Groente- en fruitbox van een Turkse supermarkt in de buurt van mijn werk.
Die medium komkommers zijn echt lekker, niet zo smaakloos als die grote vd supermarkt
Ja wat een verschil zeg. Mijn kind had er al eentje gestolen en die riep ook gelijk ooooh lekker mama!
Komkommers zijn best makkelijk zelf te kweken, kunnen ook in een pot op het balkon (klimmen wel). Smaken ze ook een miljoen keer lekkerder!
huh? als vlees zoals een stuk kip of hoe moet ik dit voor me zien? en bij welke winkel had je een box opgehaald?
Ik dacht even dat je bedoelde dat er een dode duif van straat bij je pakket beland was
Ik heb al even geen TGTG meer gedaan (omstandigheden), maar toen ik nog actief was vond ik supermarktpakketten ook altijd riskant. Altijd wel van die items waarvan je denkt ‘ja, ik snap wel dat dit overblijft’ Zoals van de mega lange opgerolde worsten, of 3 bolle pakken karnemelk enzo. (Voel je niet aangevallen als je dit wel lekker vindt trouwens haha).
Groente/fruit pakketten en bakkerspakketten blijven mijn favo dan lust ik sowieso alles
Net een feestdagenpakket opgehaald bij de Hema, 14 chocoladeletters en wat zakjes kleine chocola en pepernoten voor €5
Er staan bij ons in de buurt heel veel oliebollenpakketten op Tgtg. Even een tip voor iedereen die nog oliebollen wil halen.
Edit: zelf had ik 1 box gehaald, maar lang niet alles was verkocht. Dus ik kreeg 4 zakken oliebollen mee. Het waren er 30 in totaal.
Hahahaha nou toevallig ben ik geen fan van schuimkransjes.
Kransjes zijn voor mij nostalgisch, mijn tante had deze vroeger ieder jaar wanneer we daar kerst vierden. Hopelijk kun je ze delen met familie/vrienden!
Door dit topic nog eens in de app gekeken en een verrassingsdoos babyvoeding gekocht. Mijn baby’s houden niet van verse hapjes momenteel misschien meer succes met potjes. Ik post een foto als ik de doos binnen heb!
Hee deze heb ik ook.
Hahaha als tgtg of van je werk?
Ook als tgtg. Heb ook nog een kleintje, die was 4 euro maar was niet zo interessant.
Hoe duur was deze?
€7,50