Zo ik lees hier al even mee en zal mijn en mijn moeders aankopen ook eens delen. Heb al hele positieve ervaringen en helaas ook wat minderen. Heb van een paar foto’s gemaakt en zal die ook bijvoegen.
Mijn eerste was bij deli by shell in Oisterwijk. Was hier heel tevreden over, was erg lekker en de 3,99 ook waard. Ik kreeg mee ;
Een sapje, een smoothie, een groot, wit, hard broodje gezond (een luxe), een bagel met iets van guacamole en meer, een croissant en een gevulde koek.
Ben bij Bakker Bart geweest in Tilburg, de eerste keer was echt geweldig. We kregen zoveel mee (helaas geen foto). Uit mijn hoofd hadden we twee broden, 8 a 10 verse harde broodjes, 4 croissantjes, 5 kaasstengels en een noten achtige stengel. Wilde dit een tweede keer doen, dit verliep helaas minder soepel. Toen ik de bon gekocht had voor de volgende dag, kreeg ik dezelfde avond nog dat de tijd was verzet, namelijk naar 20:45 - 21:00 uur ipv 17:45 - 18:00. Geen probleem, daar de plannen op aangepast Toen kreeg ik de dag zelf om 16:00 opeens mail dat de afhaaltijd weer was gewijzigd en weer tussen 17:45-18:00 was. Toen gehaast om op tijd te kunnen zijn en gauw naar het centrum gegaan. Toen we onderweg waren naar Bakker Bart, want het was 17:40, bekeek ik nog een keer mijn mail en zag ik dat dit om 17:05 geannuleerd was, dus 40 minuten voor ophalen. Snap dat dit kan, maar was wel erg laat en een beetje zonde van de tijd aangezien we al daar waren.
Ekoplaza in Tilburg viel ook heel erg tegen. Ik was als eerste en mocht kiezen uit drie mandjes. Ik koos het beste mandje, met yoghurt, verschrompelde tomaatjes, wat aardappels, een paprikaatje en bedorven andijvie.
Ben bij Ibis Hotel geweest in Tilburg. Vriendelijk personeel, op zich goede hoeveelheid voor 4 euro, maar het was niet meer zo lekker. We hadden een bakje met 2 spiesen vlees en een bakje met wat dingen door elkaar (pastasalade, tomaatje gevuld met garnaaltjes, een gevuld eitje en een stuk meloen met ham). Je proefde dat het al even open had gestaan, waardoor het niet meer zo lekker was en dat was wat jammer. Wil hier wel graag nog een keer een bon proberen van het ontbijt.
Ik ben bij monkey coffee geweest in Tilburg bij het pietervredeplein en hier heel erg blij mee. Krijg het zelf 10 minuten eerder mee dan de begintijd van de bon, goede hoeveelheid en het was heel erg lekker.
Als laatste ben ik naar Hotel Nassau geweest in Breda. Ik had hier veel van voorgesteld, maar het viel erg tegen. Ik kocht de bon voor 6 euro en het zou ter waarde zijn van 25 euro. Toen ik daar kwam kreeg ik een klein zakje mee en toen ik thuis keek zat er het volgende in ;
Een aantal kleine bladerdeeghapjes, een boterham met boterhamworst en kaas, sapje, een gekookt ei en een appel. Had voor dit geld wel wat meer verwacht. Al had ik iemand gezien die zelfs nog minder had gekregen als dit. Aan de ene kant vind ik het een mooi concept en is het fijn om iets te kunnen redden wat anders weggaat. Aan de andere kant is het ook wel fijn om iets lekkers te krijgen en een beetje de hoeveelheid waarvoor je betaald.
Nog een vraagje, iemand die ervaring heeft met speciaalbakkerij van der Grijn in Gorichem?