Too Good To Go / Overblijvers

Oh donuts. Heerlijk. Al zal ik ze dan allemaal alleen op moeten eten aangezien mijn man ze niet lust.

Dat is wel echt nais! Is die van Maanen bekend? Zou het bij elke bakkerij zoveel zijn? Hier heb je bakkerij Neplenbroek, als de buit ook zoiets als dit zou zijn moet ik dat ook maar eens doen.

Zo he dat is niet verkeerd!

1 like

Holy moly :scream: geniet ervan!

1 like

holyshit dat is echt immens veel. Enjoy!

Ik had gisteren mijn eerste tgtg ervaring, nou wát een deceptie. Voor €2,5 kreeg ik 1 brood en 3 harde broodjes. Was niet eens zo lekker :sob:

Ahhh flauw! Vooral als je ziet wat er hier voorbijkomt. De volgende keer beter? Hopelijk dan. Als dat nog gebeurt :stuck_out_tongue:

Donderdag bakkerij van de Wal Jolink: €5

• een vloerbrood met sesam
  • een heel donker brood
  • 2 croissants
  • 10 harde bollen

Ik was er blij mee

Vandaag: Restaurant de Huyskamer in Apeldoorn €5,-
2 eenvoudige salades (ijsbergsla, tomaat, komkommer paprika) met plakje rauwe ham dressing en kaas
4 Amerikaan pancakes

Foto een beetje laat (ontbreken al 3 pancake en een halve bak salade.

New photo added to shared album

4 likes

Ja echt stom! Maar ga het nog wel eens proberen, maar niet daar!

1 like

Neplenbroek is superchill. Mijn enige minder fijne ervaring is met die in Leid.sche R.ijn want ze waren daar heel kattig toen ik twee minuten te vroeg was en ik kreeg twee broden en een stokbrood, karig vergeleken bij IBB Neplenbroek. En die vrouw bij IBB is ook nog eens onwijs aardig.

1 like

Oh kijk, dit is goede info! Er zijn echt veel Neplenbroeken he?

Ja nu je het zegt! Vd Grijn in Ngein is trouwens ook heel prima, maar weet niet of je daar wel eens komt.

1 like

Ahh nee dat is een beetje te ver weg wel helaas.

Ik vind Vleutenseweg ook heel fijn, Biltstraat kreeg ik alleen maar 3 volkorenbroden.

3 likes

Ja eens, Neplenbroek IBB is echt top. Kreeg veel (2 hele broden, 2 zoete broodjes, 2 koekjes oid en nog een soort abrikozenbrood) en de medewerkster is spontaan en doet helemaal niet raar over TGTG.

2 likes

:joy:Keihard off-topic, maar ik lees telkens: Neplerenbroek en vraag me dan af wat voor malloot die naam heeft bedacht voor een bakkerij!

26 likes

Dit forum heeft me echt verpest want iemand hier zei het laatst ook al en toen ik vorige week langs de bakkerij liep las ik echt “neplerenbroek”, had ik eerder geen last van.

6 likes

Mijn buit, even in 2 foto’s want ik wou het koekje al opeten voordat ik de rest kon uitpakken.

9 likes

Haha ik denk dat dat de achternaam is van de oprichter? Maar Neplerenbroek klinkt wel veel gezelliger

3 likes

Nou ja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch? Ik ben alleen maar blij dat mensen blij zijn met zoveel eten voor weinig geld, dan loopt die app goed en wordt er minder eten verspild. En eten studenten (en ik dus) ook eens lekker bakkerbrood :+1:

1 like