Too Good To Go / Overblijvers

Bakker Bart in Tilburg:
3 hele broden
1 half brood
5 kaas stengels
5 harde broodjes
4 croissants
1 pretzel
1 noten broodje
2 hele donkere broodjes met rozijnen en noten

Altijd zo’n goede service bij Bakker Bart. 2 hele aardige jonge mannen, die echt 7 dagen per week zelf in de winkel staan. Het meisje voor mij kreeg alleen een pudding broodje en ik een extra half brood.

26 likes

Djw. Morgen naar tilburg.
Neem ik net als bij de andere bakker waar ik kom mijn stevige tas mee.

1 like

Wow dat is veel. En dat voor 1 bon?

Ja voor 1 bon. Alles lag ook al klaar. We waren met zijn 3e en kregen bijna hetzelfde mee.

1 like

Wow mooi hoor.
Zal morgen een foto maken en hier neer zetten wat ik mee heb gekregen.
Zal na mijn sporten worden.

Vind dit forum zo leuk.
Hopelijk komen er ook meer zaken in dorpen bij en buiten het centrum van tilburg.

Ik kreeg net een melding dat je vanaf nu ook dingen voor de volgende dag kunt bestellen! Superleuk, zo kan je echt inplannen met avondeten bijvoorbeeld

edit: lol spuit 11, was al gezegd, lees nu pas terug.

Gisteren bij de plaatselijke bakker geweest (2 bonnen) en kreeg:
2 hele grote broden
2 wat kleinere broden
2 zakken met 10 bruine bolletjes
4 croissantjes
4 harde broodjes (gelijk bij de soep opgegeten)

Voor 8 euro niet duur. Denk dat het net de 24 euro haalt.

3 likes

Ik had bij bakkerij Neplerenbroek IBB gisteren

• een andere vrouw dan normaal :scream:
  • een heel maisbrood
  • een heel donker brood, maar wel zo’n kleiner brood
  • een enorm pizzabrood(je)
  • een zak met 8 kleine soort van afbakbroodjes maar dan al afgebakken. Ze zagen eruit alsof ze hard zouden zijn maar waren heel lekker aacht. Vanavond bij de soep.

Tevreden! Voor 3,95.

7 likes

Haha heet die bakkerij echt zo? :joy::joy: Wel een goeie oogst, klinkt lekker allemaal!

1 like

Hahaha nee hij heet anders maar iedereen hier las steeds Neplerenbroek.

5 likes

Vind die nieuwe functie dat het allemaal ineens eind van de middag weer beschikbaar komt maar suuuuperkut.

Ik ook! Want nu moet je per winkel/restaurant in de gaten houden wanneer de eindtijd is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja precies. Heb daar helemaal geen tijd en behoefte aan. Gooi gewoon lekker alles op 1 tijdstip, want dit is zo onhandig als de pleuris.

2 likes

Bij Café Soof in Rotterdam voor 3,50

10 likes

K

Vandaag bij bakker bart. Ze zeiden dat het minder was dan normaal maar ben tevreden.

In totaal:
Puddingbroodje
2 hele broden
5 kaiserbroodjes
4 triangels met pitjes
1 pretzel
3 kaasstengels
2 croissantjes
2 gewone triangels
2 harde broodjes

11 likes

Mijn vriend gaat ging de AH proberen. Die vind dit dus helemaal leuk. Ben benieuwd

Ik ben eigenlijk wel blij met die nieuwe functionaliteit. Een paar plekken in de buurt die ik graag wou proberen, waren steeds uitverkocht om 00.05. Ja dan lig ik allang te slapen want de wekker gaat vroeg. Dus nu kan ik die ook eens proberen!! Voor deze week heb ik al super veel in huis maar ik ga het in de gaten houden

1 like

Het zou fijn zijn als je voor bepaalde winkels een notificatie kan krijgen als er weer nieuwe bonnen zouden zijn. Nu zit ik verschillende locaties in de gaten te houden :sweat_smile:

5 likes

Ik zie dat er een aantal Vomar zijn toegevoegd (iig in de regio A’dam) iemand al gehaald daar? Ik wil misschien dit weekend een bon daarvan halen, dan ben ik bij 1 in de buurt.
Vraag me wel af wanneer er eens gelegenheden hier in de buurt komen. Er is nu echt helemaal niks. Vanuit mn huis is het dichts bijzijnde bijna 20km

Afgelopen dinsdag voor het eerst bij Chocolat Company Cafe in Rotterdam geweest. Bon voor 2.99. Dit was de buit:

Ik had zelf op meer chocolade dingen/taartjes gehoopt. Ik heb uiteindelijk zelf alleen het stuk taart opgegeten en de rest aan familieleden gegeven.

3 likes