@anon65426728 superleuk je blog! Heel leuk geschreven, leest lekker
Welke ben je geweest? Deze wilde ik ook nog een keer proberen (na De Broodbode)
Weer een goede buit bij de Buurtbakker
-1 groot brood
-3 halve
-4 harde broodjes
-2 meergranen croissantjes
-1 chocolade broodje
En eerder deze week Bakken en Bikken gehaald, en daar kreeg ik:
-1 groot zuurdesem brood
-1 kleiner meergranen brood
-2 croissantjes
-1 kaas uit broodje
En Ah:
-a-la-minuut filet lapjes (krijg je echt altijd)
-sla bakje met paksoi en sojabonen (geschikt voor kleine lunch)
-Italiaanse wokgroenten
-zakje aardappel krieltjes
-wokflakes (vlees)
Bakkers zijn toch echt mijn favoriet. Deze twee zijn ook erg verschillende van elkaar in soort brood en smaak, dus leuk om af te wisselen. Nu ligt de diepvries wel héél vol, dus moet mij aankomende week goed inhouden.
Broodbode ben ik heel benieuwd naar wat je krijgt! Laat je het weten? Dit was op stadsveld
Ik heb weer een monkey coffee gescoord lekker de hele avond mezelf volkanen met donuts
@Solsikke @suus ik kreeg destijds twee bruine ciabatta’s, twee witte ciabatta’s, twee focaccia’s en twee sapjes (die overigens wel gek en zurig smaakten, kon aan mij liggen). De broodjes heb ik ingevroren en smaakten later nog prima!
Ik kreeg daar de vorige keer vier harde broodjes met ham. Ik eet geen vlees. Zo teleurgesteld!!
Hmm oke. Had wel zoiets verwacht bij hun, jammer dat er geen beleg op zat of iets zoets haha.
Dat het geen belegde broodjes waren vond ik niet zo’n ramp, nu bleven ze langer goed. Maar inderdaad, had ook op iets zoets gehoopt haha. Misschien de volgende keer.
Weet ik nog niet. Ik ga deze week een bon proberen te krijgen. Moet nog even kijken welke dag me het beste uitkomt, omdat het ophalen vanaf kwart voor 3 is. Ze zijn alleen wel populair, want het is steeds rond 00:00 uitverkocht
Al die bakker aanwinsten zien er zo fantastisch uit maar voor mij is dat helemaal niet handig, je krijgt zo super veel terwijl ik 3 sneetjes brood per dag eet en een mini vriezer heb vanavond ga ik voor de tweede keer wat bij spirit halen, ben benieuwd
Oh dat is raar! Ik kreeg de vorige keer 7 donuts, 1 Bossche bol en 1 caramel muffin!
Woow
Ik ging nog hoopvol graven of er iets anders onder lag maar het is echt alleen bieten appel salade en een beetje groene salade. 4,50 bij spirit, ben een beetje teleurgesteld haha dit zou ook een waarde moeten hebben van 14 euro
nouja wel lekker gezond
Nou sorry, maar het ziet er in mijn ogen uit alsof het nog geen €2,50 waard is. Snap dat je baalt.
Zelfde probleem! Echt geen ruimte voor in de vriezer helaas. Maar bij mij doet ook geen enkele bakker mee🙈 Mijn enige keuze is de Spar maar dan ben ik weer bang dat ik non vegetarische dingen krijg
Als je een klacht mailt krijg je in veel gevallen je geld terug.
Hoe kan dit 14 euro waard zijn??? :S
Spirit rekent natuurlijk een paar euro per 100 gram (of zo iets), dus in dat opzicht zou het wel richting de 10 euro aan waarde kunnen gaan, maar het ziet er niet uit als iets van 14 euro, nee. Volgende keer hopelijk weer beter.
Ik ben ook vegetariër dus dan heb je inderdaad beperktere opties! Ik heb wel spirit in de buurt wat helemaal vega is maar dat ga ik nu ook niet meer zo snel doen na de bak met bietjes
Het is niet heel bijzonder maar smaakt wel gewoon prima!