Pakket van de bakker 4,99
Mijn pakketjes van de afgelopen 2 weken
Red je groente 8.50
Flink 3.99
Coop 4.99
Istanbullu baklava (waren er al 2 op gegeten) 6.50
De heuvel waar ik op ga sterven: je kan gesloten verpakkingen zuivel (kwark en yogurt etc) nog maaaaaanden bewaren. Ik heb laatst kwark die 8 maanden ‘over datum’ was gegeten
Ik doe dit ook. Yoghurt is al zuur, dus het gaat niet echt overstuur (want dat is het in essentie al). En vla bevat zoveel suiker en conserveringstroep dat je het ook veel langer kunt gebruiken
Wat een goede boxen allemaal!
Een verspil mij niet tasje van de Lidl voor €3. Heel blij met de inhoud want allemaal producten die hier graag gegeten worden dus dat gaat allemaal wel op. De punt paprika’s gaan gedeeltelijk naar schoonmoeder aangezien ik ook nog wat paprika heb liggen.
En onderweg een bakkerij overblijver bij de Appie gehaald, voor €2,95. Ook heel blij mee! De wafels en koeken zijn pakje van 2 en de gevulde koeken zijn 4 stuks totaal. De persoon bij wie ik op bezoek ging was ook erg blij met de inhoud haha.
Wauw die van de AH is echt heel mooi voor dat bedrag
Absoluut! Was de eerste keer dat ik zoiets heb gehaald bij de Appie maar ga ik zeker vaker doen!
Too good to go van de chinees/wereldrestaurant hier. Was €5 ![]()
Bakje bami, bakje met babi pangang en foe yong hai (?), bakje met sushi en een bakje met vlees, calamaris & garnalen!
€3,- Reddingstas bij Lidl meegenomen.
Bos peterselie
2x stronk brocolli
2x mini romana sla
Grote zak sperziebonen
Grote bak champignons
Grote bak roma tomaten
Wel blij mee. Motiveert me om gezond te koken gedurende de vakantieperiode. ![]()
![]()
Heeft iemand weleens de twee pizza’s van Domino’s opgehaald? Zo ja, zijn het dan pizza’s die eerder al gebakken zijn die dag of bakken ze de pizza’s nog af met de restjes die dan ter plekke nog over zijn?
Ik zelf niet, maar een vriendin een keertje
Toen ze op de ophaaltijd aankwam waren de pizzas net de oven in gegaan
Van de afgelopen tijd:
Makro 7.49
Flink 3.99
Vlaams Broodhuys 4.99
Hema 5 (waren als de laatste van de dag en mochten broodjes uitzoeken de we wilden extra)
Headquarters 2.99
Flink 3.99
Wat doe je hiermee?
Ik vries ze altijd in, blijft dan heel lang houdbaar
Ook kan je er iets van maken zodat jet langer te bewaren is, denk aan croutons
Invriezen. Hier gaat het brood erg snel. Vind lastig in te schatten hoe lang ik hier meedoe ook omdat er veel bolletjes bij zitten. Maar gok 2 weken en dan is het ook echt op.
Maar heb kinderen die erg graag brood eten.
En je hebt een grote vriezer, haha!
Ja tuurlijk, maar dit is wel een halve vriezer! Maar als je zo’n vrieskist hebt is dit wel ideaal.