Ik ben net voor het eerst bij een bloemenwinkel geweest (Daisy Lane) en ben mega blij met het boeketje dat ik hen gekregen!
Ik kreeg het volgende bij de lekkere dingen bakker :
- 3 gevulde donuts
- Gevulde koek
- 2 halve bruine broden
- 6 grote krentenbollen
Vandaag voor het eerst geprobeerd en een bon gekocht bij Marqt.
- hele cheesecake
- hele bosvruchtentaart
- twee zakken met vegetarische worstenbroodjes die je in de oven kunt doen.
- paddenstoelensoep
- twee bosjes verse munt
- twee sinaasappels en een appel
Niet slecht! Teveel taart voor ons, maar morgen komt er bezoek. Broodjes in de vriezer gedaan, soep morgen lunchen en ga zo munt thee maken.
Ik heb een tijdje terug bij Jemi een bon gekocht. Kreeg een paar hele mooie kamerplanten, echt aangenaam verrast.
Echt alles klinkt lekker
Wat leuk dat er ook bloemenwinkels mee doen! Zou daar denk ik eerder een bon van kopen dan van een bakker. Het ziet er allemaal heel goed uit maar ben bang dat ik te veel krijg en het dan alsnog moet weg gooien
De taarten zijn echt lekker. Kosten normaal 10 euro per stuk en zou ik nooit zelf gekocht hebben. Zagen er minder lekker uit dan ze smaakten
Op de een of andere manier had ik niet zoveel verwacht bij/van Marqt! Ook maar overwegen dan.
Wat me vaak tegenhoudt (naast een PayPal die het niet doet :p)bij toko’s/restaurantjes die mee doen is dat ik geen vlees eet en je dan misschien dingen met vlees meekrijgt en er niks overblijft als je dat niet mee naar huis zou willen nemen. Herkennen jullie dit? Een voorkeur aangeven zou gek zijn want het is juist wat er over blijft, maar daardoor koop ik dus geen bon want stel het is alleen maar vlees wat ze overhebben. Terwijl ik zo misschien lekker (wel vegetarisch) eten mis loop.
MMM lekker. Ik kijk nu al uit naar de foto
Ik heb nu voor het eerst besteld via TGTG, bij Happy Earth in Rotterdam. Zelf eet ik niet vegetarisch/veganistisch, maar misschien zitten er bij jou in de buurt ook zulke eettentjes @ellegirltalk?
Ik ga straks wat ophalen bij de Syrische cateraar in de stad, zooo benieuwd!
Iemand toevallig ervaring (of kent iemand met ervaring) in Eindhoven bij 1 van deze zaken?
- Anne & Max
- Brood2day
- Backwerk
- De Volkslust
Ik kreeg dit mee, zat ook nog een broodje bij. Heb even op de site gekeken en de waarde is zo rond de €14 (kloppend met wat er op TGTG stond), nu 4 voor betaald.
Er stonden al salades klaar en ik kon kiezen.
Oh mijn god hoe smaakte dat blauw/roze, ziet er zo cool uit
Ik heb net besloten dat ik het mijn lunch is voor morgen, dus ik weet het nog niet. Maar ik gok dat het gewoon naar niet-cool uitziende noodles smaakt
Meh viel een beetje tegen. Bon was 4 euro dus qua hoeveelheid had ik wel verwacht dat het wat minder zou zijn, maar het was een bakje salade en een stukje zoetigheid en beide niet bijzonder lekker ook.
Ach ja, weten we dat ook weer. Volgende keer beter
Morgen bakker bart. Ik ben benieuwd.
Wilde die al graag een keer proberen. Hoop op harde broodjes erbij.
Zelf een tas meenemen voor bakker bart?
En zeggen jullie dat jullie voor de too good to go komen?
Als je geen eigen tas bij hebt kun je een plastic tasje kopen daar. Tenminste, hier moet je die dan kopen.