Oehhh tas opgehaald bij de bakker. Yummm
En wat had je van de bakker?
Hier kunnen we weer een tijdje vooruit
De abrikozenkoek is al op. En mocht toch een croissant bij de soep hebben van mijn man
1 brood
1 kaasbroodje
4 zadenbroodjes
1 focaccia die ik door de helft heb gedaan
1 moorkop
6 krentebollen
Ik krijg nog steeds mijn paypal niet gekoppeld aan mijn bankrekening :o ik krijg die kleine bedragen (voor de check) maar niet gestort. Zo jammer, want heb al 4x op het punt gestaan om een bon te kopen.
Mm lekker. En vooral de moorkop
Buit bij de bakker:
2 halve broden
2 stokbroden
4 croissantjes
6 verschillende harde bolletjes
Blij mee!
Ik heb dat eens gedaan bij Abel in uutje. Daar hadden ze vier of vijf bonnen verkocht waar ik er twee van had, zat een beetje vergelijkbaars in alle tassen. Dus allemaal een bowl, een belegd broodje en een croissant, maar wel verschillende smaken bowls en verschillend beleg. Is maar net wat ze overhebben natuurlijk maar het werd netjes eerlijk verdeeld.
Ik had mijn auto bij parkeerplaats boerhavenplein geparkeerd. Daar kun je na 15:00 gratis parkeren en vaak is er nog wel een plekje over. Het ligt naast Interpolis gebouw en na een paar minuten lopen sta je naast 013, dus je bent zo in het centrum!
Dat is idd per bon anders. Een keertje twee bonnen gekocht, toen kregen we precies hetzelfde. Heb ook al vaker gezien dat ze de tassen met hetzelfde aantal producten vullen, maar wel met verschillende producten.
Bij bakker bart in Tilburg krijgt wel iedereen hetzelfde, best saai. Je krijgt daar 2 broden, wat bolletjes en croissantjes en een pretzel of kaasstengel. Maar de eerste keer dat ik daar kwam kreeg ik echt donuts enzo
Haha zo stom, ik heb gisteravond om 19:25 ongeveer een bon gekocht voor de ah to go, in de veronderstelling dat het voor vandaag was. Was het dus nog voor gisteravond (ophalen tot 19:30). Gemist dus.
Djw om het te laten weten. Mocht er op het einde nog 1 over zijn wil ik dat een keer doen voor iemand die het kan gebruiken.
Dat ken ik wel en is vanuit mijn woonplaats goed te doen.
Ga ik een keer bonnen combineren. Denk rondom mijn verjaardag, dan ook de donuts.
Ik bestel best vaak dingen en heb nu een keer sushi gewaagd, maar dat is toch niet handig als je geen garnaal mag. Nou ja, nu heeft mijn vriend morgen een chille lunch.
Je kunt trouwens ook een uitgestelde maaltijd kopen via tgtg. Voelt goed.
Vanavond ga ik mijn tweede bestelling ophalen! Dit keer bij AH to go. Foto volgt!
Benieuwd naar de 3 graefjes vanmiddag. Ik hoop iets lekker want het is een schijtdag :'D
De buit bij de Watertuin voor twee lunchbonnen a 3.99 per stuk. Zeer tevreden!
8 croissantjes in het zakje dus.