Too Good To Go / Overblijvers

Net Hema Too Good to Go gehaald maar was geen aanrader. Kreeg 2x magnetronmaaltijd stamppot van 2.50 per stuk. Daarnaast nog een mokkaschnitt. De bon zou 12 euro waard zijn, maar zocht net de prijs van de mokkaschnitt op en dat was 4.50. Totale waarde komt dus op 9.50.

Daarnaast ben ik zelf geen fan van kant-en klaarmaaltijden en al helemaal niet van stamppot, dus 2x kant en klare stamppot was voor mij wel een teleurstelling, al is dat natuurlijk gewoon het risico van TGTG. Maar los van dat het mij qua producten dus tegenviel was het qua waarde dus ook gewoon niet wat er beloofd was.

En de mokkaschnitte eet ik nu maar vind ik ook niet echt lekker. Voel me echt een zuurpruim nu haha maar ben al met al dus niet echt blij met deze bestelling.

Gisteren kreeg ik bij Bakker van Maanen in Delft een brood, een moorkop, een citroen cakeje, 2 croissantjes en een speculaastaart. Wilde heel graag iets Sinterklaas-achtigs en ik ben nu dus heel blij :smiley:

7 likes

ik heb dit net gehaald bij Anne & max voor 3,99

2 croissants
2 chocolade broodjes
Cheesecake achtige bar
Sapje met banaan en mango
Sapje met kokos en …

Echt blij mee!

21 likes

Nou, dit was leuk. Ik liep net langs het vlaamsch broodhuys en personeel stond overgebleven brood uit te delen (3 of 4 halfjes in totaal ). Ik zat net te denken of ik ergens nog iets zou kunnen halen voor morgen.
Ze hadden het niet verkocht, ook niet via tgtg. Loop nu helemaal blij met m’n halfje brood over straat.

16 likes

Zijn er nog meer mensen met ervaringen bij Marqt en EkoPlaza? Ik twijfel of ik een bon moet kopen.

Ik heb zelf een bon gekocht bij de Vomar. Het was op zich veel en echt genoeg voor een hele maaltijd, alhoewel het niet helemaal mijn smaak was: burgers met bacon, boontjes, aardappelen, toetje en een kant en klaar maaltijd,

2,99 bij bakkers van oost:
Een gevulde koek, twee zoetige dingen met cranberry’s (geen idee hoe het heet maar ik heb ze net op en het was lekker :+1:t2:), twee belegde broodjes, een kaasbroodje, een croissant en een maisbrood. Ik ga zo soep maken en daar wilde we brood bij eten dus ik ben blij, aardige mensen ook :clap:t2:

18 likes

Bij mijn Spar University hebben ze het sinds kort ook. Vandaag een tasje gehaalf voor 3 euro:

• een magnetron maaltijd met avg, niet heel lekker maar mijn vriend wilt er wel mee lunchen
  • banaan (vriend is er blij mee, ik eet toevallig geen banaan)
  • halve liter melk, altijd fijn als je naar de supermarkt ging voor melk :slightly_smiling_face:
  • klein zakje wokkels (leuke toevoeging, al is het nog lang niet over de datum)
  • 5 plakjes speltcake die best wel lekker is te waarde van 2 euro
  • en ik mocht 2 broodjes uitkiezen dus heb een volkorenbolletje en een broodje met tomaat

Totale waarde dus ruim boven de 3 euro, waarvan ik die broodjes en melk waarschijnlijk ook zelf gekocht zou hebben (wat dus al de 3 euro is…). Chips zijn altijd leuk en de cake is iets wat ik niet zelf gekozen zou hebben, maar juist lekker dat het er nu inzit als lekker iets bij de koffie.

5 likes

Heeft iemand wel eens bij Rawsome (Arnhem) iets gehaald?

Ik had gisteren een tasje bij de Hema gehaald. Het moest opgehaald worden bij de brood&gebakafdeling dus ik hoopte heel erg op gebak, maar helaas!
Er stond daar een gigantische bak met allemaal eten wat niet meer verkocht kon worden, daar haalde ze verschillende dingen uit om te scannen, tot ze aan de 12 euro zat.
Ik had:
Focaccia
Broccolisoep
(wit uitgeslagen) worteltjes met hummus
Bakje met rauwkost
Komkommersalade
Bak kwark

2 likes

Ja! Ik copy-paste even van m’n blog:

1. RAWSOME

Toen ik een dag later binnenkwam bij Rawsome was ik erg benieuwd; er stonden allemaal lekkere soepen en ik had het idee dat het nog best een succes zou kunnen gaan worden. Helaas. De dame liep met me mee naar de koelvitrine, mompelde net iets te luid “Ja, deze is alleen vandaag nog houdbaar!”, en liet me twee flessen sap uitkiezen.

(Die flessen sap waren vast de beste keuze vanuit het voedsel-verspillings-uitgangspunt, maar ik had gewoon gehoopt op eten zodat ik niet meer zou hoeven koken die dag. Die soep zag er lekker uit en ja, ik hoopte gewoon op de jackpot.)

1 like

Thanks! Ik zie hem er zo vaak op staan, maar iets hield me tegen. Ik ga je blog ever verder lezen😀

1 like

Ik heb in lunchroom gewerkt waar wij ook bonnen verkochten via too Good to go. Elke ochtend kwamen er standaard 2 bonnen beschikbaar. Gedurende de dag paste we de vooraad aan. Het is een aantal keer voorgekomen dat bonnen werden geannuleerd of de ophaaltijd werd gewijzigd. Wat ook zorgde voor de nodige problemen met klanten.

Wij hadden voornamelijk klanten die onze producten te duur vonden en via de app het goedkoop konden proberen. Zo kreeg vaker de vraag :’of het product X niet omgewisseld kon worden met een ander product? ’. Of is er geen extra derving over? Etc.

Gelukkig hebben we ook heel veel derving kunnen verkopen, waardoor er minder verspild werd.

Zo ik lees hier al even mee en zal mijn en mijn moeders aankopen ook eens delen. Heb al hele positieve ervaringen en helaas ook wat minderen. Heb van een paar foto’s gemaakt en zal die ook bijvoegen.
Mijn eerste was bij deli by shell in Oisterwijk. Was hier heel tevreden over, was erg lekker en de 3,99 ook waard. Ik kreeg mee ;

Een sapje, een smoothie, een groot, wit, hard broodje gezond (een luxe), een bagel met iets van guacamole en meer, een croissant en een gevulde koek.

Ben bij Bakker Bart geweest in Tilburg, de eerste keer was echt geweldig. We kregen zoveel mee (helaas geen foto). Uit mijn hoofd hadden we twee broden, 8 a 10 verse harde broodjes, 4 croissantjes, 5 kaasstengels en een noten achtige stengel. Wilde dit een tweede keer doen, dit verliep helaas minder soepel. Toen ik de bon gekocht had voor de volgende dag, kreeg ik dezelfde avond nog dat de tijd was verzet, namelijk naar 20:45 - 21:00 uur ipv 17:45 - 18:00. Geen probleem, daar de plannen op aangepast Toen kreeg ik de dag zelf om 16:00 opeens mail dat de afhaaltijd weer was gewijzigd en weer tussen 17:45-18:00 was. Toen gehaast om op tijd te kunnen zijn en gauw naar het centrum gegaan. Toen we onderweg waren naar Bakker Bart, want het was 17:40, bekeek ik nog een keer mijn mail en zag ik dat dit om 17:05 geannuleerd was, dus 40 minuten voor ophalen. Snap dat dit kan, maar was wel erg laat en een beetje zonde van de tijd aangezien we al daar waren.

Ekoplaza in Tilburg viel ook heel erg tegen. Ik was als eerste en mocht kiezen uit drie mandjes. Ik koos het beste mandje, met yoghurt, verschrompelde tomaatjes, wat aardappels, een paprikaatje en bedorven andijvie.

Ben bij Ibis Hotel geweest in Tilburg. Vriendelijk personeel, op zich goede hoeveelheid voor 4 euro, maar het was niet meer zo lekker. We hadden een bakje met 2 spiesen vlees en een bakje met wat dingen door elkaar (pastasalade, tomaatje gevuld met garnaaltjes, een gevuld eitje en een stuk meloen met ham). Je proefde dat het al even open had gestaan, waardoor het niet meer zo lekker was en dat was wat jammer. Wil hier wel graag nog een keer een bon proberen van het ontbijt.

Ik ben bij monkey coffee geweest in Tilburg bij het pietervredeplein en hier heel erg blij mee. Krijg het zelf 10 minuten eerder mee dan de begintijd van de bon, goede hoeveelheid en het was heel erg lekker.

Als laatste ben ik naar Hotel Nassau geweest in Breda. Ik had hier veel van voorgesteld, maar het viel erg tegen. Ik kocht de bon voor 6 euro en het zou ter waarde zijn van 25 euro. Toen ik daar kwam kreeg ik een klein zakje mee en toen ik thuis keek zat er het volgende in ;

Een aantal kleine bladerdeeghapjes, een boterham met boterhamworst en kaas, sapje, een gekookt ei en een appel. Had voor dit geld wel wat meer verwacht. Al had ik iemand gezien die zelfs nog minder had gekregen als dit. Aan de ene kant vind ik het een mooi concept en is het fijn om iets te kunnen redden wat anders weggaat. Aan de andere kant is het ook wel fijn om iets lekkers te krijgen en een beetje de hoeveelheid waarvoor je betaald.

Nog een vraagje, iemand die ervaring heeft met speciaalbakkerij van der Grijn in Gorichem?

8 likes

Bij de bonnen voor ontbijt bij een hotel is de waarde het bedrag dat je normaal gesproken voor het ontbijtbuffet zou betalen. In die zin klopt de hoeveelheid wel. Het is denk ik zelfs meer dan je ter plekke had kunnen eten als ontbijt als betalende gast.

2 likes

Hier ook goede ervaringen bij deli by shell Oisterwijk. 1 keer hadden ze niet goed gezien dat er nog een bon verkocht was maar toen hebben ze voor mij (omdat ze het daar nakeken) nog even 2 broodjes gesmeerd. Zo lief.

Bij bakker bart ook een goede ervaring. Hij zei dat het minder was dan normaal maar ik vond het al veel.
Ga daar zeker nog een keer naar terug maar dan moet ik toevallig die dag in of vlakbij het centrum zijn.

Monkey coffee wil ik zeker ook een keer proberen.

Waar had jij de auto geparkeerd als ik vragen mag? Ik wil dan die dag meerdere zaakjes af gaan zodat het ook te doen is. Evt. in combinatie met dat ik toch ergens moet zijn.

Net opgehaald bij de Beerse bakker.
2x heel brood (brede broden)
4x croissant (die heeft mijn man al ingepikt haha)
4x eierkoeken
1x een koek met vulling
1x weet niet precies wat het is, lijkt op een soort salade

Zeer tevreden.

Weet iemand toevallig als er bijvoorbeeld die dag 2 bonnen beschikbaar zijn of je dan hetzelfde mee krijgt?

3 likes

Ik denk dat dat verschilt hoeveel er van bepaalde dingen over zijn. Ik weet dat @anon98052296 het wel eens een keer ergens heeft gedaan.

1 like

Dag allemaal! Zijn er mensen die wel eens bij AH hebben opgehaald? Kunnen jullie mij vertellen welk filiaal dit geweest is?

In de winkel waar ik werk zijn we aan het oriënteren hierop, dus willen we graag contact opnemen die filialen :slight_smile:

Oooh super chill! Thanks!!