Too Good To Go / Overblijvers

Wat betreft multivlaai: ik vond het idd heel erg veel. Zij doen inderdaad 1 bon per dag en ik zou zelf zeggen, verdeel het over 2 bonnen zodat je idd meer kan verdelen (maar dan moet ook de prijs van een bon omlaag natuurlijk). In dit geval heb ik meerdere stukken taart weggegeven aan familie + hadden we bezoek, dus dat kwam goed uit maar ik zou dit niet heel gauw eerder meer kopen omdat je gewoon echt heel veel taart krijgt en dan ga je ook lopen eten om het eten. Het is wel echt een goede deal als je bijvoorbeeld jarig bent.

2 likes

Zij geven aan dat je voor 19 euro krijgt, dus dat lijkt me dan wel dat je minstens 1 vlaai (al dan niet meer) krijgt als je naar de prijzen kijkt. En eventueel kan je er daar gewoon nog stukken bij kopen zodat je wel genoeg hebt. (Wij halen sowieso altijd gebak bij Multivlaai dus voor ons zou dat niks uitmaken)

Sorry not sorry :sweat_smile: Mijn forumtitel komt hier vandaan

5 likes

Van de Vershoek, €2.99. Ze hadden ook lekkere mezze en kaasjes dus hoopte daar op. Nu lekker gezond doen!

45 likes

Oeeee als ik de Instastories van Too Good to Go bekijk, lijkt het erop dat HEMA zich ook heeft aangesloten!

14 likes

Ik ga echt vannacht dan een bon kopen

Ik was vanavond in de buurt van de starbucks, dus last minute een bon gescoord. Vind ‘t een prima buit! Maar ik sluit me aan bij @9000 wat groente/fruit betreft. Meer van zulke zaken zou fijn zijn. Nog veel waardevoller dan snacks (niet dat je me hoort klagen, want snacks :two_hearts:)

19 likes

Ik heb weer een bon van Le Perron. Ruim drie weken gedaan met de lading brood. :grin:

Ekoplaza doet hier nu ook mee, maar als ik zo de verhalen lees van andere filialen twijfel ik toch een beetje…

Blij weer!

19 likes

Je zou denken dat je op een gegeven moment wel genoeg foto’s gezien hebt, maar nee. Het blijft leuk om te zien wat iedereen meekrijgt :clap:t2:

28 likes

Hahaha jouw aanrecht is echt precies hetzelfde als mijn aanrecht (inclusief zeep), ik dacht echt huh?

Maar on topic: ziet er goed uit!

3 likes

Ja, ik zag em ook voorbij komen. Ik wacht wel even denk ik…

Vind het ook heel leuk. Telkens een verrassing.

1 like

4 euro bij Hema, gisteravond opgehaald: Een chocoladebroodje, croissant, 2 meergranenbroodjes, een soeppakket voor tomatensoep, yoghurt met mango/passievruchtstukjes en granola, een heel zuurdesembrood en een paprika

Ik ben tevreden, ook omdat alles vegetarisch is :sunglasses: ik zou er alleen niet zo snel nog een keer wat halen omdat we weinig brood eten + beperkte vriezerruimte hebben maar voor een keer is het wel leuk

40 likes

Ik wacht nog even tot het moment dat ik rond middernacht best wel dronken ben en denk “YOLO Ekoplaza-bonnetje jooeee”.

Soon…

8 likes

Vandaag bij Doppio

11 likes

Ik vind het ook al zo leuk om te zien haha, ik word er ook hebberig van haha. Ik zie aldoor zulke lekkere dingen voorbij komen.

Wat heb je daarvoor betaald?

Van het Vlaamsch Broodhuys in Rotterdam (nieuwe binnenweg). Ben benieuwd of ik dit zelf op krijg.

18 likes

Jeetje dat ziet er lekker (en goed) uit.