Too Good To Go / Overblijvers

M’n vriend heeft vandaag z’n eerste bon gekocht! €4,99, voor Vegabond. Ben echt benieuwd wat hij krijgt straks. :smiley:

1 like

Ohh ik heb vegabond aantal keer gedaan. Steeds vet lekker! Een hapje, een drankje en een toetje!

1 like

The aftermath… zooo het geld waard hahaha

23 likes

Ik had dit bij backwerk

Plus een klein pizzabroodje. De broodjes zijn onbelegd.

10 likes

Hahahah neejoh we hebben alles geproefd op instagram live en dit is over

1 like

Ja wij hadden een wrap, een sapje en twee stukjes taart! :smiley:

Zat het in zo’n leuk zakje, als een echt pakketje? :blush:

Nee hij had zelf een tas mee dus kreeg alles los, haha

1 like

Bedankt voor de info! Dat is mooi, dan ga ik het toch een keer proberen.

Meeh ik heb nog zoveel van de vorige twee keer over, maar ik wil weer een bon kopen. Dit werkt wel verslavend zeg.

2 likes

Ziet er ook lekker uit! Eet smakelijk

Ik heb vandaag voor de vierde keer iets opgehaald via TooGoodToGo en ben er even klaar mee. Ik kreeg een broodje en een flesje water, en dat broodje was dezelfde prijs als wat ik via de app betaald heb. Dan haal ik liever iets op een plek en tijd die ik zelf kan kiezen.
Vorige keren waren een bakker (goede hoeveelheid, maar ik eet liever andere soorten brood), Ekoplaza (erg weinig en deels niet meer eetbaar) en donuts (goede hoeveelheid, maar vond ik niet lekker). Misschien dat ik het over een tijdje weer probeer want het concept is leuk.

1 like

Eerste TGTG ervaring vandaag bij Panos (België) voor 4€

• 4 pistolé’s (harde bolletjes brood)
  • 2 chocoladekoeken
  • 1 chocoladekoek met creme
  • 1 kriekenflap
  • 1 achtkoek
  • een hotdog

Had de hotdog als avondmaal, chocoladekoeken aan dakloze man gegeven (had niet verwacht zoveel te krijgen). De andere koffiekoeken eet ik morgen als ontbijt en pistolé’s voor de lunch. Ik ben fan, hopelijk blijven het goeie deals !

24 likes

Wat lief dat je van je bestelling uitdeelt aan een dakloze man! Mag ook gezegd worden :kissing_heart:

21 likes

Volgens mij gaan ook steeds meer bedrijven het gebruiken voor naamsbekendheid. Maar wat ik tot nu toe hier begrijp krijg je wel je geld terug als de waarde niet klopt en je contact opneemt met too good to go!

In Dordrecht doet een vegan tent mee, daantje.
Ideaal want ik eet zelf vegan! Dus ik haal daar om de week af en het is zo lekker. Vd week had ik 2 bonnen en dus kreeg ik ook 2 donuts. Die waren zo lekker.
Ik neem ook eigen bakjes mee en dat is prima en het eten is altijd heerlijk.
Alleen ze hebben enkel op zondag waste en dan moet ik nog op tijd zijn ook.
De andere tenten in dordt durf ik niet omdat ik dus vegan eet en mn vriend ook geen vlees eet.

1 like

Oh lekker!

Ik vind Oublies ook een aanrader, maar dat is wel in Lent

1 like

4,99 bij de drie graefjes, het was echt super druk maar ik werd heel enthousiast geholpen :+1:t2: ik heb een enorm stuk red velvet taart gekregen (mijn lievelings :drooling_face:) een stuk cheesecake, een stuk chocolade pecan taart en 2 scones. We hebben de cheesecake net op als voorgerecht wat een dom idee was maar wel super lekker. En de kat was jaloers

79 likes

Ja ik heb ze gemaild en krijg mijn geld terug. Die tent waar ik het ophaalde staat er nu ook niet meer tussen? Dat is apart.

1 like

Ik heb een bon besteld bij de Shell om de hoek, die stond er vanochtend opeens tussen voor het eerst. Ben heel benieuwd wat ze daar gaan meegeven.

Oooh laat je het weten? Hier is er ook een Shell die bonnen verkoopt, maar ben bang dat ik alleen maar vette hap krijg