Ah leuk ik aas ook al een tijdje hier op! Was het lekker?
Jawel, ik vond zeker de citroen cheesecake heel lekker, de chocolade viel om eerlijk te zijn tegen maar ik hou ook niet van cake. Ik ga er zelf niet meer een bon voor halen. Ben eigenlijk helemaal niet zo van taartjes enzo dus dit was ook wel een uitzondering voor mij. Je krijgt niet wat over is maar de stukjes die niet âgeluktâ zijn, ik kon ook van 12 tot 17 ophalen dus had ook al zoiets verwacht. Personeel is wel heel lief!
Heb net mân eerste bon besteld bij slagerij/traiteur Vandycke in Knokke. Hoop op een kant-en-klaar maaltijd want heb geen zin om te koken
Kan je de link van je blog posten?
OT: Heb net een bon bij Bakker van Maanen gekocht. Er is kennelijk veel over!
Hahahha wat schrijf je leuk. Ik wil ook naar dat hotel nu
Misschien een stomme vraag hoor, maar wat gooi je ervan in de vriezer? Of eet je het morgen/komend weekend ook nog?
Zo, nu is het feest echt voorbij. Matcha, speculaas (in mân klauwen met super grote gulzige happen er uit),gewone glazed, amandel met speculaas, chocolade, jam. Heb de matcha en speculoos zelf opgevroten en van de amandel & glazed een stukje afgesneden, de rest aan mân ouders gedoneerd
Dat is toch het hele punt van TGTG
Vandaag ook opgehaald bij donuts&co. Vond het een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid, maar qua smaak en vooral de linker choco donut was heel erg droog. Vraag me af of ze die nog gewoon zouden verkopen aan het einde van de dag. Hoe zijn die van jou? Ik had op die matcha donut gehoopt haha. Mocht je kiezen? Ik was er laat.
Ik vond ze wel lekker! Sommige waren een tikkeltje droog. De matcha vond ik inderdaad lekker, die is wel voor herhaling vatbaar als je matcha lekker vindt. Ik kreeg een doos mee, die hadden ze al vantevoren ingepakt en ik was er echt 2 over 5 ofzo, haha
Alles behalve de schnitt gaat in de vriezer
Kreeg dit mee voor âŹ4,99 dus heel chill! Weet alleen niet wat de rechter maaltijd is, lijkt op vlees en kaas in champignonsaus?? (Mss Belgen die weten wat dit is?)
Witlof met ham in kaassaus misschien?
Van de Lekkere Dingen Bakker! Twee halve broden, een soort citroen brioche (super lekker!), vier krentenbollen, en nog vier croissantjes in die zak. Ik ben tevreden!
Om 00:00 komen de nieuwe bonnen er op maar restaurants kunnen ook nog tijdens de dag toevoegen en je kan nog cancelen 3 uur voor de ophaaltijd en dan komt de bon er ook weer opnieuw op
Wat zijn nou echte aanraders in Utrecht? Heb 1x een bon gekocht voor la Ciabatta en dat was wel chill (bak pasta+broodje en 3 stukken van een soort plaatpizza) maar verder ben ik elke keer bang dat het tegen zal vallen. Zag pas wel een bon van een wijnhuis voorbij komen, die wil ik wel nog een keer halen!
Dat wijnhuis is heel chill volgens mij collegaâs, en ik ga zelf wel eens naar de neplerenbroek bakkers (IBB vind ik fijner dan Leidsche Rijn) of Vlaams Broodhuys. Ook ben ik een paar keer bij Abel geweest, niet die op het station. Voor het laatst in de zomer en toen kreeg ik een hele bowl en twee belegde broodjes voor 3,50, maar laatst had iemand twee kargie onbelegde broodjes en geen bowl voor dat geld dus dat wisselt blijkbaar,
Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat u het leuk vond.
Thanks! Toch maar diepvries aanschaffen speciaal voor de too good to go bakkers
District is ook een aanrader! Is wel echt bijna altijd uitverkochtâŠ