Too Good To Go / Overblijvers

Hahah zo: bon voor Donuts & Co en bon voor New Fork :grin:

4 likes

Bon gekocht voor bakker van Maanen, ben echt heel benieuwd wat ik ga krijgen!

2 likes

Omg deze beide quiches klinken echt zó lekker!! Vooral brie spinazie :drooling_face::heart:

2 likes

Eindelijk een bon te pakken van een lekkere bakkerij hier in het centrum. Ze hebben lang niet altijd waste en als ze erop staan is het meestal tussen 00.00 en 00.02 uitverkocht, dus ik ben niet hun enige fan :sweat_smile: Kom er normaal weleens als ‘normale klant’ als ik in een treat yoself bui ben, ben benieuwd!

1 like

Ik stond helaas in de kroeg haha dus helemaal niet aan gedacht. Ben wel heel benieuwd wat je krijgt!

Heeft iemand al is een magic box opgehaald bij Mr. Morris?

1 like

Donuts & Co had geannuleerd maar heb weer leuks bij New Fork meegekregen! Dezelfde yoghurt met fruit als de vorige keer (super lekker) , een bakje granola, een kaascroissant, een wortelgember sapje, en een hele maaltijdsalade met rijst en tofu. Heb het even uitgerekend en heb voor bijna 19 euro meegekregen.

edit: de salade is een avocado bowl, super lekker!

26 likes

Dit heb ik bij de bakker gekregen! Ze pakte zelf gewoon wat dingen uit de winkel en sloeg ze aan totdat ze op de 15.00 (uiteindelijk 15.50 was beland). Wel vroeg ze of ik gebak wilde ja of nee en voor hoeveel personen.

• Wit brood, volkoren brood, 4 bruine puntjes met zaden, drie bruine pistoletjes, bruine bolletjes en twee stukjes appeltaart!
25 likes

Met bij Ibis hotel Tilburg geweest en dit allemaal gekregen;

• 5 hamburgers tot morgen te gebruiken
  • half brood
  • olijven
  • mozarella

Bij bakker Bart:

• 5 kaasstengels
  • 4 croissants
  • 2 hele broden
  • 2 stokbroden
  • 18 harde broodjes
8 likes

Helaas niet in de buurt, volgens mij zit er zelfs in heel Friesland geeneen :sweat_smile:

1 like

Zooooooooo!

Huh beetje gek inderdaad! Wat was dat andere product dan? Of had je dat niet gezien

Taart. #sosad

:cry:

1 like

Oh dat vind ik echt geen service? :upside_down_face: Spreek die collega er dan later even op aan dat het niet de bedoeling is om taart mee te geven, maar niet spullen er weer uit halen, en helemaal niet taart…

18 likes

Oh echt? Had ik ergens niet verwacht, maar dat kan prima natuurlijk haha. Dan had ik misschien nog mazzel dat 1 brownie toch met me mee mocht :joy:

Pinsa, een soort gezondere pizza, bij Pinsart in Den Haag voor 4,99. Ik kreeg het mee van een hele lieve Italiaanse vrouw. Ik ben blij!

15 likes

Ben benieuwd wat je hebt gekregen :smile:. Twijfel elke keer om daar ook te bestellen maar kan me niet zo goed voorstellen wat je dan krijgt haha.

Dit besteld bij Miso Sushi in Rotterdam voor 5 euro. Super chill!!

46 likes

Omg smakelijk