Volgens mij introduceren ze het per stad/regio
Een paar dagen terug heb ik mijn bestelling bij Juice Brothers in Amsterdam opgehaald. Ik heb €3,99 betaald en kreeg 2 flessen sap van 420 ml en een wheatgrass shot. De originele prijs voor deze 3 is iets van €17 samen! Het meisje dat me hielp was ook echt ontzettend lief. Hier ga ik vaker bestellen!
Dit ziet er goed uit! Ik was een beetje bang om te bestellen bij hotels aangezien ik vegan eet, maar alleen voor de broodjes kan ik het wel een keer proberen (love broodjes, hoe harder hoe beter haha).
Verder zit ik nu in Engeland, hier is het ook flink in opkomst! Heb ook 1 keer gehad dat ik m’n geld teruggestort kreeg terwijl ik het gewoon had afgehaald? Raar maar wel chill.
Net opgehaald bij bakker de beerse bakker.
Voor 5 euro heb ik meegekregen:
-5x halve brood
- 1 zak met 8 volkorenbroodjes
- 1 zak mer de 4 donkere bollen. Wat zijn dit?
- in het zakje 2 appelflapprn
Hihi mijn man lust geen appelflap dus die zijn beiden voor mij.
De vrouwen achter de toonbank was ook erg lief. Ze wist niet hoe ze moest swipen dus vroeg aan mij om dat rustig uit te leggen. Als ict-er lukt mij dat wel.
Een hele positieve ervaring.
Oooh 2x Bakker van Maanen staat er nu bij in mijn stad! Ze hebben nu nog 3 bonnen staan maar kan vandaag niet. Maar ik heb goede hoop voor vrijdag!
Retorische vraag denk ik?
Ben nieuw hiermee en kom eigenlijk nooit bij een bakker.
Maar volgens mij zeker een goede deal.
Vind het concept nu al leuk. Hopelijk komt er nog meer leuks hier in de omgeving.
En jullie fotos en verhalen vind ik ook geweldig
Gisteren kon ik geen foto’s maken, maar ik kreeg bij Bakker van Maanen:
1 brood
1 stokbrood
6 krentenbolletjes
1 saucijzenbroodje
1 american cookie
1 blondie
1 boterkoekje
Werd heel vriendelijk geholpen, dus ik ga zeker vaker in mn eigen stad een bon kopen!
Als jij iets lekkers gebakken hebt en je hebt over dan kom ik het wel een keer ophalen. Je eigen too good to go
Van mij mag je langskomen hahaha!
Goeie score. Wat was je kwijt?
4.99 en het had een waarde van 14.90
Omg
Mmm de appelflappen waren lekker.
Binnenkort weer een keer kijken voor iets.
Bakker even niet nodig
Dit is vast mijn dirty mind maar ik zag ik een half-hersenloze scroll poging hier dus echt even voor 5 seconden een vajayjay in
Ik krijg PayPal niet gekoppeld aan TGTG :@ lukte dat bij jullie makkelijk? Weet ook niet of het per se aan TGTG ligt, ik wil mijn bankrekening verifiëren maar die 2 kleine bedragen krijg ik dus niet op mijn rekening gestort waardoor dat verifiëren niet lukt. En nu :o zo jammer want heb al paar keer op het punt gestaan om een bon te kopen maar ja dan moet het wel lukken :’)
Dit duurt altijd een paar dagen voordat je het gestort krijgt
Ja heb het twee weken terug al geprobeerd en nu maandag weer maar nog niks, gek!
Ik wil net bestellen maar ik krijg een payment error. Anderen hier ook last van? Ik wil m’n donuts
Ja ik ook, ik heb drie of vier keer op betalen geklikt, nu wel gelukt, maar ook 4 reserveringen can het bedrag op Mn Paypal, zo maar even kijken hoeveel er wordt afgeschreven…