Too Good To Go / Overblijvers

In de stad van mijn ouders zijn twee dingen en die zijn staan al sinds vrijdag op ‘niets om te redden’ :frowning:

Net een bon voor Marqt + de bakker gekocht. Ben heel benieuwd. Hoop dat 't me uiteindelijk geld scheelt in de weekboodschappen. Wordt vervolgd :sunglasses:

Mijn eerste bon is ook binnen! Van Le Perron. Vanmiddag om 15.00 ophalen. Wel vroeg vind ik?

In Groningen is ook niks leuks meer :frowning_face: Die tent waar ik over geklaagd heb heeft niks meer online staan sinds die klacht en verder zijn er alleen 2 bakkers en 1 lunchtentje die echt actief mee doen. Stom.

Mijn allereerste buit. Van Le Perron. Super blij! Twee grote broden en twee kleintjes en twee croissantjes.

22 likes

En, wat heb je gekregen? Ben echt benieuwd!

18 harde broodjes?? Omg :scream:
Echt mega veel met de rest er ook nog bij!

Wat is jullie ervaring met invriezen van harde broodjes? Ik ben bang dat het niet zo lekker meer is daarna. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten? Uit eigen ervaring graag

1 like

Ah goed om te horen :grin: ik ben zo bang dat ze niet meer hard zijn aan de buitenkant maar nattig worden. Ga het toch maar een x proberen.

Je kan ze altijd even opbakken in de oven. Of heb je die niet? Dan twee helften in de broodrooster

2 likes

Marqt & de bakker :tada:

19 likes

Net bij Spirit een heel onsmakelijk uitziende bak met vega spul gekocht. Geen idee wat ik allemaal op heb (roerbakgroenten, en zoete aardappelpuree [EDIT: pompoenpuree] met een soort van vega burger denk ik), maar het was echt heerlijk!!

21 likes

Wel een oven, goeie tip! @tukker jij ook thanks :grin:

Wonen wij in hetzelfde dorp :scream:?? Wordt jij nu mijn TGTG-concurrente :sob:

Haha dat weet ik niet. Le Perron zit op meer plekken. :smirk:

Hoor nu wel een beetje bij het plebs hier als ik hier aan meedoe. HINT.

1 like

Ziet eruit als de maiskoekjes :yum:

Oke laatste keer voorlopig, ik heb een Cheesecake Company bon kunnen scoren :full_moon_with_face: Mijn dieet mag even wachten.

Edit: heb het al opgehaald :grin:

37 likes

Ik heb met mijn onbekende-groenten-pakket uiteindelijk dit gedaan:

Haha, en het was best lekker!!

Stamppot met aardappelen en
knolraap, aardpeer, raapstelen, prei, wortel.

17 likes

Heb hier net in de buurt bij een bakker voor het eerst iets opgehaald maar het viel me een beetje tegen. Voor 3,6 euro ongeveer: een meergranenbrood, drie pistolets en twee koffiekoeken. Op de app stond dat het ter waarde van 9 euro zou zijn maar dat lijkt me sterk.

Ik mocht het wel zelf kiezen (ik durfde dus ook niet echt heel veel vragen ofzo) en het is hier in België nog niet zo groot heb ik de indruk.

1 like

Ik ga vandaag weer wat ophalen in Groningen!

1 like

Ik ben afgelopen weken een paar keer op pad geweest in Arnhem. Samenvatting:

• Hotel Haarhuis moest je zelf langs het ontbijtbuffet, heel ongemakkelijk, wel lekker
  • Suburban chef was lekker
  • Rawsome had ik meer van verwacht, 2 flessen sap die alleen die dag nog goed waren
  • Traiteur de Oorsprong was heel erg de moeite waard, had voor 3 dagen diner voor €4,99

Ik zie Ekoplaza ook vaak voorbij komen maar van wat ik hier lees is dat niet echt een aanrader…

(Uitgebreid verslag staat op m’n blog - ik hoop dat het ok is dat ik dat zeg)

2 likes