Too Good To Go / Overblijvers

Spannenddd

11 likes

Omg its perfect :heart_eyes::heart_eyes: voor €4,50

82 likes

Aaah en de inhoud?

1 like

Zo lekker, ik wil dit :heart_eyes:

1 like

Ziet er goed ui! Geniet ervan :hugs:

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Haha ja er zijn er al 6 op :sweat_smile::joy: wel samen met mijn vriend! De groene was super lekker gevuld en de chocolade onder die met kokos ook met soort puddings broodje vullings :heart_eyes: die met koffiebonen en de roze hadden een mega lekkere bovenkant en die met kokos en smarties waren gewoon lekker! Echt niet normaal lekker allemaal joh

8 likes

Thanks!! Ja echt een aanrader! Ook als er bijvoorbeeld visite komt ofzo! ( of juist niet :smirk:)

1 like

Zou graag een keer een bon van een bakker uitproberen maar heb een vraagje:
Kun je een bestelling ophalen met een printscreen van de bon als je iets gekocht hebt?
Ik heb namelijk geen mobiel internet en kan dus niet ter plekke de app openen om te laten zien.

Naar mijn ervaring swipen de medewerkers de bon altijd bij het openen, misschien kun je om de wifi vragen?

Okee, dan kan ik Too good to go dus niet gebruiken. Jammer.

Misschien is de bon ook offline beschikbaar?

Ja idd! @Karin. Of eventueel even contact opnemen met de bakker om te vragen of ze het een probleem vinden dat jij hem thuis swiped? Misschien is een screenshot van de bon laten zien wel voldoende :slight_smile:

Ik zou iedereen in Rotterdam La Zia Maria afraden, ze doen mee puur voor de promotie.

Ik heb er gisteren wat gehaald en niet een hele fijne ervaring gehad. De meneer door wie ik werd geholpen (ik denk de eigenaar) heeft me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze eigenlijk nooit eten overhouden en dat dit puur voor promotie was. ik kreeg een beetje pasta en spinazie opgeschept, ongeveer wat je zou krijgen als je 5 euro zou betalen, dus zeker geen 15 euro waard.

Verder probeerde de meneer me nog andere dingen te verkopen en was hij zeker niet blij toen ik zei dat niets anders hoefde. Meneer vroeg me namelijk of ik er drinken bij wilde. ik dacht bij mezelf, eten blijft niet lang goed, drinken dat ze daar hadden waren nog ongeopend, dus ik vertel de meneer dat ik liever nog wat ander eten er bij wilde, aannemend dat ik nog wat mocht kiezen naast de pasta en spinazie. Echter bedoelde hij dat ik daar gewoon voor moest betalen, en voor ander eten natuurlijk ook, want alle eten is nog goed en kan makkelijk morgen nog worden verkocht!

Het eten is denk ik genoeg voor een kleine eter om als lunch te eten, ik zou het iig afraden, zowel omdat ze het alleen voor promotie doen, maar ook omdat het naar mijn mening niet echt je geld waard is.

3 likes

Oh, wat teleurstellend!

Ik denk dat dit an sich ook wel iets is dat je aan Too Good To Go kan doorgeven? Moeten zij weten of ze er iets mee doen, maar dit is zeker niet de bedoeling van de app.

Ja ik heb al een mail naar TGTG gestuurd! Ik vind het persoonlijk ook niet fijn om hier achter te komen nadat ik het heb gekocht.

11 likes

Jeetje, dan heb je het als eigenaar ook gewoon niet begrepen…

5 likes

Zelfs Willemijn van 2WMN schept nog meer op een bord.

40 likes

Met meer saus!

Jaa ondanks dat ik dit echt een top restaurant vind viel het bij mij ook tegen! Dat dacht ik in de eerste instantie, want ik kreeg een stuk lasagna en een lepeltje ‘mascarpone/gorgonzola smeersel’. En dat had 10eu waard moeten zijn? Dus vond het ook echt stom, maar ik bekeek het menu en daar stond op dat een lasagna stuk 15 euro was en dat mascarpone met stukjes brood zal het dan wel 15 maken.
Wel vertelde hij mij ook dat die eigenlijk zomaar wat meegaf, maar wel heel erg achter het no waste principe stond.
Vind nog steeds dat jij absurd weinig hebt gekregen hoor! Volgens mij is een pasta 8/9 euro? Dus dan zou jij nog steeds niet waar voor je geld hebben gekregen.