Ik ga zo voor het eerst iets ophalen, heel benieuwd!!
Ik had vandaag een bon voor The C.otton H.ouse in Adam en dat viel me een beetje tegen. 2 Croissantjes die vrij hard en uitgedroogd waren, een mini stukje taart en een muffin.
Ik ben daar in okt geweest en vond het ook tegenvallen. Mijn foto’s staan ergens in het topic volgens mij
Mijn eerste bon ooit! Ben er echt heel blij mee:
- Half vers brood
- Banaan
- Groot stuk gember
- Citroen
- 2 wraps met kip
- 3 brownies
- Zakje met madeleines
Ziet er goed uit! Waarvan is het?
Oja vergeten erbij te zetten. Van Het College in Arnhem!
Afgelopen week heb ik ook een bon gekocht nadat de EkoPlaza in de buurt mee bleek te doen. Ik las meerdere wat tegenvallende berichten over EkoPlaza maar ik vond het voor herhaling vatbaar.
Wat ik meekreeg (helaas geen foto):
- Broccoli
- Koolrabi
- Twee witlof
- Twee sinaasappels
- Een appel
- Een komkommer
- Zakje slamelange
- Een spelt-haverkoek
- Een bak kokosyoghurt
- Een blik sojabonen
Voor €2,99 ben ik meer dan tevreden. Het daagt ook uit weer wat anders op tafel te zetten, zo zou ik niet snel voor koolrabi kiezen maar het smaakte goed. Hoop dat er meer deelnemers in de buurt komen, goed initiatief!
Ik heb voor morgen een bon gekocht van de bakker. Ben heel benieuwd, want hij doet nog niet zo lang mee hier.
Mijn vriend heeft nu een paar keer een bon gehaald bij Marqt en de AH. Onze koelkast en vriezer zit best vol nu. Het aanbod is heel wisselend. In mijn regio doen veel supermarkten mee. Dat vind ik echt goed. Ik vind het echt heel erg om te bedenken hoeveel er wel niet wordt weggegooid
Ik heb voor morgen een Vomar bon gehaald. Ben benieuwd. De winkel doet net mee
Ik check elke week de app en zie nu eindelijk dat het steeds meer hier in de buurt komt! Heerhugowaard en nu hopelijk snel de rest van die omgeving.
Ik zie Westerweg 1, 1704 PB Heerhugowaard, Nederland erop staan.is een tankstation?
Ohja ik zie het! Nu is hhw voor mij net zo ver als purmerend, maar op deze manier wel hey gevoel dat het wat dichterbij komt.
Ik was vandaag bij Vomar in a’dam. Daar kreeg ik dit:
Bijna 1kg shoarma, een slagroomschnitt, 2 pakken optimaal en 2 zakken wortels.
Bijna alles is ook echt houdbaar tot vandaag. De shoarma gooi ik in de vriezer, ga de komende dagen veel optimel drinken en dat slagroomding beginnen we vanavond ook maar meteen aan. Wat ik met de wortels ga doen weet ik nog niet
Hutspot maken?
Ik heb dit vandaag opgehaald voor €5,-
3 hele vloerbrood
3 kleine stokbroodjes
1 kadet
2 roombroodjesj
Vind ik niet lekker
Denk dat mn vriend een zakje zo rauw gaat opeten en dat ik die andere in de hartige taart gooi die ik morgen ga maken. Daar kan alles in toch
Ja ik zit het ook in de gaten te houden voor mijn ouders! Eerst was er niiiks in noord Noord-Holland maar nu komen er langzaamaan wat dingen bij
Ik zit ook vaak te kijken of er eindelijk iets boven Amsterdam/Zaandam is. Gaat heel erg langzaam, en nog niet in de buurt waar ik woon. Maar ik hou hoop, haha.
Oh man, ik had voor zaterdag een bon, maar door de drukte in de stad was ik gewoon te laat om het op te halen Zonde. Ik hoop dat een medewerker het meegenomen heeft en ervan heeft genoten, en dat het niet alsnog weggegooid is.