Too Good To Go / Overblijvers

Doen!! Ik ga er mee stoppen maar t blijft aantrekkelijk

Wow 9 is wel veel! Ben je toen op het station geweest of de andere vestiging?

AHHH DONE! Spannend eerste TGTG!

2 likes

Andere, maar je krijgt er bij allebei 9

Ik heb vandaag voor het eerst too good to go geprobeerd en dit is de buit:

Dit bij ekoplaza, was 2.99 en daarvoor een chocoladeletter, een zak groente, een kaascroissanrje en een amandelyoghurt met de datum van gister. Niet slecht maar zou het niet perse nog een keer doen daar.

Dit bij de bakker, 6 bollen, 6 mueslibollen, een hotelcake, 3 croissants en 4 scones. Voor 4.99, heel blij mee.

11 likes

Yesssss heb ‘m! Ik kom daar, zegt die jongen: “oh doet Den Bosch ook al mee?” Vroeg me dus af of hij wist dat ik zou komen.

Dit is de buit, heb er alleen niet aam gedacht dat ik morgen om 5u vertrek naar schiphol hahahaha oops

46 likes

Goed excuus om ze allemaal op te eten :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ziet er goed uit!

1 like

Huh hoeveel je krijgt zou er toch van moeten afhangen hoeveel ze over hebben?

3 likes

Bedankt voor je verduidelijking. Zoals jij het leest doe je het goed, maar ik werd niet echt begrepen :slight_smile:

wat voor datum staat er op de chocoladeletter? echt heel raar om die nu te krijgen toch?

weet iemand überhaupt wat er met overgebleven sinterklaasgoed gebeurd wanneer winkels niet een uitverkoop doen? Want die dingen zijn vaak net niet lang genoeg goed om voor een tweede jaar mee te gaan

Denk dat het is omdat ie gebroken is!

1 like

Tot nu toe hebben alle mensen waarvan ik het tot nu toe heb gezien er 9 gekregen en ik heb het zeker al bij 10 mensen voorbij zien komen. Maar wij kregen niks uit de vitrine, het stond al klaar in de koeling. In de vitrine lagen er ook nog iets van 20.

Ik had wel vitrine, lag niet mega veel meer!

Ohhhh weird. Maar zeker dan nog meer dan 9 haha

Haha ja dat wel! Maar er lag niks klaar, hij was ook verbaasd dat het filiaal Den Bosch meedeed.

1 like

Is inderdaad gebroken!

Vaak is het een paar dagen 1+1 gratis en het laatste uur voordat het uit de winkel moet geven we het wel eens gratis weg. Daarna werd het weggegooid. Zo zonde. Mochten het zelf niet meenemen. Dit was bij de Kruidvat btw.

1 like

Ik vind het een chille buit! Maar Shell en dit concept tegen verspilling geven nogal een error in mijn hoofd hahaha.

Ik vind het overigens stom dat ze nog steeds niet met iDeal werken.
Je zou verwachten dat het nu inmiddels wel uit kan.

2 likes

Zo stom dat winkels het zelfs dan nog niet mee willen geven aan medewerkers. Bij mij mocht af en toe de overdatum bakmixen en dergelijke wel mee, maar de meerderheid van de tijd stond het eeuwig achter ruimte in beslag te nemen nadat het overdatum was totdat het hoofdkantoor nota bene besloot dat het mocht worden weggegooid (alsof daar nog geld uit te halen is, mag niet eens). Snap dat een bedrijf niet alles gratis kan weggeven maar soms kan er toch een andere oplossing worden gevonden (buiten TGTG om :wink: ).

1 like