heb!

6 likes

En vandaag een kerstpakketbox van de Makro.

16 likes

Hee deze heb ik ook. :joy:

1 like

Hahaha als tgtg of van je werk?

5 likes

Ook als tgtg. Heb ook nog een kleintje, die was 4 euro maar was niet zo interessant.

1 like

Hoe duur was deze?

1 like

€7,50

1 like

Wij hadden deze van 4,99 per stuk

16 likes

Zijn de overblijvers van de AH iets? En dan met name de vegetarische overblijvers.

Verschilt echt per filiaal. Ik heb bij 2 verschillende al gehaald. Maar vooral veel gesneden groente gekregen en wat zuivel

3 likes

Bij mij echt niet. Mag het ook niet meer proberen van jezelf want teleurstelling alom.

2 likes

Dan houd ik de boxen van tgtg in de gaten. Daar zie je tenminste aan de reviews of het iets is.

4 likes

Bakker bart!

27 likes

Weer een mega box opgehaald. Ik was zeer blij dat ik nog geen yoghurt had gekocht haha.
Wat ik er al van gemaakt heb:
Nasi met een pakket en het zakje (2 porties in vriezer)
Bami met een pakket
Yoghurt cake
Snack rolletjes van de mozzarella, ham en sla
Vanavond eten we Turkse pizza met de sla

De Runderreepjes gaan volgende week in een curry en de tauge zit in de vriezer om in de okonomiyaki te gaan binnenkort.

Wij proberen deze maand van 50 euro aan boodschappen te leven (met onze voorraad) zo’n pakket helpt daar dan dus wel echt mega mee ook.

43 likes

Leuk om te zien en te lezen wat je ermee maakt, dwingt je ook wel om wat creatiever te zijn denk ik

4 likes