Too Good To Go / Overblijvers

Hahaha, was dit bij de VU? Ik kwam daar net voor 19:00 aan en die man had dus op twee pakketten gerekend dus hij moest alles snel verzamelen. Ik kreeg dus maar:

• Zak sla
  • Oosterse groentensoep
  • Saoto soep
  • Pretzel
  • Red velvet muffin
  • Maroc salade

En die Red velvet muffing kreeg ik “erbij” extra. :joy::joy: Voor mij in ieder geval de laatste keer.

3 likes

Wow veel. Hopelijk krijg jij wel alles op :stuck_out_tongue:

Dit is toch heel veel? Die salade alleen is normaal al 6 euro ofzo.

16 likes

Dat valt toch wel mee qua ‘maar’? Ja, dat andere is veel meer, maar dat lijkt me meer de uitzondering dan wat jij gekregen hebt. Ik zou hier prima tevreden mee zijn.

11 likes

Nou ik vanavond ook naar de AH, ziet er goed uit bij jullie tot nu toe!

2 likes

Ik zou hier blij mee zijn! Wat had je dan verwacht of gehoopt eigenlijk? En wat heb je ervoor betaald?

1 like

Omg yes bij mij in de stad doet nu ook een ah to go mee!!! Daar ga ik op azen

Ik wou eerst ook supergraag bonnen kopen voor TGTG, maar dat kon niet omdat ik geen creditcard/Paypal heb. Nu ik het zo een beetje volg ben ik eigenlijk wel blij dat het niet kan. Het appelleert meer aan de hebberigheid van mensen dan aan het tegengaan van overschotten. Vink jammer

2 likes

Pff echt een kunst hoor om van zoiets positiefs, iets lelijks te maken.

22 likes

Ik had een foto gemaakt van m’n AH pakket, maar weet niet hoe ik de foto kan invoegen hier :sleepy:

Zolang het eten opgaat zie ik geen probleem. Ja, ik vind het leuk om steeds wat te halen, maar bij mag het in de vriezer belanden en bij de bakker natuurlijk niet. Als het niet weggegooid wordt zie ik geen probleem. Ik heb zelf jaren bij de H.ema gewerkt en ik wou dat er in 2011 al zo’n systeem bestond. Dat had zoveel verspilling kunnen voorkomen.
Natuurlijk moet je niet verwachten dat je een koningsmaal krijgt of dat je alles lekker vindt. Helaas zijn er wel mensen die veel verwachten of denken dat ze alles mogen uitkiezen, maar ik denk dat over het algemeen de meeste mensen echt hun steentje bij willen dragen om voedselverspilling tegen te gaan.

1 like

@Vaiana @Flamoes @HvO Ja jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk, het staat er ook zuurder en lelijker dan ik bedoel, maar af en toe bekruipt me het gevoel dat het in sommige gevallen z’n doel voorbij schiet. Bijvoorbeeld als er snel wat in een tas gestopt wordt om maar iets te hebben of als er een bon wordt verkocht terwijl er misschien geen leftovers zijn. Het gebeurt. Neemt niet weg dat het een supergoed initiatief is en dat veel bedrijven louter goede bedoelingen hebben en de meeste kopers ook. Tochhhhh heb ik af en toe dat hebbeeeeeh gevoel erbij :no_mouth:

Ik heb bij alle 3 de bakkers dingen gehaald in Gorinchem. Vond die in Hoog Dalem het beste. Je krijgt wel altijd hetzelfde: een brood, stokbrood (als ze het over hebben), wat harde broodjes, croissantjes en heel soms wst saucijsenbroodjes of pizzabroodjes

Ik bedoelde het ook wel van de hebberige mensen hoor. :smile:

Net een wat opgehaald bij De Keuken van Keek (Utrecht). Kreeg een paddenstoelensoepje, een half tarwe/roggebrood, een bak eiersalade en twee stukjes taart. Allemaal heerlijk :smile:

5 likes

14 likes

Ik kan straks een surprise box ophalen bij de AH to go in de stad, ben heel benieuwd! Wat ik hier in het topic voorbij heb zien komen van de AH to go zag er in elk geval goed uit, heb expres nog niet echt avondeten gegeten haha

1 like

Van de Spar City. Een broodje gezond, wraps, twee california rolls, een mini poke bowl, 2 chocolade croissants en twee harde broodjes. Ben er super blij mee!

21 likes

Oeh dat ziet er lekker uit! Ik wil ook een keer naar de spar, maar heb er geen in mijn woonplaats. Een keertje kijken of ik ergens in de buurt kom waar er wel eentje zit :slight_smile:

1 like

AH to go is nieuw bij Universiteit Tilburg, hopelijk komt ah to go ook gewoon bij station Tilburg

1 like