Too Good To Go / Overblijvers

Ook ik vind het altijd leuk om te kijken.

Vandaag voor 4 euro bij de shell in oisterwijk gehaald.
Er was iemand al geweest om een pakketje op te halen. Ze haddne maar 1 bon gezien maar uiteindelijk heel goed geholpen.
Ze hebben het ter plekke nog grmaakt voor mij.

Kaasbroodje
Jus
Broodje zalm
Bagel pikante mexicaanse kip.

Haha van die bagel staat mijjn mond nu nog in brand.
Werd zelfs nog vetrteld hoe ik het kaasbroodje thuis warm kon maken.

Top service. En dat was wel fijn an een lange dag werken en file rijden.

13 likes

Hier vanavond ook eerste keer een Too good to go opgehaald bij Bakker Bart!
Viel niet tegen, lekkere broodjes en de 4 halve zijn wel de meest ‘simpele broden’ die er zijn maar mij hoor je niet klagen! Jammer dat hier verder in de buurt niets mee doet nog aan andere zaken.

10 likes

Ja @Lovbog dat ziet er karig uit :frowning_face:

En @Bertie

Ik heb er €3,99 voor betaald en Ik was zelf ook redelijk teleurgesteld. Het zou namelijk een waarde van 11,99 moeten hebben…
Ik heb niet gekeken hoe duur de taartjes daar zijn, maar ik denk niet dat het de twaalf haalt. Het was wel heel lekker en zat al in een box toen ik aankwam dus geloof wel dat het echt om ‘too good to go’ ging, maar ga het niet nog een keer halen.

Wat een intens verdrietige inhoud voor dat bedrag!

2 likes

Van vorige week maar had hem nog niet gepost!

18 likes

Net opgehaald bij de beerse bakker voor 5 euro.
Tevreden en wat een aardige mensen daar.

Heeft iemand een idee wat het allemaal precies is?
In het zakje naast de 2 broden weet ik dat het 2 bolussen zijn (en laat ik daar nu dol op zijn).
En volgens mij links onder de broden 2 saucijzenbroodjes (1 is uit het zakje gehaald).

Bedankt voor de hulp. De broden liggen nu in de vriezer.
Weer dik tevreden. Haha en de vrouw zei zo mooi: tot de volgende keer nadat we wat gepraat hadden over dit mooie initiatief.

12 likes

Volgens mij zijn die onderste twee dingen Belgische koeken. Is bladerdeeg gevuld met gele room en een laagje chocolade bovenop toch? Dat noemen ze bij mijn bakker een Belgische koek.

1 like

Klopt inderdaad. Ik herinner me nu dat ik die ooit een keer op heb.
Nam een vrouw uit belgië toen mee.

Ik heb voor vanavond een bon voor EXKI :slight_smile:

3 likes

Ja EXKI was fijn. Lekker soepje, grote belegde baguette en een kant-en-klaar avondmaaltijd.

3 likes

Pff ik ben echt blij dat ik geen brood eet… Anders had ik echt veel te vaak een bon bij een bakker besteld, kom maar door met alle croissantjes en gebakjes :sweat_smile: Heb nu ter zelfbescherming de app verwijderd want ik zit toch stiekem steeds te kijken en het is zooo niet dieet-proof :sweat:

Hahaha ja dat heb ik ook. Heb de app nog niet verwijderd want zit te azen op de soepkantine, maar al die bakkers zijn wel verleidelijk…

2 likes

Holy shit. 5 euro. Dat wordt uitdelen want dit krijg ik niet op hoor.

21 likes

Ohh hier was ik al benieuwd naar! Goede buit! Moet ik ook maar eens een bon van kopen dan.

EXKI Utrecht centraal

19 likes

In de vriezer doen?

Leuk he die bakkers

Bij Eefje kookt in Rotterdam

Het zijn kipgehaktballetjes in harrisa saus met couscous. Ik zie op de website dat er eigenlijk ook nog tzaziki bij hoort, maar overleef ook wel zonder haha. Doe er wat alpro creamy overheen

7 likes

Ik zie net dat er in Amsterdam ook bloemisten bij zijn aangesloten, nice! Wel jammer dat je dan kans hebt dat je bloemen enorm kort staan.

1 like