Too Good To Go / Overblijvers

De appie is de enige die ik geprobeerd heb, toen kreeg ik gewoon boodschappen twv 30 euro voor 3,90 dus dat was Fucking chill.

3 likes

Orloff gebraad? Dat combineren ze wel vaak met champignonsaus of jagersaus

Heeft iemand al eens iets gehaald bij Open Slow Cafe in Nijmegen? Ik ga straks na mijn werk, ben heel benieuwd. Je krijgt schijnbaar ‘zoetigheid en andere dingen van de kaart’.

1 like

Oja District! :heart_eyes:

+nog een half brood in de vriezer

Bij bakkerij toos en jet!

8 likes

Bij TGTG kun je geen dieetvoorkeuren doorgeven, toch?

Nee, maar soms dat ze wel vragen of je vlees oid eet

Dit heeft mijn vriend net opgehaald bij Fresh Today

18 likes

Dat lijkt het wel te zijn ja! Toch fijn als je weet wat je aan t eten bent :sweat_smile:

1 like

Oeh Fresh Today in Groningen?

Die broodjes enzo daar zijn echt lekker! Betaalde je veel voor je bon?

Haha, dankje! En als je om kan gaan met ongemakkelijke gevoelens is het zeker de moeite waard :wink:

@Vaiana en @Afstandsbediening20 je ziet 'em als je op m’n gebruikersnaam klikt. (Ben een beetje angstig om te spammen.)

2 likes

:relieved: Ja. Je hebt ook helemaal gelijk. Had stiekem gehoopt dat er misschien ook iets te eten bij zou zitten, want nu moest ik alsnog eten gaan regelen én ook nog eens 1,5 liter sap opdrinken op een avond.

Haha, dan heb ik hem gekocht. Maar ik moet je teleurstellen, hij is geannuleerd omdat ze toch geen waste hadden :sweat_smile:

Leuk geschreven! :slight_smile:

Klopt in Groningen! €4 en hij mocht kiezen tussen een broodje tonijn of carpaccio dus dat was ook wel relaxed haha. Aanrader!

1 like

Nice goeie! Hebben ze beetje fijne ophaaltijden?

Sowieso vind ik Fresh Today echt een leuk lunchplekkie haha, goeie tip!

2 likes

Ohja, invriezen! Daar had ik niet aan gedacht, goeie!

Offtopic: En lief dat je hebt gedoneerd! En ook bedankt @Vaiana !)

1 like

Vlaamsch Broodhuys Utrecht
1 groot bruin brood
1 meergranen broodje
2 bolletjes
1 bananentaartje

Ben er blij mee!

16 likes

Ooh brood van Nollen is zo lekker! Mn oma woont daar in de buurt en mijn moeder neemt altijd speciaal brood mee haha. Als ik ns bij mn oma ga slapen ga ik een bon kopen daar, nu al zin in!

2 likes

Het was vanochtend tussen 9 en 10. Dus dat was wel een goede tijd vond ik, lekker voor de lunch. Ik vind het inderdaad ook wel een leuke toko, vooral in de zomer lekker op het terras in het zonnetje.

1 like