Ik ben in een andere stad dan de stad waar ik morgen iets zou willen afhalen, maar het lukt me niet op de app zo in te stellen dat ik de stad waar ik morgen ben te zien krijg. Als ik bij zoeken de stad intyp dan lukt dat niet, want de zoekfunctie is voor restaurants en niet voor steden. Nog iemans last van?
Ik ook. Ben nu thuis en morgen aan de andere kant van t land, dus dacht ff kijken wat daar is, maar ik krijg dus ook niks gevonden. We zullen moeten wachten tot 00.01 denk ik
Als ik in het bovenste vakje een andere stad intyp, ververst hij gewoon met de winkels van die stad!
Toen ik 15 jaar terug in de supermarkt werkte mochten alle personeelsleden die op sinterklaasavond werkten gratis meenemen wat ze wilden van het snoepgoed.
Dikwijls ging alles op.
Hoe vaak ik niet de volledige catering voor sinterklaasfeestjes op 7 december heb verzorgd…
M’n eerste bon gekocht en ga het nu ophalen. Ben heel erg benieuwd
Edit:
Ibis Hotel Tilburg
6 witte bolletjes,
3 kleine croissantjes
4 plakjes ham
4 plakjes kaas
500 gram kipfilet
5 kleine chocoladebroodjes
Voor 3,99
Lekker! Heb je het zelf mogen uitkiezen?
De buit bij Lekker Eten Utrecht. Had echt net de app gedownload n.a.v. dit topic en was nog op tijd. Had niet echt het idee dat ze het anders zouden weggooien, vooral de tonic is zo van que¿
Nee maar dat maakte mij niet uit! Tevreden voedsel gered haha
Wat leuk dat ook hotels mee doen! Volgens mij moeten die altijd super veel weggooien ivm die ontbijtbuffetten
Als je die een paar minuten in de oven doet zijn we weer als vers.
Ik zag dat Hotel Ibis mee deed, door de hotelverhalen hier lijkt me dat echt nice om eens te doen.
Net een bon voor Bakker van Maanen in Delft weten te bemachtigen! Ben benieuwd
Ohja, nu ook even de app gecheckt en nog nooit zoveel groene bolletjes gezien Heeft iemand eens bij de Spar gedaan? Ben ook wel benieuwd wat ze dan geven. Van die lekkere vieze dikke koeken misschien.
Oeh het komt steeds dichterbij, hopelijk komt het hier snel ook. Assen en Meppel hebben in ieder geval al iets.
Ik ben door jullie verhalen bij een deli van shell geweest.
Vergeten een foto te maken maar dit kreeg ik mee:
- 2 flesjes jus d’orange
- 2 croissantjes
- 1 broodje filet american
- 1 broodje met kaas en sla
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen uit Tilburg en Eindhoven. Waar ben je geweest en wat kreeg je mee?
Ik las al wel iets over ibis in Tilburg.
In Delft?! Doet die nieuw mee?
Zo, dat is best een goede score :o
Ik wacht al 3 weken op een terugbetaling van tgtg. Meer mensen daar last van? Heb al een printer een gestuurd maar nog niks gehoord.
Ja sinds gisteren! Kwam er gisteren helaas te laat achter, maar ik ga om 5 uur mijn tas ophalen!