Bij de Vomar vandaag. Meer dan tevreden en fijn dat het niet weg is gegooid!
Meit wat heb je een leuke avatar
Nog vergeten erop te zetten: afgelopen zaterdag bij Kattencafe Balthazar geweest.
Eerste keer dat TGTG een grote teleurstelling voor mij was. Ik had gehoopt op ofwel taart of wat lunchgerechtjes. Wat ik kreeg
- Fles alcoholvrije wijn
- Een zak met de kontjes van brood
- Een geopend pak wraps van de AH waar nog twee wrap-velletjes in zaten
- 3 voorverpakte limencello bonbons
Geen idee hoe duur de fles alcoholvrije wijn was (het is ook niet iets wat op hun menu staat) maar wellicht dat dat het technisch gezien de 15 euro waard maakte… Voor de rest was het namelijk echt niet het geld waard (ik heb zelf ook liever wijn mét alcohol, maar met TGTG kan je niet kieskeurig zijn). Ik kwam er zelf ook pas thuis achter dat dit erin zat, de medewerkster overhandigde mij namelijk de tas met een korte beschrijving dat er ‘wrapjes, brood en wijn’ in zat. Ik ging er zelf toen vanuit dat het al bereidde wrapjes van hun menu waren en niet alleen wrap-velletjes.
Kontjes van brood, serieus? Neem aan dat je hier wel een melding van hebt gemaakt?
Oh dat is jammer! Ik was zo nieuwsgierig naar het kattencafe…
Ik heb inderdaad een melding gemaakt. Ik weet echter niet of ze ‘technisch’ gezien de regels overtreden, aangezien het lastig is te achterhalen of ze aan het 15 euro bedrag komen omdat geen een van de items op hun menu stond.
Ja ik vond het ook heel jammer! Ik was in eerste instantie heel blij dat het een keer gelukt was een bon van het kattencafe te krijgen, dus dan valt het extra tegen
Nouja, het voelt eerder als een zak letterlijke restjes dan spullen die ze niet meer konden verkopen. Tuurlijk draait TGTG om restjes, maar komop, what the fuck moet je met broodkontjes?
Edit: kostte 4 euro. In de pakjes zitten frikandellenbroodjes en saucijzenbroodjes
Eww hoe fout, wraps van de ap en dan nog geopend ook. Dat is volgens mij gewoon good to go.
Mn stadje heeft sinds een paar dagen een tweede Too good to go punt, een Deli by shell.
Gister dus wat opgehaald voor €3,99 en hoewel het qua waarde denk ik wel echt overeen kwam was ik toch een tikje teleurgesteld. Deels eigen verwachting, maar ook producten die gewoon nog verkocht hadden kunnen worden.
Zo had ik een ‘kant en klaar’ sandwich. Dat was mijn eigen verwachting dat ik een beetje teleurgesteld was omdat ik dacht: “Oh, Deli, lekkere vers gemaakte broodjes etc”, ook omdat ik dat hier wel voorbij had zien komen.
Er zat een vers sapje in (lekker!), een muffin met tht 23-11 (dus had nog verkocht kunnen worden), een koek met tht 23-11, een notenbar met tht tot over een maand, 2 milka-daim bars met een tht tm gister (dus top) en kauwgom met tht 2020 (maar kan dat die nu niet meer in het assortiment zit).
Al met al geen slechte ervaring en wil het wel nog een x proberen, maar dan wel over een maandje of twee ofzo, zodat zij zelf ook wat meet gewend zijn aan het TGTG concept.
Chill! Is dat snoep en Snickers echt (bijna) over datum?
Nee nog goed tot maart! Heeft desondanks helaas de dag niet overleefd vandaag.
Doen er eigenlijk ah to go’s mee?
Als je ziet wat dat daar op een dag wordt weggegooid echt bizar.
Je kan altijd mailen
Ja ik heb er van de week een paar langs zien komen, volgens mij in A’dam. Zijn nieuw, dus er komen er misschien nog wel meer bij
Ooh ik hoop dat hier ook snel een ah to go mee gaat doen! Ziet er goed uit, gevarieerd pakket ook
Ja ben er heel blij mee! Sowieso een avondmaaltijd, 2x snack en lunch voor morgeb
Hoop morgen monkey coffee te kunnen doen.
Volgende week weer een keer een bakker. Dan is de vriezer leeg met brood haha
Vanavond weer brood halen