De buit bij Lekker Eten Utrecht. Had echt net de app gedownload n.a.v. dit topic en was nog op tijd. Had niet echt het idee dat ze het anders zouden weggooien, vooral de tonic is zo van que¿
Nee maar dat maakte mij niet uit! Tevreden voedsel gered haha 
Wat leuk dat ook hotels mee doen! Volgens mij moeten die altijd super veel weggooien ivm die ontbijtbuffetten
Als je die een paar minuten in de oven doet zijn we weer als vers.
Ik zag dat Hotel Ibis mee deed, door de hotelverhalen hier lijkt me dat echt nice om eens te doen.
Net een bon voor Bakker van Maanen in Delft weten te bemachtigen! Ben benieuwd 
Ohja, nu ook even de app gecheckt en nog nooit zoveel groene bolletjes gezien  Heeft iemand eens bij de Spar gedaan? Ben ook wel benieuwd wat ze dan geven. Van die lekkere vieze dikke koeken misschien.
 Heeft iemand eens bij de Spar gedaan? Ben ook wel benieuwd wat ze dan geven. Van die lekkere vieze dikke koeken misschien.
Oeh het komt steeds dichterbij, hopelijk komt het hier snel ook. Assen en Meppel hebben in ieder geval al iets.
Ik ben door jullie verhalen bij een deli van shell geweest.
Vergeten een foto te maken maar dit kreeg ik mee:
- 2 flesjes jus d’orange
- 2 croissantjes
- 1 broodje filet american
- 1 broodje met kaas en sla
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen uit Tilburg en Eindhoven. Waar ben je geweest en wat kreeg je mee?
Ik las al wel iets over ibis in Tilburg.
In Delft?! Doet die nieuw mee? 
Zo, dat is best een goede score :o
Ik wacht al 3 weken op een terugbetaling van tgtg. Meer mensen daar last van? Heb al een printer een gestuurd maar nog niks gehoord.
Ja sinds gisteren! Kwam er gisteren helaas te laat achter, maar ik ga om 5 uur mijn tas ophalen!
Volgens mij introduceren ze het per stad/regio
Een paar dagen terug heb ik mijn bestelling bij Juice Brothers in Amsterdam opgehaald. Ik heb €3,99 betaald en kreeg 2 flessen sap van 420 ml en een wheatgrass shot. De originele prijs voor deze 3 is iets van €17 samen! Het meisje dat me hielp was ook echt ontzettend lief. Hier ga ik vaker bestellen!
Dit ziet er goed uit! Ik was een beetje bang om te bestellen bij hotels aangezien ik vegan eet, maar alleen voor de broodjes kan ik het wel een keer proberen (love broodjes, hoe harder hoe beter haha).
Verder zit ik nu in Engeland, hier is het ook flink in opkomst! Heb ook 1 keer gehad dat ik m’n geld teruggestort kreeg terwijl ik het gewoon had afgehaald? Raar maar wel chill.
Net opgehaald bij bakker de beerse bakker.
Voor 5 euro heb ik meegekregen:
-5x halve brood
- 1 zak met 8 volkorenbroodjes
- 1 zak mer de 4 donkere bollen. Wat zijn dit?
- in het zakje 2 appelflapprn
Hihi mijn man lust geen appelflap dus die zijn beiden voor mij.
De vrouwen achter de toonbank was ook erg lief.  Ze wist niet hoe ze moest swipen dus vroeg aan mij om dat rustig uit te leggen. Als ict-er lukt mij dat wel.
Een hele positieve ervaring.
Oooh 2x Bakker van Maanen staat er nu bij in mijn stad! Ze hebben nu nog 3 bonnen staan maar kan vandaag niet. Maar ik heb goede hoop voor vrijdag! 
Retorische vraag denk ik?